kokta7 Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 (editace) s tím žhavením to je v návodu jinak... Kontrolní světlo se rozsvítí po zapnutí zapalování. Motor je možné nastartovat, bezprostředně po jeho zhasnutí. Kontrolní světlo se rozsvítí po zapnutí zapalování. Motor je možné nastartovat bezprostředně po jeho zhasnutí. Editováno: 17. leden 2014, autor: kokta7 Citovat
Hravec Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 kokto máš O III? nemáš...., neteoretizuj podle návodu... prostě to na žhavení počká... věř tomu... 1 Citovat
oct Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 Jak kdy,většinou teda rovnou startuji,takže hned se spojkou,ale občas zapnu jen zapalování a až pak startuju, to když vím, že se budu ještě třeba mrvit,tak ať mi hraje aspoň rádio:-) Já přesně obráceněně Citovat
Hravec Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 s tím žhavením to je v návodu jinak... Kontrolní světlo se rozsvítí po zapnutí zapalování. Motor je možné nastartovat, bezprostředně po jeho zhasnutí. Kontrolní světlo se rozsvítí po zapnutí zapalování. Motor je možné nastartovat bezprostředně po jeho zhasnutí. ono to totiž postrádá logiku, když se startuje jen stiskem, např. na rozdíl od Superbu II - přeci nemusím vůbec tušit že motor bude chtít žhavit .... to jako podle venkovní teploty před odchodem z domu startuji buď stiskem nebo když bude zima tak dvojstiskem? Citovat
oct Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 Stiskem tlačítka se spouští startovací sekvence a ta si jiz hlídá jestli žhavit nebo ne. 1 Citovat
bicista Vloženo 17. leden 2014 Vloženo 17. leden 2014 Ja startuji jak kdy kdyz dlouho autl stoji macknu nejdrive tlacitko a pak znova pres spojku. Mam pocit ze bez spojky v aute neco zavrci asi cerpadlo. Tak ziji v pocitu ze jsem mu dal napapat. Ale netusim zda me pocity jsou spravne. Citovat
Luman Vloženo 18. leden 2014 Vloženo 18. leden 2014 Mě to právě přijde hrozně rychlý sednout, zmáčknout spojku a nastartovat - vůbec neregistruji žhavení. Citovat
Hravec Vloženo 18. leden 2014 Vloženo 18. leden 2014 nejspíš není potřeba, vždyť ještě žádná zima nebyla.... já když jsem byl na horách před Vánocema, tak to žhavilo a to byl motor teplý, mám nezávislé topení.... byla tam evidentní prodleva mezi zmáčknutím a nastartováním motoru... Citovat
Epi Vloženo 19. leden 2014 Vloženo 19. leden 2014 Žhavení si to rozhodně u nízkých teplot hlídá. Už jsem startoval několikrát v cca -5ti a rozhodně je tam cca 2 sekundy prodleva, včetně kontrolky žhavení. Při stejné venkovní teplotě, ale zahřátém motoru už to točí hned po zmáčknutí, bez žhavení. Citovat
xstorm Vloženo 21. leden 2014 Vloženo 21. leden 2014 možná hloupý dotaz a také jsem trochu líný to někde dohledávat, ale jak funguje zamykání auta u KESSY??? Nějak na to nemůžu přijít.... Citovat
attim Vloženo 21. leden 2014 Vloženo 21. leden 2014 S klíčem v kapse se dotkneš kliky zvenku a je to ... pro odemčení se té kliky dotkneš zevnitř. Citovat
xstorm Vloženo 21. leden 2014 Vloženo 21. leden 2014 Vážně? Takto jednoduchý a rychlý? Ráno vyzkouším :kol-47: Citovat
Hravec Vloženo 21. leden 2014 Vloženo 21. leden 2014 a jak auto otvíráš? dálkou? zde je popis co vládal přítel Pawouk... podobně funguje i otvírání kufru.... se divím že ti to neosvětlili při předávání auta na prodejně... Citovat
bicista Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 Na klice je takova drazka na tu prilozis treba palec a zamkne se to. Odemceni jednoduse vemes za kliku. Funguje to u obou prednich dveri. Klic musi byt max cca 1m nekde od dveri. Pokud jsou klice ve voze, auto pak nejde zamknout. Kufr otevres taky jen tim ze za nej vemes. Zamkne se sam zavrenim kufru. Pri otevreni kufru zustavaji dvere zamcene. Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 ale to je v tom návodu co jsem dával odkaz na příspěvek od Pawouka jasně uvedeno, podobně to psal i atim, tedy do třetice proč ne, alespoň je co číst! Citovat
Sanek81 Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 To mně by spíš zajímalo,jak otevřít kufr, když někoho vezu,on si vystoupí a bere si něco z kufru, ale nedostane se do něj,páč je zamknutý.Řeším to tak, že otevřu a zavřu dveře u sebe,řidiče, ale dá se to i jinak? Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 záleží jak máš nastaveno odemykání vozidla.... Citovat
Sanek81 Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 Je mi jasný, že je to tak, aby mi nikdo nevybral kufr třeba, když zastavím na červenou. Ale jestli se to dá odemknout i jinak,třeba tlačítkem u řadičky, zamknout/odemknout-rozumite mi? Má to někdo odzkoušeno? Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 jak jsem psal, záleží jak máš nastaveno otvírání auta, jestli postupně nebo celé auto.... s otevřením kufru na červené to nesouvisí, ten nejde nikdy otevřít dokud neotevře dveře auta po jízdě.... Citovat
Flag Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 (editace) To by mne taky zajímalo. I když je nastaveno odemykání/zamykání všech dveří, tak dokud neotevřu své dveře, do kufru se nedostanu. EDIT: Ne já ale kdokoliv venku. Editováno: 22. leden 2014, autor: Flag Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 psal jsi: "když někoho vezu,on si vystoupí a bere si něco z kufru! to jest že vystoupil z auta... pokud se při jeho vystoupení z auta odemčou všechny dveře, měl by se otevřít i kufr, možná je ještě podmínka vypnutý motor... Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 je to prostě o nastavení chce to vyzkoušet... Citovat
Hravec Vloženo 22. leden 2014 Vloženo 22. leden 2014 (editace) viz návod ... a proč otvírat dveře řidiče, když je u řadící páky tlačítko na odemčení vozidla !? Editováno: 22. leden 2014, autor: Hravec Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.