jirkaK Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 musím ale souhlasit s koktou, že lidi neumí zipovat a řadit se do pruhů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 lidi znaj levej pruh když jedou jak s hnojem a když vidí kolonu, tak radši 20km před koncem pruhu najedou do pruhu který pokračuje, protože prostě jsou tak pitomý, že neznaj zip. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Souhlas a kdyz je predjedes jeste troubi a nebo se tam kamion schvalne nasere tak abys tam jed nemohl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 zip, to není tak časté, ale před chvílí jsem jel po kruháči a to je nářez, většina řidičů nezvládla kruháč, když sjíždí neblikají atd. U nás před kruháčem najíždím z vedlejší a když ten pitomec sjíždí bez blinkru, tak mám co dělat, abych se zařadil. Nejhorší je to, že bych byl viníkem....asi si pořídím kameru jako má žena Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Já blikám při sjíždění z kruháče jen pokud tam vidím auto, že hodlá najet. Nejsem trotl, abych blikal na prázdném kruháči S tim ZIPem....fakt je, že když končí třeba pravej pruh (viz Bílá hora před tramvajema směr Hornbach), jsou všichni nacpaní dva kiláky v levém. Takže je všechny bez problému předjedu v tom volném pravém až ke konci pruhu a pak se tam nacpu. Někdy využiju toho, že někdo zachrápe s rozjezdem a nacpu se před něj, nebo hodim blinkr a oni mě prostě pustěj. Fakt je, že se najde trotl, co tě pustit nechce v domění, že jsem vychcánek a hajzlík, co všechny předjel a on si to musel vystát.... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) Treo: musíš si pořídit lepší motor s rychlejší akcelerací (kamera to nezachrání) Editováno: 17. Listopad 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 koupil jsem poslední spolehlivou atmosféru VW :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Ale jo, vždyť vím. Faktem je, že ta 1,6 MPI spolehlivá byla a nenáročná na údržbu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 to víš, když něco vyhoníš práškama, moc to nevydrží. Velké tlaky, velké výkony a malý motor, to není cesta vpřed. Mazda umí atmosféru se slušnou spotřebou. Kdyby se všichni chovali k motorům slušněji, nechali je ohřát než jim šlápnou za krk, vydrží víc, když je dřete studené, dlouho nevydrží 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 prej poslední a co taková 3.6? to je nekvalitní atmoška? taky stará škola, teda nevím proč ji koncern říká V6, když je to jasný VR6 je to tak, ať je 30 nad nulou nebo -5, tak clint otevře bránu, dá tomu plny kotel, zavře bránu a hned to rve na dálnici co to jde 160 a jede do práce. olej 101 stupnu zastaví, žádny dochlazování na co, dyt to je TSI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) Tak to zase já šetrnej jsem, dokud není na oleji provozní teplota, tak tomu na krk nešlápnu, naopak se studeným motorem jezdím piánko, že mě předjížděj i cyklisté... Ale Kokta, to je ras. Speciálně vyhledává dobu, kdy je venku nejchladněji. Jak je na teploměru -15 a méně, zaraduje se, zaklepe radostně trvalou a běží do auta. Sedne a plnej, okamžitě si představuje tu 3,6 VR6 a dokud tam nemá 6tis na otáčkoměru, na dvojku nepřeřadí.... Editováno: 17. Listopad 2013, autor: Clint 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 tomu věříme :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Clinte,ty dnes perlíš. :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 To je perla za perlou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) akorát já mam downsizing jako ty, takže ne 2) dsg si přeřadí samo i když kdokoliv nechce, takže se ti ten vtip moc nepovedl a kolegové co tě uznali za tu hlášku, tak jsou neznalý v oboru Editováno: 17. Listopad 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 žena má automat VW a tak mohu potvrdit, že kokta má pravdu, auto se rozhodne a zařadí si co chce :-). Lze to obejít manuálním řazením, kdy se rozšíří možnost mít větší rozsah otáček na rychlostní stupeň, než převezme řízení automat. Jinak automatický automat je někdy fakt hovado :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 je to tak no v kolonách to je super jak se to samo rozjíždí apod, ale občas když pomalu dobržduješ kruháč/křižovatku, tak to trošičku cuká, někdy než sešlápne plyn i přes kickdown, tak se rozmýšlí apod... ale v celku to DSG není špatné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 já bych si na něj rychle zvykl, žena jezdí po Praze s automatem a já jezdím dálky, když jsem jel Španělsko, tak to byla pětka 250 -300 km, odřadit dolů, káva a dořadit pětku a zase 250 -300 km :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Aha tak ze si odradil dolu, ve 130 na jednicku sis dal kafe a pak si valil zase 230 na petku. :-) :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 rychlosti 250 km/h auto nedosáhne ani při pádu do Macochy :-), to je snad jasné, to bych musel mít aspoň TSI 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JMitik Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 @ Clint - Na té Bílé hoře zásadně nepouštím protože pravý pruh je tam odbočovací a tam princip zipu nefunguje. Navíc to tam brzdí světla Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JMitik Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) Zkusil jsem chvíli jezdit s automatem a dospěl jsem k závěru, že mi nesmí do domu. Chybí mi možnost reagovat rychle na situaci Editováno: 17. Listopad 2013, autor: JMitik 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Ano je odbočovací. Tudíž z průběžného se stal odbočovací. 1.podmínka zipu. A druhá je, že musí být v odbočovacím více aut. Pak tam zip platí. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JMitik Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Bohužel žádné plnulé jízdy se na tom místě dosáhnout nedá protože to vždy zastaví světla a tramvaje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Ja tu cest jizdy s automatem moc nemel krom Ferrari a nebo starsi A 6 2001 (cukave). Ani nevim jaky je rozdil v jizde s mokrou dvojspojkou DSG6 a novou suchou dvojspojkou DSG7. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky