Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak nějak jak píše Johny. koukni na fora s ANDROID PHONE a je tam toho mraky a většinou je to už udělané všechno v balíku, jen jedna věc je na tom k hounu... Ve většině případů musíš mít ROOT telefonu, taky se dá najít snadno návod jak to udělat, hlavně si zazálohuj svou ROM pro případ reklamace  :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro johnáka či stringa o té Truecam A7. Spzky moc číst v noci nejdou no, to nejde ani dobře u dod kamer.... no co čekat s obyč kamerou do auta, prostě v noci to není žádná sláva, to by člověk musel mít příruční HD kameru za cca 20kolíku.... 

víc videí sem nenahrával na YT... ve dne je ovšem kvalita super.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sygic jsem si nainstaloval taky. TED mi skonci 7 denni zkusebni verze full. Pak asi pobezi dal nejaka orezana verze bez 3D pohledu, zobrazenych rychlostnich omezeni atd. Nebo to mate nejak stazene crk ?

Jo a dnes kdyz jsem ji testoval me prekvapilo ze kdyz jsem odbocil z doporucene trasy tak se to neprepocitalo aby mne to navigovalo dal do stejneho cile jinou trasou.

Navigon a Route 66 jsem mel kdysi taky full verzi gratis ale z nevim jak jsem k tomu prisel.

Tedy muj cil je mit pokud mozno zadara full verzi nejakou offline navigaci. Nejake rady. DIKY

 

Kup si Sygic full verzi na uloz.to :-) dycky tam jde sosnout nějaká nová verze s nejnovějšíma mapama či map downloaderem :-) Když jsem neměl Columbuse tak jedine Sygic a fakt mě vodil krásně po Polsku, po okreskách i Rakousko.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nějak jak píše Johny. koukni na fora s ANDROID PHONE a je tam toho mraky a většinou je to už udělané všechno v balíku, jen jedna věc je na tom k hounu... Ve většině případů musíš mít ROOT telefonu, taky se dá najít snadno návod jak to udělat, hlavně si zazálohuj svou ROM pro případ reklamace :kol-27:

Hele navigaci jsem testnul mraky a nikdy jsem ROOT nepotreboval ;-)
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stáhl jsem Be on Road, taková s těma open mapama, jednoduchá, dobrá, ale se Sygicem se nedá srovnávat. jo někdo už mi o Uloz to taky říkal. Zkusím to omrknout.

Clinte, až budeš bez signálu operátora, tedy i bez dat, budeš víš kde. nebo pojedeš v zahraničí a budeš víš kde, páč se za ta data v zahraničí nedoplatíš. Co se autonavigace týče jsem zastáncem offline verzí. Nějaký google mapy apod. pouštím jen když jsem pěší nebo se chci podívat na street view.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já jezdím rovných 140 ;)

 

Vyjíždím skoro ihned. Jenže třetinu trasy jedu se studeným motorem a pokud by trasa byla třeba 100km, jel bych se studeným motorem jen desetinu trasy a při zahřátém motoru to žere méně, čili by se průměrná spotřeba začala postupně snižovat s délkou trasy na zahřátý motor. Vždyť když vyjíždím, mám tam na studený motor průměr 25 litrů/100km. To se do průměru samozřejmě započítá.

 

Po pěti minutách vjíždím na dálnici  a nasazuji 140km tempomat. Sundávám až na letišti. A průměrná spotřeba je řekněme 6,4/100. Jedu večer nazpátek, profil trasy více do kopce a průměrná spotřeba je za daný úsek 6,8/100. Pak dlouhodobá mi tedy lítá kolem 6,6/100km. Což je naprosto stejný průměr, co jsem měl

na 1,9 TDI 96kW. Ani o chlup méně, či více.

 

Teď mi Honzo vysvětli, jak to tedy snížit, když celou dobu tempomat 140. Musel bych opravdu vyhazovat kvalty z kopce a nebo jet předpisově 120-130.

 

Prostě to potvrzuje mé výsledky z "Clintova testu" a to jsem tehdy jel zpáteční trasu na zahřátý motor.

Nedokážu ti takhle od stolu poradit. Musel bych vidět, jak s tím jezdíš. ;)

 

Problém podle mě bude v tom, že od baráku na dálnici to máš kus a jakmile najedeš, tak zřejmě rovnou nasadíš tempo a jedeš, čili nepočkáš na prohřátí motoru a oleje. Ale jsou to jen mé domněnky. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

140 nasazuji, když se teplota oleje přehoupne přes 50 stupňů....Do té doby kolem 120. Ale ta teplota u tohohle dvoulitru vystoupá rychleji než u 1,8...Myslím, že bys za méně nejel. Zkoušel jsem dvě auta s tímto motorem.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo, já už jsem s ním jel a vidět to nechtěj. píchalo by tě u srdce. Jedno auto po 4 letech a 100tis oddělal. za studena točí do červeného, páč si myslí, že když červená, že se to rychleji prohřeje. Já když najíždím u tchýně se studeným motorem na dálnici, tak jedu klidně 90 dokud se to nezahřeje.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bys musel jet tou tvojí rezavou Feldou :kol-46:  a z kopců vyhazovat kvalty. Karkůůůůlka by tě sežrala i s chlupama, probrečel bys pak celej večer a přemejšlel nad koupí chrochtáka :)   Tohle je trasa pravdy, tady žere i šlapací kolo.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když najizdim na rychlodrahu pce-hk či někam na dálnici(moc jich tady není) tak normálně zrychluji volným tempem na 140.

Ovšem nervu to naplno... Zbytečný čekat.

A klint má radši dvě navigace :D

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte vyhazovani kvaltu z kopce nepomaha, to si trochu zaspal dobu  :kol-46:

 

Clovek si musi vzit srovnatelny auto, aby te mohl zesmesnit. A navic budeme potrebovat nezavisleho sudiho, ktery nam odstartuje odjezd a stopne i cas prijezdu. Na tuto roli mi vychazi jakykoliv pirat, ktery pojede svizneji nez mi, nebo motosman, kdyz si mezitim skoci v cili na nakup  :kol-28:

 

Jo a petre, taky jezdim na sygic a mel jsem i dynavix, ale ten mi nevyhovoval tak sel pryc. Tomtom se mi s telefonem nejak nekamaradil a lagoval. A vetsinu casu stejne jezdim na waze. U sygicu noveho je super, ze ti umi vest cestovni denik a navic ma i blackbox, kterej je schopny nahravat obraz cesty, ale to ma smysl jen kdyz mas mobil na okne...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi: s tím vyhazováním kvaltů se pleteš ;)   Funguje to i teď, i přes to, že při zařazeném kvaltu z kopce je spotřeba nula.

 

Vtip je v tom, že záleží na stupni klesání a jeho délce. Pokud je to delší klesání a není tak strmé, vyplatí se vyhodit kvalt. Auto pak drží rychlost, nebrzdí motorem a sjede celej kopec v pohodě na vyhozenej kvalt se spotřebou na volnoběh (2 litry na hodinu?) Oproti tomu, pokud bys tam nechal kvalt, auto zpomaluje i z kopce a kolikrát musíš přidat plyn, čili spotřebu opět zvedáš. A to sešlápnutí plynu a akcelerace, abys to rozjel ti s přehledem překoná spotřebu při vyhozeném kvaltu.

 

Pokud je ovšem kopec kratší či strmější, pak ano, mohu tam nechat šestku a suto si rychlost celkem drží....a spořeba nula.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...