Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Motosi: právě proto, páč si nemohou dovolit jezdit za 7, tak mají diesla aby jezdili za 4.  A když si nemohou dovolit jezdit za 7, je tedy logické, že si nemohou dovolit DPF a EGR. Dieslaci jsou v podstatě takoví chudinky. To jenom my TSíčkáři máme na vše, na nové doživotní rozvody ve 100tis, na 1 litr oleje na tis km, popř. na nové auto po 4 letech a 100tis km.  :kol-28:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hele, jak jde zabydlování tam, kde nepřekročíš rychlost ani o 10 s českou SPZ, páč by Tě osolili tak, že bys šel domů pěšky.

V Rakousku jsou Češi velice oblíbeni, obzvláště řidiči. Známej kamioňák měl funglovku asi měsíc starou, zastavili ho s těma jejich cinkrlátkama a že provedou prohlídku technickou vozidla. On na to, co chtějí na měsíc starém autě hledat, ale jinak držel hubu. Měl najet na nějaké měřící zařízení s tím že měl pomalu zastavit a on jim na tom zahamtnul rozbil jim to s tím, že špatně rozuměl, Rakušáci skákali jak hopíci vzteky. No neudělali nic, a on se jen v duchu smál s tím, že to mají za to. Že Rakušáka s nějakým starým Steyerem nechají a budou se hojit na Češíš s novými kamiony. Ono totiž jednu dobu tak před 7 lety těžce Rakušáci i Němci nesli, že Češi začli jezdit s novějšími auty než oni v docela velkém měřítku. někdy mi přijde že je to i dnes, jakýkoliv kamion s německou SPZ a jsou to 6-7 let starý herky, zatím co Češi hodně do 5 let stáří. A statistiky dávají za pravdu, průměrné stáří nákladních aut u nás bylo ještě nedávno 3 roky.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zrovna přemejšlím, jak to ti TDI majitelé dělají, že jezděj za 4-5 litrů ;)  Mě už druhej diesel žere 6,5 :D

Asi chyba v noze... :D

 

 

A hele, jak jde zabydlování tam, kde nepřekročíš rychlost ani o 10 s českou SPZ, páč by Tě osolili tak, že bys šel domů pěšky.

V Rakousku jsou Češi velice oblíbeni, obzvláště řidiči. Známej kamioňák měl funglovku asi měsíc starou, zastavili ho s těma jejich cinkrlátkama a že provedou prohlídku technickou vozidla. On na to, co chtějí na měsíc starém autě hledat, ale jinak držel hubu. Měl najet na nějaké měřící zařízení s tím že měl pomalu zastavit a on jim na tom zahamtnul rozbil jim to s tím, že špatně rozuměl, Rakušáci skákali jak hopíci vzteky. No neudělali nic, a on se jen v duchu smál s tím, že to mají za to. Že Rakušáka s nějakým starým Steyerem nechají a budou se hojit na Češíš s novými kamiony. Ono totiž jednu dobu tak před 7 lety těžce Rakušáci i Němci nesli, že Češi začli jezdit s novějšími auty než oni v docela velkém měřítku. někdy mi přijde že je to i dnes, jakýkoliv kamion s německou SPZ a jsou to 6-7 let starý herky, zatím co Češi hodně do 5 let stáří. A statistiky dávají za pravdu, průměrné stáří nákladních aut u nás bylo ještě nedávno 3 roky.

No zatím balím v garáži u našich. Zítra vyzvedávám větší vozík a začne tetris na celej den. Rakušáků se nebojím, nemám důvod. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak termohajzl mám novej a už tomu zase můžu nakládat  :kol-47: Náprava i po promazání vrže dál. Měl sem náhradní OII a já za sebe bych jí bral klidně zpět. Super to hraje, podvozek je trochu nejistej oproti mému na OIII, ale zase daleko komfortnější. Mám v tom autě prostě pocit, že za svoje peníze sem dostal víc než u OIII. Co mi teď po čase přijde hrozné u OII je volant, ten je fakt hnusnej a ty převody u 1,6TDI to je jako co? Fakt hrůza.. Motor úplně slabej není, ale ta převodovka to je hrůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://ekonomika.idnes.cz/skoda-lame-rekordy-presto-chce-setrit-na-lidech-flv-/ekoakcie.aspx?c=A150128_2134751_ekoakcie_fih#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

 

Se musím smát, protože najednou mají strach z toho, že externí lidi jsou lepší. Ale až nyní odbory řeší to, jak se zachází s externisty... :D Celou dobu jim tito zaměstnanci, kteří zpravidla dělají klíčové projekty pro ŠA, byli - slušně řečeno - u prodloužených zad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: ja mel nabijecku od bosche

 

ve zlatem mi ukradli tuhle: http://www.zbozi.cz/vyrobek/nabijecka-baterii-bosch-c7-12-24v-7a/

fungovala super, kupoval jsem ji za 1500 v nejake akci.

