Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Asi ano. Spíš bylo myšleno, že díky té spotřebě si ho koupí kdejakej strejda co jezdí 3 km do práce a 1km do lídlu a pak se diví, když mu řeknou 50.000 za dpf. Jsem zvědav co bude dělat až se mu příště zastaví auto, protože nebude mít na adblue.

  • Autor

Jako ono to Tdi za 4 na sto taky nejezdí. Teď mohu otestovat a dokázat Clintův test a zatím mám dlouhodobou cca 6,8 na sto a jezdím max 140 km/h tempomat. Čili jen o litr méně než s TSI. Možná na okreskách lze dosáhnout rozdílu většího

  • Autor

Jo, superb 3 v 2.0 tsi by byl můj favorit a stačila by prostřední výbava ambition. Ale to asi za 560 nebude....

Já když jedu na pohodu, taky do 140km/h, tak mám 7,4. Dlouhodobej 8,3. Jsem zvědavej, až dám v létě dovču.2x 1600 km. To bude spotřebička až uvidim cvakat € na pumpě.[emoji33]

ojetej třeba za 600 k bude, ale novej rozhodně ne :D a jde o to jestli myslíš 2.0 TSI s 162kw nebo tu 200kw...

kazdopádně ještě více klesnou pak S2, tak to nebude taky špatná koupě pro lidi...

Upraveno od kokta7

  • Autor

Těch 162kW by bylo uplně dostačujících ;)

No, brácha měl benzín (1,4 16V) a EGR mu odešlo taky. Mě tehdy na naftě taky.

 

Jinak snad vstřiky na CR už nejsou tak drahé jako na PD a údajně cenově srovnatelné se vstřiky pro TSI.

 

Jo, jenže ten EGR TSI jaksi nemají.

Jinak jsi na omylu, ceny těchto dílů jsou stále značně rozdílné.

2.0 TDI:

vstřikovací ventil  12 850

vysokotlaké čerpadlo 34 110

EGR 8460

 

1.8 TSI:

vstřik. ventil TSI 3235

vstřik. ventil MPI 1387

vysokotlaké čerpadlo 8690

  • Autor

Vím, že TSI nemají EGR (však jsem TSI měl ne? :D)


 


Co se týče cen vstřikovačů, tvrdili mi ve škodovce, že na CR už jsou za cenu benzínových...tak jak jsem koupil, tak prodávám :)


Možná mluvili o repasovanejch, které zvýší výkon a sníží spotřebu.

 

Vím, že TSI nemají EGR (však jsem TSI měl ne? :D)

 

Co se týče cen vstřikovačů, tvrdili mi ve škodovce, že na CR už jsou za cenu benzínových...tak jak jsem koupil, tak prodávám :)

 

 

Jak vidíš, tak kecají kraviny. Je to z ETKY pro MR2016. Nicméně nikde není dáno, že to všechno nebude fungovat bez problémů. Ty mají ještě na OII spíš s tím EGR a hlavně jeho chladičem, Moc to nevydrží.

Jo, u PD stojí jedna vstřikovací jednotka i přes 20 000.

  • Autor

To je síla tedy...

njn, nějak tak to stojí, ale dá se i levněji, když to jde opravit. známej právě má bosch autorizák a vždy si chrochtá, jak má dost lidí nafty ;) 

 

jinak to je reportáž našeho národa :D

Samo, že se dá sehnat levněji. Ale pro základní porovnání jsou lepší oficiální ceny. Také se dají některé díly repasovat.

Kokta: a teď mi řekni, kolik lidí jede na dálnici 130 a kolik pojede těch 80. V reálu se pojede s bídou 70 a ještě se bude zpomalovat kvůli idiotům, co neumí přejíždět z pruhu do pruhu.

Nějak jsem to video nepochopil. Asi je TV Nova nad mé intelektuální schopnosti.  :kol-32:

no já taky ne, nevím proč to zkouší, počítat asi neumí :D :D

Upraveno od kokta7

Chtěli říct, že když pojedeš o 50 pomaleji, ztratíš 2min v tom jednom zúžení co vytvoří při opravě. Nějak už neřekli kolik ztratíš minut např. do Ostravy a z5 a proč tomu i tak budou říkat dálnice za poplatek.

Upraveno od motosman

Cílek nikdy nezklame. D1 je oproti tomuto marginální záležitost. A nějak se opravit musí.

Na Mazdu jsem koukal a benziny jsou mimo. Aneb nemuzes si to nakonfigurovat, maji asi 6 stupnu vybav a cim jsi vis, tim lepsi motory odemykas a slupky se zase skryvaji. Ten 2.0 atmo s 88kw je tusim az u 400 tis (mozna vic) a snad jen nejvyssi vybava ma 2.0 asi 110Kw ci kolik.

Jinak atmosfery jsem take odepsal, ale co jsem se svezl i20tkou, tak jsem atmosfery vratil mezi motory. Jde o to zprevodovani a jak kdo umi, Skodovka evidentne atmosfery neumi a stale ,tvrdim, ze 1.25 CVVT = 1.2 TSi. Skoda ze se Ozi nechtel projet... tusil ze by musel uznat porazku. Ta Mazda by me ale fakt zajimala.

  • Autor

Nyní dotaz hlavně na Motosmana: (ale i ostatní)

 

 

Příští tejden je v Letňanech ta výstava motorek (druhá je současně i v areálu JF, ale ta je ubohá) a čtyřkolek, jedu tam v neděli 8. března tak na 11 hodinu, nemáš v plánu taky návštěvu, jako zdejší hlavní motorkář a dobrodruh? ;) Že bychom se tam sešli a pokecali konečně o něčem hodnotném :)  ......mají tam bejt i pěkné mladé samice, co čekají jen na nás ;)

 

(Mohl by tam ještě Ozi, helmu už má. Motos by si vzal na hlavu harlejáckej šátek a drsný brejle, jak je jeho zvykem, abych ho poznal, Kokta asi ne, ten nedošlápne z motorky na zem)

 

post-32269-0-13564700-1425192428_thumb.j post-32269-0-55281600-1425193056_thumb.j post-32269-0-13965600-1425193536_thumb.j

Upraveno od Clint

Ahoj kdy to je? Já bych docela sel.

  • Autor

Uděláme tam Clintovu výzkumnou expedici :D

 

Vyhlásíme soutěž o foto s nejhezčí modelkou ;)

 

Vstupné 200Kč, po registraci předem na stránkách veletrhu 160Kč. Je to Brněnská akce, tentokrát se koná v Praze.

Upraveno od Clint

ja jdu, ale ja to mam v ramci vzdelavani, takze pujdu nekdy ve ctvrtek v rannich hodinach  :kol-46:

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.