Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne.

TSI - nevibruje, ale bručí, to ano. Jenže normálně s tím takto nejezdím, to je snad jasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj sice ten moula z SA psal ze zadnej stres ze ta auta jsou na to delana a ze pri nizsich otackach motor pracuje s vyssi zatezi coz je efektivnejsi a vede to k nizsi spotrebe emisi atd. kdyz se ovsem mrknu v tomto rezimu jizdy na tis. otackach na okamzitou spotrebu tak mi to tak neprijde zrovna. Kdyz podradim o stupen na stejne rychlosti reliefu terenu apod. tak jedu treba s 1300 ot. s nizsi okamzitou spotrebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste dotaz. Tuhle Radis vypravel jak v zime sjizdi u zadnich brzd kotoucovych povrchovou rez. Se zatazenou ruckou na prvnim zubu atd. Ja tam ty desky maji Skodovky ? Rucni brzda zatahuje desticky ke kotouci mechanicky? Nebo ty kotouce maji jak to pry nekde byva minipaknicky uvnitr kotouce, ktery jsou jen na rucni brzdu. Nesmejte se tohle fakt nevim. Auta jsem do ted mel vzdy jen s bubny.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže si jezdil na 1000otacek v "normální situaci"?

Po městech a obcích ano, na šestku se dá po rovině s motýlím plynem (nebo to nechat jet samo, protože si řj přidává, aby to nechcíplo) jet zhruba někde kolem  1,5 - 2,5 l rychlostí asi 53- 55 km/h (tachometrových). Ale jak říkám, toto je extrém použitelný v této soutěži, v běžném provozu toto z mnoha důvodů fakt neprovozuji a ani nehodlám provozovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN.

O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN.

O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné.

Čumím do etky, a nic takového tam není. Tudíž žádnej bubínek.

post-32075-0-59126100-1411296246_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku, těžko říct... můžeme se poptat šuriho nebo libera, který by to snad mohli vědět...

Nejakej mechanismus tam ma...Protoze staci trochu cvaknout ruční pákou a auto stoji...Staci tak 1/4 rucky a auto stoji, v O1 se zadními kotouči, to nedela temer nic...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a Pawouku auto si nenech predelat na ropaka, kdo by chtel chrochtajici vuz s vibrujicimi pedaly. U stryce Sup 2,0 TDI 4 mesice stary a u Tetky Yeti 2,0 TDI 4x4 3mesice stary kdyz seslapnes spojku a lehounce ji povolis tak te vybruje do nohy jak nejakej Robertek. VibraTechnics :-). Vcera mi manzelka rika pri navsteve hrbitova (mometalne sedi vzdy s malou vzadu) proc couvam bez nastartovani. Malem jsem se pochcal smichy. Nastartovano jsem samozrejme mel. No vecer po rodinne oslave jsem jel z pochopitelnych duvodu ja vzadu, manzelka ridila a opravdu pri normalni jizde vzadu ten motor neni slyset vubec. Vepredu to clovek jako ridic trochu vnima ale vzadu ticho a to je domena TSI. Tedy zadne chrochtani a tadne vibrace. Hold dehet je jen pro holky, kterym se to muze libit. :D

Tak to jsi mně hrozně pobavil:-) Jo, já nesednu do auta bez špuntů do uší a vzadu nevezu nikoho kdo nemá připojištění, kdyby náhodou ohluchl.

Toto je názor buď tupců nebo dinosaurů, můžeš si sám vybrat co jsi.

Vsadím se o tu tvoji plečku, že když tě posadím dozadu do nafty a benzínu,že nepoznáš v čem sedíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to je co u tve 1.4 MPI 90kw?

Třeba u superba se me stává, ze často při cca 1300 otáčkách na 6 stupeň to ma odpudivé zvuky, tak musíš ručně podřadit nebo lehce přidat...

Pravda, ty sis nechal vymontovat turbo? To se pak soutezi. Neni to ale nepovedena uprava? Ale mit tech 90kw u 1,4 atmo tak to je fajn. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hele, asi jsem se nekoho dotkl. Nemusis se hned urazet. Popr. urazet moje zihadlo. Samozrejme musis zde brat nektere komentare s nadsazkou, nevim proc se tak certis. Jel, jsem, ridil jsem a i sedel jsem vzadu u tech aut co popisuji vyse. Ano mas pravdu, tyto motory s CR jsou jiz opravdu nekde jinde a zdaleka to neni to co to byvalo. Ale porad jsou to hlucnejsi motory nez TSI a o vibracich ani nemluvim a to se muzes rozcilovat jak chces, to mi nevymluvis a moje "plecka" jak rikas je tizsi nez tvuj RolsRols 2xdrazsi. Prijed na sraz at te nekdo sveze s TSI abys poznal co je ticho. :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...