Květen 7, 201510 r do 2011/10 viz spidermenův odkaz http://forum.skodahome.cz/topic/123440-18-tsi-spotřeba-motorového-oleje/?p=1891424
Květen 7, 201510 r Nicméně ani s původní pístní sadou se problém netýká všech motorů, ale pouze některých a těžko říct zda se jedná motory s kroužky vyrobené v nějaké sérii, nebo je problém ovlivněn nesprávným zajetím, stylem jízdy, olejem apod. Jinak samotná váhová zkouška je z mého pohledu zákazníka (jen můj názor) neobjektivní měření a záleží i na vůli a chuti danného servisu problém řešit.
Květen 9, 201510 r .. není zde ještě také možnost že olej v motoru se ztrácí jinde? jde o to že předchozí majitel skálo pevně tvrdí a odkazuje se na to že pokud by tohle zjistil ihned by to řešil kulancí, je možné že se spotřeba oleje změní z 1l na 15000km na 1l na 1000km během nájezdu necelého tísíce km bezprostředně po prodeji auta? takový obrovský skok? dle aut servisu to také nemusí vůbec být kroužky ale např i: špatné odvětrání klikové skříně zteřelé těsnění dříků ventilů .. kdo má již tento problém za sebou objevila se spotřeba oleje skokově anebo postupně během např 20.000km ??
Květen 9, 201510 r hele rozebrat motor a prostě uvidíte. mrknout na turbo, na hadice, komplet vnitřek... tady prostě můžeme max teoretizovat... může to chcát kdekoliv nebo může být ve vnitř něco propáleného. hlavně to chce používat i správnej šroub https://www.dropbox.com/s/tpqfqrbeg1486f8/%C5%A1rouby.png?dl=0 Upraveno Květen 9, 201510 r od kokta7
Květen 9, 201510 r Tady máš všechny možné problémy. https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=en&ie=UTF8&nv=1&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=cs&u=http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t192986-0.html&usg=ALkJrhgaYKpaV0WesYq7BE4CNDEmcSjZLw
Květen 9, 201510 r Motosi to je pěkný, ale jestli jeho servis teoretizuje, tak je to špatně. Ty Rusáci to taky rozebrali a pak viděli kde je alespoň jeden z problému
Květen 10, 201510 r kokta7 - tak ten výspustný šroub mám klasický šestihran jak je přeškrknutý - dodal při výměně autorizovaný servis :-) taky že to z něho lehce kapalo tak jsem musel sám doma vyčistit dosedací plochu a znovu dotáhnout.
Květen 10, 201510 r .. jinak teď v týdnu mě čeká rozhodnutí co stím? buďto klasický postup škodovka-váhová zkouška-diagnostika kde to teče-a zřejmě pokus o kulanci ( to vše na druhé straně republiky kde bylo auto zakoupeno) - Nebo druhá varianta - řešit mimo škodovku a precizního mnou ověřeného servisu v Brně a opravovat na vlastní náklady. Je vůbec ta sada pístů,ojnic a kroužků sehnatelná mimo origo servisní střediska? Zajímavé ej že jak autorizák v Brně a u Prahy tvrdí že lze pouze překroužkovat ale je to metoda né tak spolehlivá.Už jsem přemýšlel i o jiném autě ale dneska je to všechno asi časovaná past. Nevím jak se rozhodnout
Květen 11, 201510 r (to vše na druhé straně republiky kde bylo auto zakoupeno) Proc probuh? Reklamace i pripadne kulance po zarucni dobe prece umi poresit uplne v libovolnem znackovem servisu. Kde se auto kupovalo je zcela irelevantni.
Květen 11, 201510 r reklamovat můžeš, ale pokud chceš se soudit nebo použít znalecký posudek, protože nesouhlasíš s reklamací, tak musíš za prodejcem, který to přeprodal od škody.... Upraveno Květen 11, 201510 r od kokta7
Květen 11, 201510 r To ano, ale to on predpokladam nechce. Ostatne v tomto pripade by byly nejake posudky asi hodne nakladna sranda. Upraveno Květen 11, 201510 r od mike_k
Květen 11, 201510 r .. v pátek jsem objednán do Brna na váhovou zkoušku a v pondělí bude výsledek, mají opravdu stejné pravomoce jak tam kde byl vůz pořízen. Ale ten projev že se to markantně zhoršuje během najetí dalších stovek kilometrů né tedy v řádu tisíců nasvědčuje spíš nějaké membráně např v odlučovači nebo těsnění na klice. Doufám. Pokud to bude nejhorší varianta tedy pístní sada tak se bude neodbytně urgovat i přes zákaznickou linku v MB, to auto stálo přes 800.000Kč a nemá ani 100.000km najeto to přece nejde výrobci vozu nechat jen tak projít bez spoluúčasti na opravě! Upraveno Květen 11, 201510 r od Mara2000
Květen 11, 201510 r Nechci strašit, ale přes ten odlučovač toho oleje tolik nezmizí. Je tam před ním hrubý odlučovač. A pokud nejsou nikde úniky na motoru, tak to budou ty kroužky.
Květen 11, 201510 r to asi jo, ale znova opakuji. nedat na autorizovaný servis a nejdřív ten motor rozdělat a ideálně se jít na něj sám i podívat apod....
Květen 11, 201510 r a keď to rozoberieš zistíš hovno a riešiš shortmotor , rozoberali sme to a kapalo to všetko pod rukami , ak by sa mal robiť komplet rozbor a dekaronizácia , meranie krúžkov a skladanie nanovo tak by to bola solídna sranda
Květen 11, 201510 r tak jasně že se to nevyplatí opravovat, pokud je to něco vážného... to je dnešní trend no....
Květen 11, 201510 r na poriadnych motoroch mechanika neodchádza , len príslušenstvo , a tieto hold vymeníme kus za kus ... ktovie či to prekrúžkovanie pôvodných piestov niekto poriešil a pomohlo to dlhodobo
Květen 11, 201510 r Teď mi psal jeden člen na dieselpower že dělal pouze kroužky s řetězem i rozvody a vyšlo ho to na cca. 20.000Kč, od opravy najeto 6tis a vše zatím OK, poprosil jsem o o detaily opravy ..
Květen 12, 201510 r No jo dát 20 000 a potom zjistit, že to žere olej dál. Třeba přes kliku nebo turbo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.