Petrrr Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Kdepáák, jedině 185/60 R15 nebo 195/55 R15 a nebo 215/45 R16 a 215/40 R17, nadupaná auta musí mít nízký profil
Petrrr Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 letňáky z výroby mám ty první 185/60 R15, a zimáky mám paradoxně 195/55 R15.
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Kluci máte s tím někdo zkušenosti? Má cenu to koupit na nějaké info z jednotek? http://postovnezdarma.cz/autodiagnostika-bluetooth-elm-327-v-1-5-obd2?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=GGSKU045304&utm_campaign=02003-zari-14-muzi-er http://lhotsky-elektro.kabel1.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=53133&category_id=1710&option=com_virtuemart&vmcchk=1&Itemid=1
Ozi Toretto Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 zkousel jsem to pouzit s Torque pro mobil a to info tam bylo nakonec v podstate stejne nepouzitelne
motosman Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 To záleží co od toho čekáš. Umí to vyčíst a vymazat chyby z ŘJ motoru. A pak zobrazit nějaké hodnoty. Viz. popis. Pak si stáhneš app z play - torque a spátuješ jedeš.
LucasCZE Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Mam to z prvniho odkazu. Na diagnosatiku nic moc, vubec to nepouzivam. Jedina moznost jak to vyuzit je natacet videa i s aktualnimi informacemi. Jinak podle me k nicemu. Tady mnou natocene video...
kokta7 Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 (editace) a umí to teplotu oleje nebo ne? PAWOUKU, KDE JE ČLÁNEK O VÁNOCÍCH CO ŘÍKAL MR. KABAN? ah už to mam http://www.auto.cz/jozef-kaban-nova-skoda-fabia-budou-takove-vanoce-lete-79904 Editováno: 8. Září 2014, autor: kokta7
LucasCZE Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 (editace) Snazil jsem se ji tam najit ale nenasel. Lepe receno polozka teploty oleje tam je, ale u meho motoru (1.9 TDI BJB) neobsahuje zadna data. Takze asi bude zalezet na konkretni RJ motoru. Editováno: 8. Září 2014, autor: LucasCZE
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Takže spíš taková hračka... já bych chtěl něco co umí opravdu vypsat nějaké ty chyby. O víkendu jedu z Octou, dám jí plnej v kopci a najednou zdechla... Žádná signalizace nic, jenom jsem vypnul a zapnul zapalování a vše zase jede, tak by mě zajímalo co to bylo za chybu...
Clint Vloženo 8. Září 2014 Autor Vloženo 8. Září 2014 No nediv se, tobě by se chtělo v tom vedru naplno hamtat do kopce?
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Nejspíš, prostě najednou spadl výkon na minimum a jakoby se přidusil motor. Zastavil jsem, vypnul klíček, nastartoval a zase to bylo OK. Zkusil jsem ji zase do kopce na plnej a normálně jela jak steklá Ale kdyby to bylo turbo, tak vyskočí ikonka motoru ne?
LucasCZE Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Takže spíš taková hračka... já bych chtěl něco co umí opravdu vypsat nějaké ty chyby. Ono to vypsat nejake ty chyby umi, ale z principu to komunikuje jen s RJ motoru. Takze misto toho, aby jsi udelal diagnostiku auta, tak delas diagnostiku motoru. V aute je dejme tomu cca 20 jednotek a tohle komunikuje s jednou. To si radeji za stejne penize kup diagnosticky kabel z Ciny a budes na tom o poznani lepe. (Pokud uz kabel ovsem nemas.)
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Kabel nemám... nevím co koupit, nikdy jsem s tím nedělal kdybyste někdo něco měl, co nepoužíváte, tak dejte vědět... možná bych zkusil ten kabel... napiš mi SZ Lukáši
XJOHNNYX Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Stringo - mrkni na vsechny podtlakovy hadicky a jejich spoje. Vetsinou nejaka z nic spuchri a pak hur funguji regulace ;-)
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 "Zkoukni" já vidím motorový prostor akorát při dolejvání oleje a vody do ostřikovačů
motosman Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Ukáže to jen chyby spojené s kontrolkou motoru. Já to vzal, když mi to házelo chyby lambdy. A pro případ, že by to někde zdechlo.
Stringo Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 To tedy je fakt k ničemu... zkusím asi ten kabel...
motosman Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Ten kabel je rozhodně lepší. Ale neorigo má své omezení. Jen musíš koupit ten správný. Je jich několik. Moc tomu nerozumím.
LucasCZE Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 (editace) Jasne, musis koupit HEX+CAN, jinak to bude stejne jako ta bluetooth diagnostika, takze jen RJ motoru... Editováno: 8. Září 2014, autor: LucasCZE
motosman Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 A nebo velebit do nebes Oziho a Koktovo auto a psa. A každý večer se pomodlit k bohu RS, výkonu a haldexu.[emoji6] Kabel je dobrej, ale bohužel není blbuvzdornej a můžeš si s ním vyrobit problémy.[emoji19]
LucasCZE Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 (editace) To uz ovsem neni chyba neorigo kabelu, to se ti stejne tak muze stat s originalnim kabelem. Myslim, ze pokud u toho clovek premysli a idealne si nejdriv udela i zalohu, tak se neni ceho bat. EDIT: Dalsi moznost je nic neprenastavovat a kabel pouzivat jen na cteni a mazani zavad. Tim padem neni mozne udelat vubec zadny "prehmat". Editováno: 8. Září 2014, autor: LucasCZE 2
Petrrr Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 Jinak ti mohl spadnout motor do nouzáku a žádná kontrolka se ti rozvítit nemusela. No může být něco s hadicema, nebo něco s regulací turba a nebo ty už máš to turbo s variabilní geometrií lopatek? Může být ucpané turbo. no a nebo to může být plno jiných věcí, ale motor ti určitě spadl do nouzáku.
Petrrr Vloženo 8. Září 2014 Vloženo 8. Září 2014 To turbo máš s variabilníma lopatkama, nedošlo mi že máš už O2
Doporučené příspěvky