Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

lidi znaj levej pruh když jedou jak s hnojem a když vidí kolonu, tak radši 20km před koncem pruhu najedou do pruhu který pokračuje, protože prostě jsou tak pitomý, že neznaj zip.

Vloženo

zip, to není tak časté, ale před chvílí jsem jel po kruháči a to je nářez, většina řidičů nezvládla kruháč, když sjíždí neblikají atd. U nás před kruháčem najíždím z vedlejší a když ten pitomec sjíždí bez blinkru, tak mám co dělat, abych se zařadil. Nejhorší je to, že bych byl viníkem....asi si pořídím kameru jako má žena 

Vloženo

Já blikám při sjíždění z kruháče jen pokud tam vidím auto, že hodlá najet. Nejsem trotl, abych blikal na prázdném kruháči :)

 

S tim ZIPem....fakt je, že když končí třeba pravej pruh (viz Bílá hora před tramvajema směr Hornbach), jsou všichni nacpaní dva kiláky v levém. Takže je všechny bez problému předjedu v tom volném pravém až ke konci pruhu a pak se tam nacpu. Někdy využiju toho, že někdo zachrápe s rozjezdem a nacpu se před něj, nebo hodim blinkr a oni mě prostě pustěj.  Fakt je, že se najde trotl, co tě pustit nechce v domění, že jsem vychcánek a hajzlík, co všechny předjel a on si to musel vystát....:)

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Treo: musíš si pořídit lepší motor s rychlejší akcelerací :D (kamera to nezachrání)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

to víš, když něco vyhoníš práškama, moc to nevydrží. Velké tlaky, velké výkony a malý motor, to není cesta vpřed. Mazda umí atmosféru se slušnou spotřebou. Kdyby se všichni chovali k  motorům slušněji, nechali je ohřát než jim šlápnou za krk, vydrží víc, když je dřete studené, dlouho nevydrží

  • Pozitivní 1
Vloženo

prej poslední a co taková 3.6? to je nekvalitní atmoška? taky stará škola, teda nevím proč ji koncern říká V6, když je to jasný VR6 :D

 

je to tak, ať je 30 nad nulou nebo -5, tak clint otevře bránu, dá tomu plny kotel, zavře bránu a hned to rve na dálnici co to jde 160 a jede do práce. olej 101 stupnu zastaví, žádny dochlazování na co, dyt to je TSI :)

Vloženo (editace)

Tak to zase já šetrnej jsem, dokud není na oleji provozní teplota, tak tomu na krk nešlápnu, naopak se studeným motorem jezdím piánko, že mě předjížděj i cyklisté...

 

Ale Kokta, to je ras. Speciálně vyhledává dobu, kdy je venku nejchladněji. Jak je na teploměru -15 a méně, zaraduje se, zaklepe radostně trvalou a běží do auta. Sedne a plnej, okamžitě si představuje tu 3,6 VR6 a dokud tam nemá 6tis na otáčkoměru, na dvojku nepřeřadí....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

akorát já mam downsizing jako ty, takže ne :)

2) dsg si přeřadí samo i když kdokoliv nechce, takže se ti ten vtip moc nepovedl a kolegové co tě uznali za tu hlášku, tak jsou neznalý v oboru ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

žena má automat VW a tak mohu potvrdit, že kokta má pravdu, auto se rozhodne a zařadí si co chce :-). Lze to obejít manuálním řazením, kdy se rozšíří možnost mít větší rozsah otáček na rychlostní  stupeň, než převezme řízení automat. Jinak automatický automat je někdy fakt hovado :-)

Vloženo

je to tak no :( v kolonách to je super jak se to samo rozjíždí apod, ale občas když pomalu dobržduješ kruháč/křižovatku, tak to trošičku cuká, někdy než sešlápne plyn i přes kickdown, tak se rozmýšlí apod... ale v celku to DSG není špatné.

Vloženo

já bych si na něj rychle zvykl, žena jezdí po Praze s automatem a já jezdím dálky, když jsem jel Španělsko, tak to byla pětka 250 -300 km, odřadit dolů, káva a dořadit pětku a zase 250 -300 km :-)

Vloženo

@ Clint - Na té Bílé hoře zásadně nepouštím protože pravý pruh je tam odbočovací a tam princip zipu nefunguje. Navíc to tam brzdí světla

Vloženo (editace)

Zkusil jsem chvíli jezdit s automatem a dospěl jsem k závěru, že mi nesmí do domu.

Chybí mi možnost reagovat rychle na situaci

Editováno: , autor: JMitik
  • Pozitivní 1
Vloženo

Ano je odbočovací. Tudíž z průběžného se stal odbočovací. 1.podmínka zipu. A druhá je, že musí být v odbočovacím více aut. Pak tam zip platí.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ja tu cest jizdy s automatem moc nemel krom Ferrari a nebo starsi A 6 2001 (cukave). Ani nevim jaky je rozdil v jizde s mokrou dvojspojkou DSG6 a novou suchou dvojspojkou DSG7.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...