Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jo pawouku, já tedy okna v elektrice využívám, když je v autě vedro, jezdím s otevřenými (klimu zapínám jen jako krajní řešení), nebo vyvětrám všema oknama a pak za jízdy VŠECHNA okna zavřu a pustím klimu. Prostě používám je a jelikož vzadu nikdo nesedí, kdo by mi je švihadlem otvíral pak?  Aha? ;)

Já vyvětrám taky a stačí na to přední okna, jinak běží klima - od toho tam je. I kdybych býval to auto objednával do výroby, tak za tuto věc nejsem ochoten připlácet, pro mě jsou to vyhozené peníze z okna. A jak se tak dívám, stálo to 5100 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako nějakou takovou funkci skrytou nebo poloskrytou beru. I když já když jsem koupil auto, dokud jsem nepřečetl celý návod a vše nevyzkoušel (tedy krom servisních a údržbářských věcí) tak jsem nešel spát. Ale jako nevědět, že větším zmáčknutím tlačítka se okno automaticky otevře nebo zavře, obzvláště když je to na tom tlačítku určitě namalované to mě dostalo a od předsedy klubu bych tento hrubý nedostatek nečekal. Hold přestaneme řešit věci jako kódování, chipování, haldex atd. a vrátíme se k základní problematice a to ovládání základních prvků vozidla. Dnes si rozebereme funkci zapínání směrových světel při změně směru jízdy. Pod volantem je ovládací páčka nalevo, která když se tlakem spustí nahoru při zatáčení vpravo, aktivují se pravá směrová světla vozidla. Při zatáčení vlevo, působíme na páčku směrem dolu a aktivují se levá směrová světla vozidla. Zítra si povíme o pokročilé funkci a tou je výstražné znamení. Dnes by už by toho na vás bylo moc.  :kol-98:

potřebuju vysvětlení, jak se může tlakem spustit nahoru? :p

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

směšných pár km, které ti trvají neskutečnej čas... Je to opravdu super, 3,5 hodiny na hranice do Mikulova.... úplně luxusní cesty tady máme v republice.... na 1 třídách křižovatky bez nadjezdů, odbočovacích či připojovacích pruhů, to je další věc proč se tak bourá, o rozestupech radši nemá cenu ani psát... stačí se podívat do Němec, kde mají na to značky i ty půl kruhy na dálnicích...

novela o bezpečné vzdálenosti v čr asi nikdy nebude, ani nakoupené přístroje na to... radši kupují detektory rychlostí a tyhle buzerace....

 

Tak sem to zase nemyslel, jasně sem ti psal, že když tam sou dělníci tak to nemá cenu valit.... horší  je, že je víkend a všude značky stavba a nikdo tam nic nedělá :D nebo je vyfrézováno, všude drť a lidi tam lítají 100km/h...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ovšem nejsi oprávněn posuzovat, zda tam někdo je, nebo není. Máš dodržovat daná pravidla. A to i mimo stavbu. Jel si tam vůbec? Ono to nic moc není, když se kolem tebe v bezprostřední blízkosti projede debil rychlostí značně převyšující 100 km/h (i když je tam stanovená 80), který stejně vzápětí dupne na brzdu, protože se dál nedostane. Zbytek si vyřeš se svým poslancem/senátorem. Když se ti nelíbí jezdit autem, jeď tedy vlakem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepší je dodržovat pravidla, jed s ostatními v koloně, kde nikdo nedodržuje rozestup(situace i na opravovaných usecích na D1)....  to je bezpečnost velkáááá!!!!

Pawouku zrovna na tý D1 souhlasím s tebou, aby se tam jezdilo těch 80-90 tachometrových. a jak sám píšeš, stejně dál nedojedeš, protože dojedeš nějakou lampu, která se bojí předjed nákladák, protože hodně lidí v čr jezdí uprostřed cesty. stejná situace je i na jižní spojce... tam jezdí vlevo vprostřed a připojováky neumí dost lidi použít, nebo tam jsou často dost krátké.

vlakem po česku? promiň, ale další věc která v česku zaspala, jako budování dálnic, obchvatů, rychlostních silnic a pořádné silnice 1 třídy....  ano nelíbí, byls někdy v cizině jak tam vypadají cesty? asi ne co...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, ty se divíš? To je jako omluva, že když jsou rozdrbaný silnice, tak si každý bude dělat, co se mu zlíbí? Chce to trochu soudnosti. Kokta vyjede jednou za rok na silnice a furt se jenom diví. kokto, představ si, že jel a provoz je tam ve špičkách tak silný, že se ti o tom ani nezdá, když se třeba plížíš krokem po pětiproudé dálnici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednou za rok? aha... řikám, jeď si moje oblíbené trasy. Hradec Brno Mikulov, Hradec Zlín, Hradec Budějovice atd atd... Opravdu luxusní silnice!

Však v určitých usecích je, ale ne všude. musíš si umět naplánovat trasu. ale furt tam mám větší průměrnou rychlost, než tady... Třeba kdo jede přes Brener, tak je celkem zabiják...

 

ale proti tomu já nic nemám, ale furt není novela o bezpečné vzdálenosti a náš stát jenom vybírá peníze z rychlosti, o bezpečnost  je až někde tam vzadu.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej jouda v ČR má auto, s tím se musíš smířit. V tom ti nepomůžou ani obchvaty obcí, prostě ta silniční síť nikdy nebude stačit tomu provozu. A neidealizuj tady zahraničí, nemáš pravdu, třeba v tom Německu to stojí taky za prd, všude se kope, kolem velkých aglomerací jsou zácpy, které hned tak neobjedeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak nepomůžou v čr obchvaty obcí? Jel si někdy Náchod(v pátek není problém popojíždět ten kousek 45 minut), Přerov a takových měst je v čr určitě více. Ono když si bude říkat, že silniční síť nikdy stačit nebude, tak se radši nic stavět nebude?

Pawouku ano, opravují tam silnice, to je snad dobře ne? V čr se rozsprší a je fakt super jezdit po 1 třídách silnic či hlavních tazích v kolejích, dírách a všude ti stříká voda podotýkám pro tebe klidně i v 50km/h...  Ano sou tam zácpy, ale furt máš větší průměrnou rychlost za normálních podmínek... Jasně, vše objet nejde, ale plno tras jde.... třeba brener sem posledně projížděl po "starý". pak už mě nepomohlo ani to :D :D ale furt nebylo zdržení zas tak hrozný a průměrná rychlost byla furt solidní.

 

no nic asi bych to ukončil, protože se na tom neshnodneme. závěr: silnice v čr nepotřebujeme :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na hlavním tahu, jako je třeba HK-Brno, ti to nepomůže prostě proto, že víc aut se tam nevejde = propustnost není nekonečná. Mysli trochu. Tam pomůže jen R43. Průměr? Jistě, když to pak pálíš po německé dálnic co to dá (pokud to ovšem provoz, nebo omezení rychlostí dovolí), tak se dá zvýšit. Jinak je to celkem bluf. Mám to vyzkoušené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono taky obchvat a obchvat... např. v Plzni je obchvat zpoplatněný a Plzni se opravdu nějak výrazně neulevilo, protože lid co jezdí do práce z okolních obcí v perimetru cca 50km nehodlají platit dálniční známky, takže to vlastně efekt nemělo žádný,...jo vlastně mělo, Ti co jedou Praha-Rozvadov nemusejí projíždět Plzní, ale ten primární problém s ucpaným centrem ve špičkách 7:30 / 14:30 / 18:00 je prostě stále...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zrovna Německo bych pořád za suprčupr vzor nedával,letos jsem tam pár tisíc km v D najel a taky skoro všude dálnice dlouhodobě rozmrdané, kolony, zácpy a levobrzdiči.

 

Bohužel je v DE na silnicích čím dál víc lidí z východoevropských zemí s migrační minulostí. A ti zkrátka jezdí tak jak jezdí. Ať si kdo chce co říká, ale ještě dneska je znatelný rozdíl Západní x Východní Německo.

A dálnice jsou neustále opravované, protože doprava za posledních 10 let stoupla zhruba o 23%; teda dochází k 5x rychlejšímu opotřebení silnic. :( Nedávno proběhlo novinama, že BAG chytilo náklaďák se dřevem, který byl lehce přetížený... Vážil 75tun  :kol-44:

 

ono taky obchvat a obchvat... např. v Plzni je obchvat zpoplatněný a Plzni se opravdu nějak výrazně neulevilo, protože lid co jezdí do práce z okolních obcí v perimetru cca 50km nehodlají platit dálniční známky, takže to vlastně efekt nemělo žádný,...jo vlastně mělo, Ti co jedou Praha-Rozvadov nemusejí projíždět Plzní, ale ten primární problém s ucpaným centrem ve špičkách 7:30 / 14:30 / 18:00 je prostě stále...

 

Tohle je zkrátka demence na entou, kterou nepochopím. Jednorázová investice 1500Kč za dálniční známku nikoho nezabije a nemusím řešit dojíždění a kodrcání se přes různé vesnice. Kdyby se to udělalo jako v Německu, kde je každý přihlášený auto zároveň už zpoplatněný silniční daní, tak by se tu všichni mohli pos*at a prskali by. Takhle mají "na výběr" a prskají taky; protože stojí v kolonách na rozsekaných vesnických cestách.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...