libero Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 CFFB je motor II.generácie CBBB je motor I.generácie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 A rozdíl tam nějaký je??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Hodne, hlavne nejvetsi jsou piezo 1g nebo selenoid 2g vstriky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Také přechod z KKK na Garret, vstřiky jak píše FUN a hlavně mnohem větší potenciál při úpravách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 chtěl jsem se zeptat,jestli je normální u cr cffb,že když je motor studený,nebo spíš ne moc zahráty.Tak na volnobeh ma zvýšené otáčky cca 1tis.Když už je teplota vyšší někde přes 75 a olej asi taky tak klesnou někam pod 800.Když jsou ty vyšší tak je samo i vyšší spotřeba tak 1l/h.U Pd mi to takhle nedela.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Při jaké venkovní teplotě to dělá a jak máš v ten moment nastavené topení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 (editace) Teploty tak nějak,co byly poslední dny.Dnes ráno cca 3 nad nulou a večer možná 2,ale nějaký den předtím jsem koukal bylo asi 6nad nulou.Topení je pro mě normal tak 20,21 na mě spolujezdce mám na 19.Ventilátor tak na 2-3. Editováno: 26. Březen 2014, autor: PetrKV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 Dpf.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 A při teplotách pod 5°C přídavný topný element. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 nějak nerozumím.Dpf ? Jako,ze regeneruje ? A přídavný topný element ? Ten u Pd Bmp není? V čem mi když auto běží na volnobeh pomáhá? Tobě to také tak dělá Lancelote ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 Ad DPF, tam můžou být otáčky zvýšené z důvodu přivstřiku nafty, který má sloužit k rychlejšímu zahřátí katalyzátoru a DPF filtru (není to určitě přesné, když tak mě opravte). V případě, že DPF regeneruje jsou taky zvýšené otáčky, ale k tomu navíc jede i sahara a to bez ohledu na okolní teplotu. Ad PTC, tam se to má tak, že u SII se spína automaticky při teplotách <=5°C nebo pokud je topení dáno na maximální teplotu - otáčky jsou zvýšené kvůli vysoké spotřebě toho topného elementu. V OII si nejsem jistý, ale ten PTC byl spíše takovou nahodilou výbavou, kdy třeba auta určená pro export na jih jej neměla, ani u nás to nebylo pravidlem. Nicméně i pokud by tam byl, tak bude u PD určitě jiné řízení motoru, kdy v jeho případě stačí klasické volnoběžné otáčky k vykrytí zátěže alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 Ahoj, zvýšený volnoběh je normální, hlavně po ránu, kdy mi jde do minuty teplý vzduch. Kvůli nízkým ranním venkovním teplotám je aktivní elektrický člen výhřevu vzduchu v topení, tím je vyšší zátěž alternátoru a zvýšený volnoběh. Tento jev je až do doby, kdy je motor asi na 3/4 ohřátý. Nebo pokud ŘJ motoru se zrovna rozhodně aktivně regenerovat DPF (tady jsou ale otáčky zvýšené i při ohřátém motoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Ja si otacky zvedl, rozciloval me ten nizky volnobeh :-) trpni dvouhmota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 https://www.youtube.com/watch?v=pC3_7cqRs3U Je podle vás zvuk motoru, hlavně při padání otáček, ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 (editace) Ja nevim,ale u me CFFB vydava pri padani otacek celkem pazvuk,ktery mi moc normalne neprijde.Tech pazvuku je tam vic,jsou kolem 2tis/ot,kdyz jdou otacky nahoru i dolu..Timhle me celkem CR neprijemne prekvapil proti PD. A mam "novinku" kdyz neni motor zahraty,nebo spis uplne minimalne,tak mi pri akceleraci je jedno jestli za 2 za 3(to je slyset nejvic) pri otackach 1500-2000 vydava jako by takove silnejsi vrceni.. do kabiny pronika od motoru strana kaslik spolujezdce.Kdyz stahnu okno je to i slyset z venku.Jak se motor vic zahreje okamzite to prestava,uplne studeny to taky neudelal,jen lehounce zahraty...nevim co to je.Kdyz jsem to slysel prvne myslel jsem,ze motor se chysta nejak koncit ale uz takhle jezdim asi 8tis km a je to stejny.. Editováno: 21. Květen 2014, autor: PetrKV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Někdy po studeném startu má ten motor hodně nepěkný zvuk, ono asi hodně bude záležet i na počasí, jak je tlak a vlhkost vzduchu. Ale je to zvláštní, někdy mi přijde úplně tichý, jindy plný nějakých divných zvuků. Teď nechám vyměnit olej, tak uvidíme jestli se něco změní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Tak jak po vymene oleje?Ja jsem nic nezaznamenal.Jednou jsem vyjel z domu,bylo teplo,otevrene okno a auto vydavalo od tech 1500-2000 hrozne zvuky,mozna se nejak chystala regenerace,nemuze to taky trochu delat EGR? Ten jsem u PD odpojil,ciste jen konektor auto od te doby jezdi bez pazvuku a lip..