 

nyni mam mensi: http://www.zbozi.cz/vyrobek/nabijecka-baterii-bosch-c3-6v-12v/

a opet jsem cekal na nejakou akci a byla za 800.

 

jinak ten ctec co meli v Lidlu super, jen to chce vychytat a koupit u nich, jinak platis zbytecne prachy navic... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekny, ale je to pro naftu nebo benzin? Video si na mobilu nepustim.

Radiusi, fakt pletes paty pres devaty...

Prosim, muzes to tu popsat, nejen ja si to prectu mile rad a jestli jsi v tom studovanej tim lip.

Pravidla tzv. Clintova pevného názoru pro mě neplatí. :kol-46: Jsou jisté hranice, přes které nejede vlak. Ale třeba já jsem nikdy nevrdil, že bych nevzal diesela, pokud by pro to nastala vhodná situace = patřičný roční nájezd km. Vždy píšu, že koupím to, co mně v daný okamžik bude vyhovovat z hledisky užitných vlastností, výkonu, spotřeby, jízdních vlastností a ceny. Ale tato situace rozhodně v dohledné době nenastane. Já se držím svých 15 000 km s benzínem. Dnes Shell ve Stodůlkách na famózní ceně N95 a Diesel za 31,90. :kol-29:

Pises uzitnou hodnotu, cenu a dalsi parametry. Kdyz bych si udelal matici, tak by mi z toho Skodovka snad ani nemohla vypadnout. Leda Felicie.

Já zrovna přemejšlím, jak to ti TDI majitelé dělají, že jezděj za 4-5 litrů ;) Mě už druhej diesel žere 6,5 :D

Musis s tim jezdit jako s naftakem, ne jako s benzinem. A jestli jsi mel tempomat jak pises, tak se taky nedivim, mam na to vyzkousenou a vypozorovanou teorii. Ale zde SKODA slov.

Jak v noze, kdžy mám celou cestu tempomat? Nohy se pedálů ani nedotknou ;)

A nebo to zkus reklamovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius - k tomu obrazku od Pawouka, je tam povidani o predvstriku a filtru pevnych castic, pomerne typicke pro naftove motory.

K tomu povidani, rozepisu se, ale to chce cas, ktery ted nemam. Ale na sraze o tom muzeme dat rec, nebo treba to nekdo vysvetli driv :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekny, ale je to pro naftu nebo benzin? Video si na mobilu nepustim.

Prosim, muzes to tu popsat, nejen ja si to prectu mile rad a jestli jsi v tom studovanej tim lip.

Pises uzitnou hodnotu, cenu a dalsi parametry. Kdyz bych si udelal matici, tak by mi z toho Skodovka snad ani nemohla vypadnout. Leda Felicie.

 

XJOHNNYX to popsal, ale já tam myslel spíš tu animaci víření ve válci. Ale to určitě uvidíš sám.

 

Užitná hodnota atd. (zapoměl jsem tam ještě napsat design) - tu Felicii nějak nechápu. Podle jakých parametrů tedy vybíráš a hlavně kupuješ auto ty? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: ja mel nabijecku od bosche

 

ve zlatem mi ukradli tuhle: http://www.zbozi.cz/vyrobek/nabijecka-baterii-bosch-c7-12-24v-7a/

fungovala super, kupoval jsem ji za 1500 v nejake akci.

 

nyni mam mensi: http://www.zbozi.cz/vyrobek/nabijecka-baterii-bosch-c3-6v-12v/

a opet jsem cekal na nejakou akci a byla za 800.

 

jinak ten ctec co meli v Lidlu super, jen to chce vychytat a koupit u nich, jinak platis zbytecne prachy navic... ;)

 

Konkrétně jaký Ctec, já našel pouze nabíječky pro motocykly  :kol-32:

 

To je Ozi právě to co bych potřeboval poradit, co parametrově potřebuju, abych nekoupil něco co nevyužiju. Tys mi tady dal C7 a C3 rozdíl mezi nimi nevidím žádný, cenově však rozdíl je 1000kč... tak podle čeho vybírat  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pekna, ty se chces zaradit za Clinta do fronty na zarucni opravy? Kessy by si mohli strcit do prdylky, ale souhlas s Koktou ohledne xenu. Rapid nastesti tehda zadne xeny neme, tak jsem to resit nemusel. Dnes bych si i a ty poloxeny priplatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...