Přejít na obsah

KESSY - bezklíčkové odemykání, zamykání a startování vozu


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ako sa sprava slabá batéria v KESSY?

Na naxidote mi nič nehlási, odomknúť sa dá,naštartovať tiež, no zamykanie nefunguje iba dialkáčom.

Snažím sa zistiť či je to batériou alebo čidlo v kľučke.

Auto už je po záruke.

Vloženo (editace)

Na klice u spolujezdce funguje? Pokud ano, tipoval bych to na to cidlo ... jinak auto hlasi slabou baterii v klici na maxidotu, pokud vim - pise se o tom drive v tomto tematu.

Editováno: , autor: 4r3
Vloženo

Dík za radu.

Nefungovalo ani u kľučky spolujazdca.

Pomohlo otvorenie a zatvorenie kufra auta.

Neviem možno bol slabo privretý hoc maxidot neupozorňoval na nič. 

Každopádne už to zasa funguje ako má. 

Vloženo

Myslíš jako, že odejdeš od auta a to se samo zamkne?  To zapomeň :D :D  To zamykání se myslí po rozjetí auta....

To som si aj ja myslel ze to ma tak fungovat. Niekolko krat som dokonca aj skusal ze ci sa zamkne a nic. Az po pol roku pouzivania som zistil ze treba prejst rukou po klucke na dverach a potom sa auto samo zamkne :)

 

Inak niekde na youtube som videl ze nejaky polsky servis ponukal aj to automaticke uzamykanie po opusteni vozidla.

Vloženo

ja to mel nakodovane a rychle jsem to odkodoval ... ono to nefunguje tak, ze se vzdalis od auta, ale kdyz zavres predni dvere (nezavisle na tom, jestli jsou zadni dvere otevrene ci nikoliv) ihned se auto uzamkne .... cili pokud budes mit neco na zadnich sedackach, vystoupis, zavres ridicovy dvere, muzes znova odemykat

Vloženo

Mas pravdu, teraz som znova nasiel to video a vyzera to ze je tomu tak ako si pisal. Co pre mna tiez nema velky zmysel. Zaujimave je preco to koncern nevedel implemantovat do KESSY systemu.

Nemoze to byt take zlozite naprogramovat aby sa auto zamklo ked kluc nie je v blizkosti.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Presne tak,nijak

Otvoris noviny,internet,rozne auto a klubove portaly,pozeras tv a nikde sa posledne dni o nicom inom nepise a nedebatuje.Uz mam normalne alergiu na tieto zvasty a strasenia.Je to ako s vtacou,prasacou a podobnymi chorobami,proste niecim zaujat a drzat ludi v strachu a napati.Ja si myslim,ze to take easy urco nebude,pretoze by sme pocas jednej noci boli kvoli kessy vsetci bez aut.

Keyless entry je  jedna z naj vychytavok v aute a ani kvoli takymto nejakym pokutnym  videam sa jej nemienim vzdat.

Vloženo (editace)

Ale to video nemá s KESSY nic společného. Pokud někdo bude chtít celé auto ukrást, tak ho prostě ukradne. S dálkou, obyčejným zámkem, KESSY nebo třeba kdyby jistili auta na DNA řidiče, tak se pořád auta krást budou.

 

Auto ti vykradou přes okénko nebo přes zámek dveří řidiče (klasičtí lapkové). Že to pojišťovny u KESSY nemusí uznat je úmyslné strašení někým, kdo s pojišťovnou asi neměl nikdy nic co dočinění. Pojišťovna uzná jen to, od čeho máš doklad (což je - přiznejme si to - máloco), jen do určité výše (drahé věci nemají v autě co dělat) a ještě od toho odečtou spoluúčast a stáří věci takovým způsobem, že se pojišťovat věci ve vozidle dle mého vůbec nevyplatí. A že by nějaký expert na elektroniku nastartoval moje auto, když jsem od něj několik set metrů? Fajn, tak ať si ten nastartovaný motor užije. Zámek na zpátečku na dálku neodemkne. A pokud je to takový frajer, že dává během chvíle jak KESSY, tak i zámek na zpátečku, tak -sorry- ale takový člověk fakt nebude krást obyčejný oktávky...

