p2p Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 1000 proc cdaa... To postihne kazde cdaa... Ted delam jednoho anglicana cdaa a ma najeto jenom 50 t mil... Kruhy uplne zatemovane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifan Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 jj, je to MR 2010. Tak si myslíte, že je to 100% CDAA motor, podle toho VINka se to nedá dohledat? A na kolik přijde oprava toho motoru? Díkec za odpověď Před hodinou, p2p napsal: 1000 proc cdaa... To postihne kazde cdaa... Ted delam jednoho anglicana cdaa a ma najeto jenom 50 t mil... Kruhy uplne zatemovane... for p2p: Ty deláš GO toho motoru, tak budeš vědět na co vyjde oprava, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 @fifan: mrkni na kryt rozvodového řetězu, je tam štítek a na něm je kód typu motoru ... jinak MR 2010 už tam budeš mít na 99.9% CDAA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifan Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Cena opravy motoru, kterej žere olej??? Někoho doporučit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Napis sz na octavia foru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenička Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 (editace) Zdar pánové. Cca před 2 roky jsem koupil OII 4x4 s motorem CDAA najeto 193000km. Papalo to cca 3l oleje / 1000km který se tan dával origináál v servise - takže 5W-30. Vyměnil jsem jej za 5W-40 DIVINOL - dle info o oleji má nadbytek čistících přísad a asi na 3000km průměrná spotřeba 2,5/1000. Tlaky na počátku 10,9; 8,9; 11,4; 11,6. Výměna svíček. Vyměnil jsem jej po těch 3000km, před výměnou výplach motoru. Nový olej 5w-40 DIVINOL a další přípravek. Najel jsem 4500km se spotřebou těsně pod 2l. Tlaky cca 1000km po výměně oleje 12,7; 12,5; 13,5; 13,5 a auto očividně začalo ožívat. Další výměna po oněch 4500km opět 5w-40 DIVINIOL a na ten jsem najel cca 8000km Cca po 4000km jsem vyměnil jen filtr. Opět kontrola tlaků 11,7; 12,3; 13,3; 12,8. Pokles je možný přičítat opětovnému zanesení, nebo měření v jiném servisu. Spotřeba cca do 1,5l. Výměna za olej 5W40 SHELL HELIX ULTRA - čístící vlastnosti. Po 7000km výměna filtru , najedu ještě tak 3000km a vyměním po zimě olej (přes zimu dostává nejvíce zabrat a usazuje se v něm více nečistot). Vždy před výměnou dám čisti motoru, najedu cca 300km a vypustím za tepla ole. Nyní spotřeba cca do 1,2l. Spotřeba na volnoběh 0,7-0,8l/hod, zaleži jak je teply motor, držela se tam i hodnota 0,6l/hod. Takže by motor nemusel být nějak opotřebený.Uvidím zda půjde spotřeba dále dolů, nebo to bude i hlavou, či turbem. Nyní najeto 223 000km. Editováno: 1. Únor 2018, autor: Zdenička upřesnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 S tou kompresí to je k ničemu, vrchní dva kroužky fungujou, takže komprese neklesá naopak dovede i stoupnout díky úsadám v drážkách a to taky není dobře. Podle mě to nebude trvat dlouho a utavíš minimálně výfukový ventil/ly ... Jak vypadaly ty svíce po 3000km? Ty psaný spotřeby oleje na 1000km jsou strašný, to už je solidní "dvoutakt" ... Já si už o maximálně přípustný olejový spotřebě udávaný VAGem jako 0,5l oleje na 1000km, tedy 0,05l oleje na 100km myslím svý ... Když ty udávaný litry oleje započítáš na spotřebu benzínu, myslím že 7, 8 a 9l benzinu na 100km je akorát pro představu, tak jseš na poměrech jako osvědčený dederonský dvoutakty z Eisenachu... Holt to klucí z Ingoldstadtu od nich odkoukali, kdoví, jestli se bratři nepodíleli na vyvoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bady555 Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 to mas pravdu, kompresia nevyriesi nic, ak zerie olej, nove kruzky, prip. piesty s ojnicami pokial je este blok motora OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenička Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 To mate pravdu. Idealne vymenit. Ale je to celkem nakladne. Zatim na to šetřím. a zkouším toto. Ta komprese se spravila, protože se uvolnily těsnící kroužky a snad začaly pracovat i stiraci. Tomu by odpovidal pokles spotřeby oleje. Komprese však klesa což je asi opětovnou karbonizací. Možná rozpouštěním karbomu olej zhoustne a nestačí mu odvodove kanalky v kroužcich a opět karbonuje na kruzich. Jinak novy motor ma mit tlaky 1,1-1,4, minimum pro spravny chod je 0,7 a rozdil mezi nejvyššim a anejnižšim by neměl byt vice než 0,3. Tot servisni manual. Spotřeba přes zimu cca 7,5l a v lete o něco mene. Takže 1l oleje na cca 75l benzinu (asi polovina co dvoutakt). Jinak ta spotřeba na volnoběh by ukazovala na dobrou kondici. Dnes jsem byl merit tlaky a vyfotil svice. Dival jsem se fibroskopem do valce na hlavu pistu. Dle vyjadřeni mechanika normalni karbonizace, nijak zvlaště neobvykla. Tlaky opět klesly až k 1.1.. Svice jsou tam 20.000km a jsou zrale na vymenu - viz foto Jsou to 06H 905 601 A NGK PFR7S8EG davane v autorizaku. Nevite jake spolehlive tam dat. Nabizeli mi Brisky Premium + (1922) nebo Premium EVO DR14BSXC (1925) se šestipolovym jiskřištěm. Nemam nyni s Briskem zkušensti. Mužete nějake poradit? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Tady je rada jediná, omez ježdění na minimum a pořeš, co s autem dál. Je to adept na totální destrukci viz výše, stav svíček říká vše, to prostě nebude bez GO, tedy nových pístů a kroužků, už nikdy fungovat. Laborování se svícema, žádný Xpolový nesmysly tady nyní fungovat nebudou, když i tyhle jednobodový dvouplatiny jsou jak jetel. No a zhodnocení od servismana, že je to "normální" karbonizace, to je garážník a nebo někdo z autorizáku??? Neví o tom zcela nic ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Kdyz je stiraci krouzek zabordeleny... Nic a ani zadne cary ten bordel z neho nedostane... Jedine co pomůže je rozebrat a opravit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Vsechny turbo benziny co mam doma si neco vezmou. Litr litr a půl na 10tkm bych neřešil. Hlavne kontrolovat a nečekat na kontrolku, připadne pri další výměně oleje změnit specifikaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 (editace) No tohle jistě neřeší nikdo, 1,5l/10tkm, ale on píše ty olejový spotřeby na 1 000 km a ne 10 000 km a podle toho ty svíčky (a nejen ony) taky vypadaj ... A to že je to turbo benzín, to s tím nemá přímo co dělat (když pominu vyšší teplotní zatížení oleje a díky přímovstřiku a variaci vačky větší znečištění oleje), jak píše p2p, celej problém je jen a znovu jen ve stíracím kroužku a tedy s tím souvisejí drážky v pístu. Náhrada kroužků ve stejném rozměru sice existuje, ale po stejných km se to zopakuje. Proto je třeba měnil v celku s písty na nový rozměr kroužků. Hlídat si olej podle měrky je základ a jen ignorant to nedělá (pokud to tedy není AUDI bez měrky jen s čidlem ...) a jezdí až pod minimum do rozsvícení kontrolky množství oleje. No a specifikace oleje to už je na každým co a podle čeho vybere a čemu bude věřit Editováno: 2. Únor 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas265 Vloženo 24. Květen 2018 Sdílet Vloženo 24. Květen 2018 Ahoj prosím poradťe kdo dělá výměnu případně opravu pístních kroužku za solidni cenu a dobře aby bylo po problému s papáním oleje. Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Keď už žiadaš takú informáciu, bolo by dobré, keby si k tomu aj uviedol odkiaľ si. Lebo napríklad môj mechanik také opravy robí, ale ti bude asi dosť od ruky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas265 Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Severní čechy bohužel dálka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenička Vloženo 4. Červen 2018 Sdílet Vloženo 4. Červen 2018 Ahoj. Ja mam kontakt na automechanika v Brně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 4. Červen 2018 Sdílet Vloženo 4. Červen 2018 To su asi já ... V tom Brně... [emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanell Vloženo 17. Červen 2018 Sdílet Vloženo 17. Červen 2018 Zdravím.....trochu bojuji se spotřebou oleje sice jsem na té normě, spotřeba cca 0,5l na 1000km to je sice na palici......jezdím převážně město krátké trasy.....má to na no velký vliv?? Ale shodil jsem kryt a našel jsem tam tohle.....(fotka není přímo mého auta) ale je to skoro stejně olej kolem toho víka stejně jako na obrázku jinde né....něco co by to mohlo způsobovat nebo vylitý olej při doplnění??? Popis k obrázku byl že by to mohl být PCV.....děkuji superb 1,8tsi 180k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 17. Červen 2018 Sdílet Vloženo 17. Červen 2018 (editace) Všechno pořádně utři od oleje a pozoruj, odkud přesně to jde. Zkontroluj tu plastovou trubku, co vede vedle hrdla a taky koukni na těsnění co je na víčku od hrdla. Ale největší pravděpodobností je to, že při doplňování oleje to posmrkáš mimo hrdlo, kdy to natěče na ten gumový zachytávač a pak na hlavu. Mě vždy spíš přišlo, že čím dál sem jel, tím víc oleje to sežralo, protože olej teplem zřídne a snáž se dostane tam, kam nemá. Editováno: 17. Červen 2018, autor: Ort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 PCV si otestuj, při běhu motoru na volnoběh povytáhni olejovou měrku a pozoruj motor, jak se bude chovat. Pokud je PCV OK, motor musí začít jít nerovnoměrně a otáčky musí znatelně skákat. Pokud je KO, tak se volnoběh má naopak srovnat. Taky bych ale podle fotky řekl, že jak tady tak i u Tebe to bude jen pocmrndaný díky častýmu dolejvání oleje ... Tady špecialisti ve VAGu vymysleli tak bezvadný víčko s těsnící gumou pod kryt, že když víčko otevřeš bez sundání krytu a té gumy, všechen nalítanej bordel, písek a prach spadne do motoru ... Když musím dolejt olej, nedřív sundám kryt motoru, přetáhnu ten gumový kroužek přes víčko, vyfouknu prostor kolem víčka a pak teprve víčko otevřu. Pokud tam zůstane nějakej svinec, je pouze po okraji u rantlu toho hliníkového hrdla, ten pak opatrně stáhnu hadrem pryč. Opravdu operace hodná německý preciznosti ... No, tady jsou cesty ještě OK ale i tak tam nalítá někdy dost, co jsem viděl na videích z Ruska a těch jejich šotolin, tak tam bez týhle operace maj za chvilku v motoru brusnou pastu ... To je ten Náskok díky technice ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 Pro info ohledně výměny pístů u CDAA, oficiální technické produktové informace VAGu a jejich vývoj v čase ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thermoska Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Ahoj, Skusali ste niekto tie kruzky od hastings spominane v prilozenej teme ? Pomaha to ? Hastings 2C5382 https://www.cesomot.cz/seznam-novinek/pistni-krouzky-vag-1,8---2,0-tsi-tfsi Diky Superb Combi 2/2011 - CDAA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Jo jednou jo, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thermoska Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 Ahoj, a pomohlo to na spotrebu oleja ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.