Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Už se to někde probíralo. Tuším, že někde od 2012, ale fakt si nejsem jistej.

Nicméně ani s původní pístní sadou se problém netýká všech motorů, ale pouze některých a těžko říct zda se jedná motory s kroužky vyrobené v nějaké sérii, nebo je problém ovlivněn nesprávným zajetím, stylem jízdy, olejem apod. Jinak samotná váhová zkouška je z mého pohledu zákazníka (jen můj názor) neobjektivní měření a záleží i na vůli a chuti danného servisu problém řešit.

Tak nějak s tímto tvrzením musím souhlasit.

.. není zde ještě také možnost že olej v motoru se ztrácí jinde? jde o to že předchozí majitel skálo pevně tvrdí a odkazuje se na to že pokud by tohle zjistil ihned by to řešil kulancí, je možné že se spotřeba oleje změní z 1l na 15000km na 1l na 1000km během nájezdu necelého tísíce km bezprostředně po prodeji auta? takový obrovský skok? dle aut servisu to také nemusí vůbec být kroužky ale např i:

 

špatné odvětrání klikové skříně

zteřelé těsnění dříků ventilů

 

.. kdo má již tento problém za sebou objevila se spotřeba oleje skokově anebo postupně během např 20.000km ??

hele rozebrat motor a prostě uvidíte. mrknout na turbo, na hadice, komplet vnitřek... tady prostě můžeme max teoretizovat... může to chcát kdekoliv nebo může být ve vnitř něco propáleného.

 

hlavně to chce používat i správnej šroub ;) https://www.dropbox.com/s/tpqfqrbeg1486f8/%C5%A1rouby.png?dl=0

Upraveno od kokta7

Motosi to je pěkný, ale jestli jeho servis teoretizuje, tak je to špatně. Ty Rusáci to taky rozebrali a pak viděli kde je alespoň jeden z problému ;)

kokta7 - tak ten výspustný šroub mám klasický šestihran jak je přeškrknutý - dodal při výměně autorizovaný servis :-) taky že to z něho lehce kapalo tak jsem musel sám doma vyčistit dosedací plochu a znovu dotáhnout.

tak je vidět, že autorizák je pitomej...

.. jinak teď v týdnu mě čeká rozhodnutí co stím? buďto klasický postup škodovka-váhová zkouška-diagnostika kde to teče-a zřejmě pokus o kulanci ( to vše na druhé straně republiky kde bylo auto zakoupeno) - Nebo druhá varianta - řešit mimo škodovku a precizního mnou ověřeného servisu v Brně a opravovat na vlastní náklady. Je vůbec ta sada pístů,ojnic a kroužků sehnatelná mimo origo servisní střediska? Zajímavé ej že jak autorizák v Brně a u Prahy tvrdí že lze pouze překroužkovat ale je to metoda né tak spolehlivá.Už jsem přemýšlel i o jiném autě ale dneska je to všechno asi časovaná past. Nevím jak se rozhodnout  :kol-32:  

Nejhorší je, že ani nová pístní sada nemusí 100 % znamenat konec problému.

.. z jakého důvodu? pak by to přece nebylo netěsností na pístních kroužcích  :kol-32:

(to vše na druhé straně republiky kde bylo auto zakoupeno)    :kol-32:  

Proc probuh? Reklamace i pripadne kulance po zarucni dobe prece umi poresit uplne v libovolnem znackovem servisu. Kde se auto kupovalo je zcela irelevantni.

reklamovat můžeš, ale pokud chceš se soudit nebo použít znalecký posudek, protože nesouhlasíš s reklamací, tak musíš za prodejcem, který to přeprodal od škody....

Upraveno od kokta7

To ano, ale to on predpokladam nechce. Ostatne v tomto pripade by byly nejake posudky asi hodne nakladna sranda.

Upraveno od mike_k

.. v pátek jsem objednán do Brna na váhovou zkoušku a v pondělí bude výsledek, mají opravdu stejné pravomoce jak tam kde byl vůz pořízen. Ale ten projev že se to markantně zhoršuje během najetí dalších stovek kilometrů né tedy v řádu tisíců nasvědčuje spíš nějaké membráně např v odlučovači nebo těsnění na klice. Doufám. Pokud to bude nejhorší varianta tedy pístní sada tak se bude neodbytně urgovat i přes zákaznickou linku v MB, to auto stálo přes 800.000Kč a nemá ani 100.000km najeto to přece nejde výrobci vozu nechat jen tak projít bez spoluúčasti na opravě!

Upraveno od Mara2000

Nechci strašit, ale přes ten odlučovač toho oleje tolik nezmizí. Je tam před ním hrubý odlučovač. A pokud nejsou nikde úniky na motoru, tak to budou ty kroužky.

to asi jo, ale znova opakuji. nedat na autorizovaný servis a nejdřív ten motor rozdělat a ideálně se jít na něj sám i podívat apod....

a keď to rozoberieš zistíš hovno a riešiš shortmotor , rozoberali sme to a kapalo to všetko pod rukami , ak by sa mal robiť komplet rozbor a dekaronizácia , meranie krúžkov a skladanie nanovo tak by to bola solídna sranda 

tak jasně že se to nevyplatí opravovat, pokud je to něco vážného... to je dnešní trend no....

na poriadnych motoroch mechanika neodchádza , len príslušenstvo , a tieto hold vymeníme kus za kus ...  

ktovie či to prekrúžkovanie pôvodných piestov niekto poriešil a pomohlo to dlhodobo 

Teď mi psal jeden člen na dieselpower že dělal pouze kroužky s řetězem i rozvody a vyšlo ho to na cca. 20.000Kč, od opravy najeto 6tis a vše zatím OK, poprosil jsem o o detaily opravy ..

No jo dát 20 000 a potom zjistit, že to žere olej dál. Třeba přes kliku nebo turbo.

ešte som nevidel motor čo "žral" olej cez kliku ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.