Editováno: , autor: Petrik
Vloženo

No já mám OIII svoji, ne firemní. Tvrdě ji splácím a ještě dlouho budu, takže mám na bezpečnost poněkud odlišný pohled než někteří jiní tady. Ale abych Ti odpověděl:

 

Když jdu s plnýma rukama do kufru nehledám klíče. Doma v garáži nehledám klíče. Na zavřeném firemním parkovišti nehledám klíče. Na chalupě nehledám klíče. Když prší, fučí nebo sněží, hledám klíče až v teple v autě. Pokud zapomenu odemknout zpátečku, nemusím kvůli tomu, že jsou klíče v zapalování zhasínat motor, atd...

 

Samozřejmě je to každého volba, jakou zvolí rovnováhu mezi bezpečností a pohodlím, já bych například určitě nechtěl před každým odjezdem nohama hore odemykat zámek dole na pedálech i když vím, že je to výrazně bezpečnější než zamknutá zpátečka. Vycházím z toho, že zloděj jde vždy nejjednodušší možnou cestou. Pokud na parkovišti u obchoďáku bude 6 oktávek, tak tu se zámkem zpátečky si rozhodně nevybere a to mi za to otravování se s odemykáním a zamykáním i u KESSY stojí...

Vloženo

Musím s Petrikem jenom souhlasit. Mám to stejně. Jenom není nikde vidět zámek zpátečky, protože je na chip. Doufám, že by to byl pro zloděje další problém něco hledat a raději zkusí nějakou Octavii vedle (omlouvám se případné oběti). Bez Kessy už bych to nechtěl. Je to prostě pohodlné.

Vloženo

Mno jo, tak to vypada, ze pohledam tu malou plechovou krabicku od mentolek, co jsem si kdysi schoval :)

Jo a defendlock to "jisti", ac pak Kessy skoro postrada smysl :)

Vloženo (editace)

Jojo :)

Faktem, je, že naposledy 2x co mi vykradli O2 (jednou ukraden airbag z volantu, rádio Swing a vylitá slazená mattonka na sedačku řidiče!!! a podruhé ukraden multifunkční volat) to bylo také bez poškození a auto zamčené (předtím i potom)! :((((

Editováno: , autor: 4r3
Vloženo (editace)

Jo tohle je docela sranda, chce to prostě ještě dva tajné vypínače, jeden se zapínáním u rezervy v kufru, řetěz - přivázat ke sloupu, hokejku na volant, zámek na pedály a na řadící páce :D Pak už to snad raději nechají být :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Jojo, kessy bere na krátkou vzdálenost, akorát u mladších aut tu vzdálenost zvedli (myslím už loňský modelový rok), což naštěstí není ještě můj případ. Ono se to hodně zbytečně rozmázlo, už vidím, jak po sídlišti všichni běhají se zesilovačem v ruce... :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

jo představa jak těsně za mnou někdo maže rychlým krokem po schodech, jednou rukou mě šťouchá do nohy s kufrem plným elektroniky a v druhé ruce drží anténu, aby měl dosah až na parkoviště a kolega stihl nejen otevřít, ale i nastartovat mi přijde docela komická... :kol-98:

 

Vždyť i dálkové ovládání je vcelku snadno zachytitelné=překonatelné a to na poměrně velkou vzdálenost. Svého času se doporučovalo na velkých parkovištích auto několikrát po sobě dálkou zamknout a odemknout, aby se snížila šance zachycení signálu a těch historek o vykradených autech bez jakéhokoliv poškození taky není zrovna málo.

Je to tak jak jsem psal výše - všechno je překonatelné a je na každém, do jaké úrovně bezpečnosti se pustí. Ale toto tady mi už přijde jako hysterie, kvůli jednomu nějakému laboratornímu pokusu. Ano děkuji, vím, že KESSY není srovnatelné s pancířovým zámkem na litinovým trezoru a to je tak asi všechno. Jestli je normální dálka výrazně bezpečnější, tak to tedy z toho nepoznám. :kol-97:

Vloženo (editace)

Nastartovaniu a odcudzeniu zabráni dodatočné zabezpečenie, buď mechanické (napr. Zeder), dodatočný imobilizer (napr. VAM, sky brake) alebo tajný vypínač. Síce to nerieši krádež vecí z auta, iba jednoduchú krádež auta samotného, no proti popisovanemu spôsobu krádeže auta je to dostatočné. A nestojí to majland. A nie je to až tak extra nepohodlné...

Editováno: , autor: PistaTT

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...