(sviti kontrolka motoru a blika zhaveni),ale proste auto jede skvele.U CR jsem se nedival kde je a jak je jiny,nez u starsiho PD BMP. U CR jsem si vsiml jsem jen uz parkrat regenerace DPF,podle vyssich otacek na volnobeh a behu sahary.To u SII 103kW PD nedela,zas to tam je lepe poznat,protoze auto proste jede jinak.V CR to tolik necitim.Ta sahara mi kdyz auto chcipnu bezi jeste docela dlouho,to nevim k cemu to jako je... Chci zmerit po kolika km ta regenerace probiha u CR,nemate nekdo zmereno?U PD cca 400km a nejak jsem nepoznal rozdil jestli auto jelo dalku,nebo po meste. Znamej ma take CR 103kW a bude to davat do servisu,protoze mu to regeneruje skoro "porad" auto najeto cca 40tis a pribyva mu i olej...auto v zaruce.Ujede 600km,prijede pred dum a regenerace,uz ho to stve. Takze to zacnu vic sledovat,ten olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 Ta sahara mi kdyz auto chcipnu bezi jeste docela dlouho,to nevim k cemu to jako je... najprv pozrieť Návod na obsluhu a potom obdobné témy: http://forum.skodahome.cz/topic/124159-pr%C3%ADli%C5%BE-%C4%8Dast%C3%A9-sp%C3%ADnanie-vetr%C3%A1ku-chladi%C4%8Da/ http://forum.skodahome.cz/topic/127091-ventil%C3%A1tor-na-chladi%C4%8Di-b%C4%9B%C5%BE%C3%AD-v%C3%ADc-ne%C5%BE-zdr%C3%A1vo/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 S tim manualem te mozna zklamu,ale nikde jsem to tam nevidel,docela je ctu.Tedy pokud myslis beh v souvislosti s DPF regeneraci.. A ta temata se omlouvam jsem opravdu necetl,v tom jsem slabsi..Jsem rad,ze zvladam kategorii Superbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Tak jak po vymene oleje?Ja jsem nic nezaznamenal.Jednou jsem vyjel z domu,bylo teplo,otevrene okno a auto vydavalo od tech 1500-2000 hrozne zvuky,mozna se nejak chystala regenerace,nemuze to taky trochu delat EGR? Ten jsem u PD odpojil,ciste jen konektor auto od te doby jezdi bez pazvuku a lip..(sviti kontrolka motoru a blika zhaveni),ale proste auto jede skvele.U CR jsem se nedival kde je a jak je jiny,nez u starsiho PD BMP. U CR jsem si vsiml jsem jen uz parkrat regenerace DPF,podle vyssich otacek na volnobeh a behu sahary.To u SII 103kW PD nedela,zas to tam je lepe poznat,protoze auto proste jede jinak.V CR to tolik necitim.Ta sahara mi kdyz auto chcipnu bezi jeste docela dlouho,to nevim k cemu to jako je... Chci zmerit po kolika km ta regenerace probiha u CR,nemate nekdo zmereno?U PD cca 400km a nejak jsem nepoznal rozdil jestli auto jelo dalku,nebo po meste. Znamej ma take CR 103kW a bude to davat do servisu,protoze mu to regeneruje skoro "porad" auto najeto cca 40tis a pribyva mu i olej...auto v zaruce.Ujede 600km,prijede pred dum a regenerace,uz ho to stve. Takze to zacnu vic sledovat,ten olej. Na olej půjdu tak na konci června, ještě nemám dostatečný náběh. Půjdu po 15 tis.km. Tak pak poreferuju. Jinak jsem teď seděl v autě, a poslouchal různé zvuky a přišel jsem na to, že převodovka je pěkně hlučná. Jak člověk vyšlápne spojku najednou je takové ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 filtr se ti bude regenerovat různě podle zanešení , já jezdím víc po městě , mě to regeneruj cca po 700 km jelikož mám na filtr najeto hodně tak to poznám že auto si zahulí jak si přivstřikuje naftu před filtr aby se zvýšila teplota hoření a samozřejmě zvíšený volnoběh, důležitý je že když sahnu do koncovek výfuku tak mám čistý prsty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 No prvni mereni po kolika km regenerace trochu sok,po 300km, beru tedy podle behu vetraku,kdyz jsem auto chcipnul pred domem.Pekne si vetral dal.Bylo to v noci a zadne zavody se predtim nekonaly,i jsem citil teplo a trochu ten klasicky zapach okolo auta,takze byla :-) Jezdim take spis po meste,ale u PD standartne 400km.A to ma o vic nez 100tis/km vic najeto.Tam je vyhoda,je to lip poznat,ze probiha,tak se ji snazim za jizdy ukoncit a nechcipat driv. Poznam i podle teploty oleje,vzdy jde vice nahoru.U CR to tak nevidim. Nechapu,ze uz nevymysleli nejakou signalizaci regenerace i te automaticke.Ne nucene,co uz se rozsviti kontrolka. U SI 2,0 TDi s DPF se krasne zvedla spotreba i na volnobeh a bylo jasno.U SII uz ten pocitac asi schvalne lze.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 protože nechtějí zatěžovat lidi nějakým DPF, dyť je to bez problémový jako nesmrtelné kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado 333 Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Zdravím. Chcem vás poprosiť o vaše skúsenosti s motorom 2.0 TDI 103 KW common rail v Superbe II. Myslím, či sú nejaké poruchy, alebo problémy konkrétne s týmto typom motoru. Vopred ďakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Předpokládám, že sekci zde (Superb II) či u kolegů s Yetim ohledně motorů -dotazů/poruch 2.0 TDi jsi si nastudoval......Vysloveně chronické problémy CR motorů II. generace (tj. MR 2011) nějaké konkrétní nejsou. Ovšem důležitá je prevence! Tj. CR motor je nutné občas projet a nechat tím prostor pro regeneraci DPF a hlavně žádnou "No name" naftu! Kromě DPF a vstřiků (viz. řádek výše) tento motor není vysloveně choulostivý na "to" či "ono". Vyvažováky se u CR II už taky řešit nemusí. I přes prodloužený interval výměny oleje doporučuji jeho výměnu po MAX. 15 tis. km! CR motor kvůli DPF tedy nemá rád časté studené starty a krátké trasy. CR motor se oproti mé předešlé zkušenosti s 1.9 TDi z VW Passatu ohřívá pomaleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.