Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak ja s manzelkou gumu nepouzivam. Navic druhe mrne stejne planujeme casem. Tak ze by nevadilo. Defekt gumy na auta by mi vadil vic :D

Nepouzivas ochranu? Bych si teda netroufl, nikdy nevis kdo tam byl pred tebou :D

Kokto a umi kousat na povel neco jineho nez tebe nebo zradlo?

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte pockej az to uvidi Arlo poslal jsem ti fotku jeho fenky :D

A tomuhle rikam motor az po koupi se rozhodnes, co do toho budes lejt

Naftový, vzduchem chlazený osmiválcový motor s ventilovým rozvodem OHV měl objem 12 667 cm³. Maximální výkon byl 148,6 kW (202 koní) při 2 000 otáčkách za minutu, točivý moment byl 798 až 813 Nm. Základní spotřeba byla 31,2 litrů nafty na 100 km. Vojenské verze měly úpravu motoru, která umožňovala provoz na různé druhy paliv (nafta, benzin nebo letecký benzin). Převodovka je pětistupňová s dvoustupňovou redukcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je? T34? Tos asi ještě neviděl plynovou turbínu z M1A1 Abramse, to je teprve monstrum. "Pohon tanku zajišťuje vícepalivová (může spalovat benzín, naftu, ale klidně i petrolej apod.) dvoukompresorová plynová turbína Avco Lycoming AGT1500C, s výkonem 1119 kW (1500 HP), která umožňuje zrychlit z 0 na 32 km/h za pouhé 7,2 s (tank ovšem váží skoro 60t!!).  Vyznačuje se především velmi tichým provozem, vysokou dynamikou, jednoduchou výměnou, ale vysokou spotřebou – na 1 galon (3,79 l) ujede jen 0,6 míle.Palivové nádrže tanku Abrams jsou proto vskutku obrovské (pojmou 1908 l paliva) ".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já si pořídím toto. http://hracky.alza.cz/henes-m7-premium-cerne-d1147003.htm a budu Tě hlídat jestli to děláš správně.

 

Vždyť už jedno kinder auto máš :kol-46:  Jestli chceš, tak ti toho Rapida taky uděláme na dálkové ovládání a až pojedeš se mnou na Českomoravský sraz, budeš ho moct řídit celou cestu před náma ;)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ji mám vzhledově naprosto OK, jen má vůli :D  Už měla v záruční době, ale nebylo uznáno, že jsem to vyžvechtal sám ;)  Takže v hlavici cvaká, když s ní hejbu....ale už jsem si zvykl, nějak extra mi to nevadí a novou kupovat nebudu, donedávna šla koupit  jen s tou manžetou a byla to pálka, teď snad už jde samotná....(prej to tam je jenom silou naražené). U Škodovky 120 jsem měl luxusní hlavici s průhledným plexi a v něm zalitého kraba :kol-47:...a byla šroubovací.

 

Bůh ví kdo je pro škodovku vyrábí....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ehm, ehm. Kde že je Honza? Volám Honzo !!!!!!!! Kde jsi???????? To je téma pro něj. Kupodivu já u Rapidu  po 30tis  na té rádoby kůži (malej koženej paket) nemám ani kuk. V MR začli dávat kůži víc podobnou kůži tak uvidíme u ní co to bude dělat. u mé plastové tvrdé koženky good - výjimečně. Uvidíme o dovolené jak kvalitně mi vymění to čalounění sedačky za týden.

Ale Octávka, co je Octávka, to je auto třeba jen za 0,5 milionu a více - kvalita za rozumnou cenu. Jenom pro info. Stejný problémem trpěl ve 30tis Renault Fluenc, ovšem je třeba podotknout, že to je vůz úplně jiné cenové třídy. Tak že Škodováci zarputilí OPEN YOUR EYES ! :kol-24:

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proto jsou oba vysmátý jak leča a ta holka jak kdyby ho tam před chvílí měla. jinak s těma řadičkama, kde vy na ty fotky chodíte to fakt nevím, takhle pohotově navíc. No z té řadičky od Johnyho se asi kůže loupat nebude, ta se bude maximálně shrnovat :kol-98:

Clinte je to bomba, ale nechtěl bych vidět tvojí ruku po 1000 km., co ty lidi všechno nevymyslej.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...