Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ach jo, a ja myslel ze jsem tady s fandy do aut a rizeni. Zatim ctu jen paprdovske nazory. Pro sportovni jizdu jsou zaklady meziplyny i v dnesni dobe jak pise johny. Ja mluvil o sportovni jizde, ne pri jizde prahou. Pri pohodove jizde meziplyny taky nedelam, ale kdyz je proste potreba rychle predjed podradit na nizsi stupen a nebo kdyz clovek jede pilu tak prijde vhod. V podstate jsem stejne rychlej jako bez mpl a bez skubnuti a okamzite s potrebnymi otackami. Ty podradis klasicky a auto ti to zbrzdi, protoze nez to synchrony prelouskaji tak dostanou zabrat. Cim vyssi otacky, tim hure resp. na co nizsi rychlost podrazujes tim hure.

Jinak nepodcenuj Rapida. Videl si nebo cetl test Rapida Jandy na Nurburgringu? On se svymi ridicskymi kvalitami napraskal i mnohem silnejsim autum. Je to videt i na tom videu co sem kokta daval. K cemu ti je vykonne auto kdyz ho neumis ridit. Tam to bylo krasne videt. Na rovince to sice rozjeli, ale jakmile nastala technicka pasaz byli v prdeli i se svymi 350 konmi.

Tuhle jsem jel s mym bleskem :D a za mnou nejakej Tuareg 3,0 V6 TDI pri mirnem stoupani v castecne zatackovitem reliefu ano neujel jsem mu, ale on nemel na to aby me predjel. Ha k cemu mu bylo TDI? K hovnu. Ovsem kdyby doslo na prudsi stoupani nebo delsi rovinku byl bych v prdylce. Jinak v zatackach jsem mu vzdy mirne poodjel na rovinkach me dojel. Dekuji za pozornost. Jinak ja najedu mesicne v prumeru 1400-1600km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to tady tak zběžně čtu a vy tu tlacháte už snad pět stránek o zbytečném meziplynu :kol-32:

 

To mi připomnělo na dobu, kdy jsem dělal autoškolu na náklaďák a začínal na fávu pár hodin. Učitel mě nutil už na fávu dávat meziplyny a dvakrát vymačkávat spojku, z čehož jsem byl tenkrát uplně v hajzlu. Takže před křižovatkou jsem musel brzdit, pak vymáčknout spojku, fláknout meziplyn (tím jsem pustil brzdu) a znovu spojku a pak podřadit. Problém byl, že jsem byl ještě moc rychlej a jak sem pustil brzdu, soustředil sem se na ten meziplyn, zapomněl jsem zatočit doleva a fláknul auto na chodník ;) Učitel měl frajersky haxny na palubce, tak měl fofr :D  No nadšenej nebyl :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamej resp. pribuznej si koupil Bava 7, 6,2 obsah w12, 450 koni. Pravda, neni to funglovka, ale uz se tresu az mi pujci svest. Uz pred tim mel B 5, 4,4 8 valec 300 koni, ale tohle je pry nebe a dudy. Bohuzel i ve spotrebe. Tamto jezdilo do 12 litru, tohle jezdi za 16 pry. Slapnes na plyn a nez vydechnes mas tam 100. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem taky nepochopil k cemu je meziplyn, az budu na pc tak si pustim to video

Ja kdyz radim, tak si taky davam meziplyn, ale predpokladam ze jde jen o nazvoslovi a kazdej myslime neco jineho. Pac kdyz si ho nedam a pustim spojku, tak auto cukne. Je to logicke, jelikoz tam je 800ot a pri pusteni spojky to cukne a skoci treba na 2000tis... takze si malinko seslapnu plyn a pak spojku pustim. Krasne se to chytne a jedu dal. Peugeot to dela automaticky. Tam to alespon u taty 307my neni nutne delat. Ale ze bych 2x mackal spojku, boha proc ;) ja mam novy auto, me spojka jeste funguje. Az budu zavodnik a bude sedrena na krev, tak ji budu mackat 5x :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Weithfisto: Tak to s tím DSGčkem jsem nedomyslel  :kol-28: 

 Radius: Když nepustíš tu spojku při tom meziplynu, tak se ti nemůžou srovnat otáčky, tudíž, když prošlápneš plyn a držíš při tom spojku, tak jen vytočíš motor, ale nesrovnáš otáčky s převodovkou a o to při tom podřazování s meziplynem jde, srovnat otáčky převodovky s motorem aby to nedostalo kopanec, který sice mají eliminovat synchrony, ale pokud podřazuješ ve vysokých otáčkách, tak to stejně moc nepoberou a auto cuká, navíc je dost kurvíš

 

Doufám, že jsem nenapsal nějakou blbost s těma otáčkama, nejsem v tom moc kovanej

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...