kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) A to je co u tve 1.4 MPI 90kw? Třeba u superba se me stává, ze často při cca 1300 otáčkách na 6 stupeň to ma odpudivé zvuky, tak musíš ručně podřadit nebo lehce přidat... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Protože setris emise To ze s tím mas 2x víc prace, furt řadíš mackas spojku to už nevadí Se někdy svez s 8 stupnovym automatem, to furt jenom řadí Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Protoze musis na ty nizke otacky uzpusobit i praci s plynem Jinak nedorazim - jsem az do prosince pryc. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Pawouku myslis u dehtu nebo TSI? Ja kdyz to podtocim napr. dle ukazatele na tech 1tis otacek nekdy i mene, tak auto duni jako krava. PP pak ukazuje podradit o jeden stupen nize a kdyz podradis tak hned ukazuje znovu podradit o jeste jeden stupen nize. Tedy nevim proc te auto nuti jed treba na 1000ot. kdyz pak kdyz klesnou o 50ot. te pak pri stejne rychlosti nuti podradit najednou o 2 stupne. TSI - nevibruje, ale bručí, to ano. Jenže normálně s tím takto nejezdím, to je snad jasné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Takže si jezdil na 1000otacek v "normální situaci"? Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jj sice ten moula z SA psal ze zadnej stres ze ta auta jsou na to delana a ze pri nizsich otackach motor pracuje s vyssi zatezi coz je efektivnejsi a vede to k nizsi spotrebe emisi atd. kdyz se ovsem mrknu v tomto rezimu jizdy na tis. otackach na okamzitou spotrebu tak mi to tak neprijde zrovna. Kdyz podradim o stupen na stejne rychlosti reliefu terenu apod. tak jedu treba s 1300 ot. s nizsi okamzitou spotrebou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Jeste dotaz. Tuhle Radis vypravel jak v zime sjizdi u zadnich brzd kotoucovych povrchovou rez. Se zatazenou ruckou na prvnim zubu atd. Ja tam ty desky maji Skodovky ? Rucni brzda zatahuje desticky ke kotouci mechanicky? Nebo ty kotouce maji jak to pry nekde byva minipaknicky uvnitr kotouce, ktery jsou jen na rucni brzdu. Nesmejte se tohle fakt nevim. Auta jsem do ted mel vzdy jen s bubny. Editováno: 21. Září 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Dříve tam byla ta tvoje mini paknicka, snad se to nezměnilo Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Takže si jezdil na 1000otacek v "normální situaci"? Po městech a obcích ano, na šestku se dá po rovině s motýlím plynem (nebo to nechat jet samo, protože si řj přidává, aby to nechcíplo) jet zhruba někde kolem 1,5 - 2,5 l rychlostí asi 53- 55 km/h (tachometrových). Ale jak říkám, toto je extrém použitelný v této soutěži, v běžném provozu toto z mnoha důvodů fakt neprovozuji a ani nehodlám provozovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Dříve tam byla ta tvoje mini paknicka, snad se to nezměnilo Nic takového dnes škodovky nemají, tudíž ani Rapid ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 No jasny, protoze pak by Radiusovi bylo nejske zatahovani rucky pri jizde k prdu. kdyz by se mu sjizdela paknicka nekde a ne kotouc z venku. To jen v tehle souvislosti me to napadlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 ten system s vnitrnima paknama a bubnem u kotoucove brzdy na zadnim kole pouzivali spise vozy z Francie. Koncern pouziva system, kde je rucni brzda resena mechanismem v brzdovem trmenu 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Petreee si to zkus po desti/v zime/po myti auta.... uslysis zvuk, ktery jsi jeste neslysel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN. O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné. Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 OI a OII ma stejny system zadnich brzd, tot muj nazor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Teď si nejsem úplně jist, ale O1 brzdila vzadu kotoučema a stálo to za velký HOVN. O2 tam má v třmenu takový malý bubínek jak píše johny, teda alespoň sem si myslel že to tak je... klidně je možné, že moje dogma jsou špatné. Čumím do etky, a nic takového tam není. Tudíž žádnej bubínek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Něco jsem sesmolil k Economy Runu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 (editace) pawouku, těžko říct... můžeme se poptat šuriho nebo libera, který by to snad mohli vědět... Nejakej mechanismus tam ma...Protoze staci trochu cvaknout ruční pákou a auto stoji...Staci tak 1/4 rucky a auto stoji, v O1 se zadními kotouči, to nedela temer nic... Editováno: 21. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 to neni vubec pravda, mam OI a kdyz je to dobre serizeny a v dobry kondici, chodi to auto dverma na rucni brzde jako vino a na velkych kolech... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Asi tak, není tam co řešit. Obrázek vidíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jo a Pawouku auto si nenech predelat na ropaka, kdo by chtel chrochtajici vuz s vibrujicimi pedaly. U stryce Sup 2,0 TDI 4 mesice stary a u Tetky Yeti 2,0 TDI 4x4 3mesice stary kdyz seslapnes spojku a lehounce ji povolis tak te vybruje do nohy jak nejakej Robertek. VibraTechnics :-). Vcera mi manzelka rika pri navsteve hrbitova (mometalne sedi vzdy s malou vzadu) proc couvam bez nastartovani. Malem jsem se pochcal smichy. Nastartovano jsem samozrejme mel. No vecer po rodinne oslave jsem jel z pochopitelnych duvodu ja vzadu, manzelka ridila a opravdu pri normalni jizde vzadu ten motor neni slyset vubec. Vepredu to clovek jako ridic trochu vnima ale vzadu ticho a to je domena TSI. Tedy zadne chrochtani a tadne vibrace. Hold dehet je jen pro holky, kterym se to muze libit. Tak to jsi mně hrozně pobavil:-) Jo, já nesednu do auta bez špuntů do uší a vzadu nevezu nikoho kdo nemá připojištění, kdyby náhodou ohluchl. Toto je názor buď tupců nebo dinosaurů, můžeš si sám vybrat co jsi. Vsadím se o tu tvoji plečku, že když tě posadím dozadu do nafty a benzínu,že nepoznáš v čem sedíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 A to je co u tve 1.4 MPI 90kw? Třeba u superba se me stává, ze často při cca 1300 otáčkách na 6 stupeň to ma odpudivé zvuky, tak musíš ručně podřadit nebo lehce přidat... Pravda, ty sis nechal vymontovat turbo? To se pak soutezi. Neni to ale nepovedena uprava? Ale mit tech 90kw u 1,4 atmo tak to je fajn. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 A hele, asi jsem se nekoho dotkl. Nemusis se hned urazet. Popr. urazet moje zihadlo. Samozrejme musis zde brat nektere komentare s nadsazkou, nevim proc se tak certis. Jel, jsem, ridil jsem a i sedel jsem vzadu u tech aut co popisuji vyse. Ano mas pravdu, tyto motory s CR jsou jiz opravdu nekde jinde a zdaleka to neni to co to byvalo. Ale porad jsou to hlucnejsi motory nez TSI a o vibracich ani nemluvim a to se muzes rozcilovat jak chces, to mi nevymluvis a moje "plecka" jak rikas je tizsi nez tvuj RolsRols 2xdrazsi. Prijed na sraz at te nekdo sveze s TSI abys poznal co je ticho. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 TSi je opravdu tiché. Občas mě na křižovatce poleje pot, že mi to zdechlo. Jinak tu ručku s paknama jsem měl v Omeze. Tam byl kotouč a v něm klasika pakny. V T613 byl na kotouči pod brzdičem ještě jeden pidibrzdič na ručku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky