Maverick Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Jak to píšeš to chápu tak, že jsou i verze OIII, kde tento systém zůstal zachován? Pro některé verze motorů? Měl jsem dojem, že to bylo zrušeno pro OIII úplně... Je to vyřešeno tím sklonem motorů, všech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 (editace) Chce si to přečíst ten odkaz výše na euro NCAP, tam se to jasně píše... všechny O III a s rezervou plnění požadavku na pět hvězd.... a to s lepším koeficientem než jiné značky.... není v tom tedy třeba hledat nic jiného.... A k motorům.... není to až tak pravda, protože pro platformu MQB je jasně dané jaké motory a jak umístěné, tedy s náklonem vzad a to ma jiné důvody než ochranu chodců... A poslední, když je systém pro ochranu vyvinut, není nic jednodužšího, než jej jako konkurenční výhodu zhomologovat, vyrobit potřebný počet kusů.... Editováno: 15. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.