The Driver Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 nikdo neporadí, zkušení matadoři? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahonny Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Ahoj,ty máš motor 81kw vid? Tam už je dvouhmotnostní přítlačák..pokud Ti nehoupou otáčky na volnoběh tak ho neměň,pokud jo tak už je před smrtí ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být. taky mi to dela.. zatim sem to neresil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být. Mně to taky dělá, pusť to z hlavy. Na všech diselech co jsem projížděl to dělalo ( 3ks ), synovec má 1,6 benzín a tam to nedělá. Myslím si, že nafťák prostě víc vybruje a de to cítit na pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... a ten smrad toho obložení potom od tý doby nehrabu a šetřim na novou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 Taky prosím o radu. Mám chipnutou 1.8T a spojka pomalu umírá. Řekl jsem si, že bych vyměnil lamely i přítlačák, potažmo i setrvačník. Ceny origo Škoda jsou ovšem hrozné: Lamela 4.500 Kč přítlačák 4.500 Kč ložisko 1.000 kč anebo celek i se setrvačníkem za 23.000Kč. Plus práce samozřejmě. A tak uvažuju o keramické spojce, která bude sice ještě dražší, ale zase vydrží. Máte někdo zkušenost s jízdou z keramickou spojkou? A nevíte kde ji sehnat? Já jsem našel na netu spojky Fidanza, nebo ATC, ale nikde žádné ceny, nebo kde je sehnat. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 2. Září 2006 Sdílet Vloženo 2. Září 2006 (editace) A co odvzdusnit spojku? Doufam, ze pokud se delaji brzdy tak snad i spojka Muze se to trosku zlepsit a o trochu dele jezdit Editováno: 2. Září 2006, autor: Kryšot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alpaka Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Vytočil si 1.9 TDi na 6000 otáček??? To seš celkem slušnej rapl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Vytočil si 1.9 TDi na 6000 otáček??? To seš celkem slušnej rapl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 no tak za mokra to spis podkluzovalokolum nez spojce ne? a kdyz se tam ty dvojce nechtelo v sesti tisicich?ani e ji nedivim...sem to snad nikd ynevytocil na vic nez na 4500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.