Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už..

Možná to může být zanesená škrtící klapka.. Kdysi jsem měl možná podobný problém stím klepáním a bylo to olejem. Ten byl 10W-40 ten při studeném startu maže pomalu. Po výměně za 5W-40 přestalo, 0W-40 by mohl být ještě lepší. Jakým stylem se s autem jezdí? HTP je spíše otáčkový motor a nízké otáčky mu dělaj zle. Nejsem mechanik, ale pokud by motor jezdil na podotáčky, mužou být podpálené ventily, což není sranda.

Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už..

Robi to rano pri studenom štarte a potom už cely deň štartuje dobre?

otackovy motor? kdyz jedu podle radce razeni, nad 2000 otacek se proste nedostanu ... chce po me 5. stupen , kdyz jedu po meste lehounce nad 50km/hod. Ze by byli v Boleslavi takovi "nerozumove"?

Tak nějak. Algoritmus řidiče nutí jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň s co nejmíň plynem. Mě Sup 1.8 s DSG řadil 5 v 50, 6 v 60km. Občas do kopce to i začalo škubat, než podřadil. Spíš je to inf. o zařazené rychlosti a pak zvážení přeřazení podle skutečné situaci. Heslo je EMISE....

Jinak bych to viděl na zapalování - kabely.

  • Autor

Robi to rano pri studenom štarte a potom už cely deň štartuje dobre?

Někdy se stane, že to udělá klidně ráno a potom i odpoledne. Někdy zase jenom ráno a potom už ne. Někdy zase ráno ne a až odpoledne. Ono to je opravdu jak kdy..

  • Autor

Možná to může být zanesená škrtící klapka.. Kdysi jsem měl možná podobný problém stím klepáním a bylo to olejem. Ten byl 10W-40 ten při studeném startu maže pomalu. Po výměně za 5W-40 přestalo, 0W-40 by mohl být ještě lepší. Jakým stylem se s autem jezdí? HTP je spíše otáčkový motor a nízké otáčky mu dělaj zle. Nejsem mechanik, ale pokud by motor jezdil na podotáčky, mužou být podpálené ventily, což není sranda.

Po městě 50km/h jezdím na trojku... zdá se mi, že tomu autu to vyhovuje více jak jet na 4.. mezi 60 -70 km/h hodím čtverku a když se blížím k 90km/h řadím pětku.. 

Napiš mi do SZ kod motora a VIN.

Tak tí pádem řádíš dobře a nedusíš to, bude problém v něčem jiném.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.