Petrrr Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Tak to se Clinta týká až za 4 roky, tedy co to plácám, páč koupil rok starou herku tak za 3 roky.
motosman Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 A napsat do redakce, že nafťáci marně shání nové číslo SM.[emoji23]
Weithfisto Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Už jsem to tu jednou psal, můžete mě tady prcnout ten článek o TSI motorech ? Díky moc
Stringo Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Jak jako, že bude mít problém TDi PD? snad to splňuje normu, tak jaképak problémy. Já tedy osobně jsem v klidu, jsem na spodních hranicích, na emisích se sami divili, že mám takové hodnoty na takový nájezd km, takže asi jak tomu dávám kotel, tak je všechno v cajku
motosman Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 (editace) Právě že norma se sníží. PS: tak už snížila. Editováno: 26. leden 2015, autor: motosman
Petrrr Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Motosi a je to dobře, protože když vysypeš DPF, tak se stejně do normy vejdeš a to je něco špatně že? My pak dýcháme ty micročástice a chcípáme na rakoviny.
motosman Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Jj. Přísnost muší být. Ať žije benzín.[emoji106]
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 jenze mikrocastice ti prave vytvari DPF a to ti projde i kuzi do tela, kdezto ty vetsi, kdyz to DPF nema, tak to odfiltruje kuze a pri dejchani se to taky procisti...
kokta7 Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 (editace) Kdopak to je Editováno: 26. leden 2015, autor: kokta7
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 nekecej, ze strejda Clint vytahl auto a jeste se u toho nechal chytit
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 ty voe, prijet na kolinko do krusarny, to ne, to je daleko a podobne kecy, ale shazet se nekde na tajnacku - kterou jeste navic sam drze proflakne - s Clintem, to jo... to jsou dneska lidi, kdybych byl tesne po jidle tak se me z toho snad udela zle... 3
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Clint to dal az k vam na letnich, odvaha, rano bylo v hradci pod nulou jak jsem tam jel...
Petrrr Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Ozi kde pak, jemné micro saze způsobuje přímé vstřikování motorů společně s turbem, prostě díky přímému vstřikování (díky kterému vzniká hodně jemná mlhovina ve válci tedy při vyhoření vznikají hodně jemné částečky sazí atd.) DPF je má právě zachytit a tou svojí regenerací je ještě nechat shořet. To že v praxi při té regeneraci vzniká mnohem více částic než pak v součtu za dobu od regenerace po regeneraci v případě že by tam ten DPF nebyl je věc jiná.
kokta7 Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 SOU 3 stupně nad nulou tak je to ok, oktávu ma pěknou.
Pawouk Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Už jsem to tu jednou psal, můžete mě tady prcnout ten článek o TSI motorech ? Díky moc Podívej se zpátky, dával jsem sem odkaz anebo si to najdi na auto.cz.
Doporučené příspěvky