Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Stringo, já myslím, že jsi to napsal správně, ale dnešní synchronizované převodovky jsou dělané tak, aby vydržely a tak jsou meziplyny už prakticky přežitek, navíc to zdržuje v řazení.

Vloženo

tema meziplyn:)   no tady na tom videu  to treba pouziva  https://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM

 

 

ja kdyz jedu  jedu  strelbu  tak ho pouzivam,jenze zaroven s brzdou to nejde,nedovoli to elektronika,bud se musi odpojit kabel od cidla na pedalu a nebo to mozna jde odpojit nejak pres diagnostiku,to nevim.

   

ja jem obcas  jen odpojim ten kabel

Vloženo

Pancho ono to pri brzdeni jde. Ty zas mas na mysli trvalejsi pribrzdeni treba levou nohou v zatacce pri neustalem pridni plynu. V tom pripade to slouzi ke stabilizaci vozidla v zatacce. Ano tak to cutuje ridici jednost. Ale to je treba az po pul az sekunde drzeni brzdy a plynu zaroven. Jo a da se to elektronicky odblokovat. K meziplynu proslapnes plyn pouze na chvili a normalne to funguje i u RS  :kol-27:

Vloženo

Když to umíš, nic tě nezdržuje. To nění jako ve V3S kde řadíš 3s. Ten kdo opravdu umí řídit ho zdržují synchorny v převodovce, pak je to obráceně. Koukni na některá videa s Jandou a on s meziplyny podřazuje možná rychleji než ty bez meziplynů. Tady pro ty co je to zajímá text přímo od jandy kde je v základu vše vysvětleno včetně toho proč.

 

http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=25&t=199#p9039

Vloženo

no ja vim  ze to zlobilo,takze  kdyz  sem vedel ze  se budem vozit  tak sem odpojil kabel,akorat potom ale nejdou brzdove, a pokud to jde odblokovat tak super  Ozi bude mit praci:) nejlepsi na tohle bylo favo,zadna elektronika a docela i rozmisteni pedalu  mi sedelo. I  kdyz u O2 take  dobre, lepsi nez  u O1 

Vloženo

Jo, jak píše johny, pro řídící jednotku je prioritou brzda, je to kvůli tomu když sešlápneš brzdu a zároveň plyn tak aby to preferovalo tu brzdu a plyn to vyřadilo. Pokud ovšem brzdíš kontinuelně a do plynu jen brnkneš ve fázi podřazování kdy máš v podstatě neutrál (s puštěnou spojkou v ten okamžik) nemůže hrozit aby ti do toho kecala elektronika. Jinak abychom si rozuměli mluvíme o plnohodnotných meziplynech při fázio jednoho podřazení = 2x vymáčknutí spojky. Nějaký polomeziplyny s vyšláplou spojkou neberu, to je o hovně.

Vloženo

Naprostej souhlas, jenom prostě tak "vykloubit" tu nohu a udělat ten dvojhmat najednou prostě nedokážu. Zkoušel jsem to včera ve Fabii, no prostě tu nohu takhle nezlomim, abych udělal jedno i druhé najednou. Ale i tak, jak to dělám tím snazším způsobem s nesešlápnutou brzdou, to je mnohem efektivnější. Nemluvím o městě, tam jedu normálně, jezdí se v nízkých otáčkách. Ale jestli jste jel někdo třeba trasu Plzeň-Most, tak za Plasy směr Most ty pěkné serpentiny, nebo opačně za Jesenicí směr Plzeň, tam když člověk tohle umí, tak napráská i s tou Fabií silnějším autům  :kol-47:

Vloženo (editace)

u automatu to tak dělám ;) hlavně u automatu mě sere ten širokej pedál brzdovej, to vymyslel nějakej tatar.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Vloženo

To jo Pawouk má nastaveno na PP upozornění při 132km/h, že překračuje rychlost na dálnici, aby věděl. Pawouk je totiž sám zákon o silničním provozu a všem co jedou 140 by dal trest smrti.  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Jenže tady pak Pawouk kazí morálku pirátského klubu. Kdo by pak byl pirát když by všichni jezdili striktně podle předpisů. Dobře, přiznávám se bez mučení, v obci nebo na omezeních dodržuji vždy.

  • Pozitivní 1
Vloženo

presne tak! proto pawouk nepouziva ukazatel digitalni rychlosti uprostred - ten ma jen na okruhove jezdeni - aby nevidel ten prestup a rika si - nejsi pirat, to je uhlem pohledu :kol-46:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Cože? Oni jsou taky na silnicích obce? A já myslel, že to jsou odpočívadla a lidi mávají, protože se jim líbí 7000 ot/min. v Tsi.[emoji16]

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...