Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Však já sem tě testoval, já bych jí asi stejně nedal, páč manželka mě pak zabít, i když te´d to auto převážně stojí, ale jednou mateřská skončí a arbeit  u manželky bude zas. A než ji prodávat za 110, to ať tam raději stojí a hnije. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to ti Pancho nevadí, že ti molekuly vzduchu, tedy kyslíku, dusíku, vodíku, oxidu uhličitého, argonu, neonu, helia, metanu, kryptonu a  xenonu narážení na tvůj naleštěný lak, víš vo to je za sviňstvo takovej vzduch? :-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedej bože, jak popisoval Pancho, jednou projel kouřem z vypalované trávy a částečky popela obrousily jeho lak do té míry, že musel autu dát ještě ten den trojitou vrstvu karnaubského vosku a pětinásobným přeleštěním extra jemným flanelem.

 

Asi si pořídím taky nějaké dělnické auto, abych svoji sněhuli šetřil jen na srazy ;) Postavím ten přístřešek, auto navoskuji Turtle Waxem a do vejfuku strčím dva špunty, aby se nesrážela voda ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voe :D Dej si pozor, aby se ti nezaklopila kola ty chytrolíne ;)

 

Hoši vy si neuvědomujete, že tohle se vám všechno vrátí, já si počkám, až si někdo z vás pořídí TDI a myslím, že někteří už mají nakročeno :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych naftaka bral hned, ale nechtel bych ho zivit. Spotreba moc neoslni, servis drahej (vim co rikam, mel jsem O1 TDi, baterka 3500Kc, do Feldy / O2 jen 1100Kc a 1200 byla silnejsi tusim 50Ah...) atd... navic bych kvuli Dpf nespal a jeste abych hlidal kilometry a planoval cesty podle dpf, jako to dela kolega, ani houno. Ale cisty laufy cloveka umej zblbnout ;)

A jeste jsem do toho lil letni i zimni aditiva + jsem se pri kazdem mrazu bal, abych nastartoval.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nic neplánuji, jezdím delší i krátké trasy. Vypalování jsem nepostřehl. Taky tam nic neleju, zimní v těchto teplotách nemají smysl (zimní nafta by měla -20 zvládnout) a na letní jsem si nikdy nepotrpěl. Spotřeba možná proti 1,4 TSI neoslní, ale proti mé původní 1,8 TSI jsem cca o 1,5 litru níž, což při mém nájezdu znamená do peněženky plus 1000Kč měsíčně při současných cenách paliva. No a tu tisícovku buď prožeru (což je hodně pravděpodobné), nebo koupím tuny Lega mladýmu :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Hoši vy si neuvědomujete, že tohle se vám všechno vrátí, já si počkám, až si někdo z vás pořídí TDI a myslím, že někteří už mají nakročeno :)

 

A kdože je ten další adept na diesela? :kol-28:

Já nic neplánuji, jezdím delší i krátké trasy. Vypalování jsem nepostřehl. Taky tam nic neleju, zimní v těchto teplotách nemají smysl (zimní nafta by měla -20 zvládnout) a na letní jsem si nikdy nepotrpěl. Spotřeba možná proti 1,4 TSI neoslní, ale proti mé původní 1,8 TSI jsem cca o 1,5 litru níž, což při mém nájezdu znamená do peněženky plus 1000Kč měsíčně při současných cenách paliva. No a tu tisícovku buď prožeru (což je hodně pravděpodobné), nebo koupím tuny Lega mladýmu :)

 

Tak tak, já to říkám pořád, že rozumný člověk si pořídí to, co mu vyhovuje nejvíc, vzhledem k jeho individuálním potřebám. Až budu mít roční nájezd v desítkách tisíc km, tak si to spočítám a koupím to, co pro mě bude výhodnější. Anžto v současnosti jezdím jen 15 tkm za rok, je má volby jasná = benzín. :kol-47:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...