Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak jako, že bude mít problém TDi PD? snad to splňuje normu, tak jaképak problémy. Já tedy osobně jsem v klidu, jsem na spodních hranicích, na emisích se sami divili, že mám takové hodnoty na takový nájezd km, takže asi jak tomu dávám kotel, tak je všechno v cajku  :kol-47:

Vloženo

Motosi a je to dobře, protože když vysypeš DPF, tak se stejně do normy vejdeš a to je něco špatně že? My pak dýcháme ty micročástice a chcípáme na rakoviny.

Vloženo

ty voe, prijet na kolinko do krusarny, to ne, to je daleko a podobne kecy, ale shazet se nekde na tajnacku - kterou jeste navic sam drze proflakne - s Clintem, to jo...

to jsou dneska lidi, kdybych byl tesne po jidle tak se me z toho snad udela zle...

  • Pozitivní 3
Vloženo

Ozi kde pak, jemné micro saze způsobuje přímé vstřikování motorů společně s turbem, prostě díky přímému vstřikování (díky kterému vzniká hodně jemná mlhovina ve válci tedy při vyhoření vznikají hodně jemné částečky sazí atd.)   DPF je má právě zachytit a tou svojí regenerací je ještě nechat shořet. To že v praxi při té regeneraci vzniká mnohem více částic než pak v součtu za dobu od regenerace po regeneraci v případě že by tam ten DPF nebyl je věc jiná. 

Vloženo

Už jsem to tu jednou psal, můžete mě tady prcnout ten článek o TSI motorech ? Díky moc

Podívej se zpátky, dával jsem sem odkaz anebo si to najdi na auto.cz.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...