Přejít na obsah

KESSY - bezklíčkové odemykání, zamykání a startování vozu


Host PetrHravec

Doporučené příspěvky

Ale toto všetko asi bude nič oproti neustálemu skenovaniu počas celej jazdy, aby auto skontrolovalo, či sa ešte kľúč nachádza v aute alebo už mimo auta. 

 

Keď nad tým tak uvažujem, asi by som mal prestať nosiť kľúč v prednom vrecku nohavíc, ak ešte budem chcieť mať deti.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasím, kdykoliv opustím auto s klíčkem, hned je hláška "klíč nenalezen ve vozidle" nebo tak něco. Ano, nevystupuju za jízdy a taky lezu dveřma, ale vsadil bych se, že hlášku napíše celkem hned. A (aspoň u jiného auta) to není vázáno na dveře řidiče. Škoda, že ten keyless není snad u žádného auta pořádně domyšlený, viz mnohé případy kradených aut řízených zfetovanými cizinci přes naše území na jeden zátah - někde u nákupáku se k majiteli někdo přitočil s repaterem, druhý nasedl, nastartoval a jel. Proč tam není countdown a prosté vypnutí motoru? Tady snad pomůže jezdit s 1/4 nádrže, i když ani to ne, pokud lze tankovat s nastartovaným motorem.

@brrrrmKup si zámek zpátečky, to ti vyndání (klíče) připomene :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, s nastartovaným autem se dá bez přítomnosti klíče odjet kamkoliv do prvního vypnutí motoru. Ale auto okamžitě po "odchodu klíče" varuje, že klíč není nalezen, už se mě to  manželkou stalo...

U benzínek vidím každou chvilku nějakého debila s nějakým vrakem, jak parkuje, a dokonce i tankuje s nastartovaným motorem. Nevím jak u moderních aut, ale asi to jde, protože nastartovat s otevřeným víkem nádrže není problém. Obsluhám benzínek to obvykle nijak nevadí, nedávno jsem dokonce na jedné benzínce na to obsluhu upozornil, poliši, kteří tam upíjeli kávičku a s obsluhou tlachali to samozřejmě slyšeli, nikdo z nich na to nereagoval... Míra lhostejnosti k čemukoliv špatnému v této zemi je již docela vysoká:angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V iných témach o kessy sa písalo, že kľúč s autom komunikuje aj počas jazdy, preto som to bral ako samozrejmosť. Včera som však vytiahol kľúč a sledoval to blikanie na svojej F3. Okrem zamknutia/odomknutia auta, zámku volantu a naštartovania, blíka ešte v týchto prípadoch:

 

- keď otvorím a zatvorím hociktoré dvere,

- keď dovriem otvorené vodičove okno, ale iba ak auto nie je v pohybe. Na F3 mám dorazy iba na vodičovom okne, ale na O3 asi bude blikať aj pri dovretí ostatných okien,

- keď sa auto automaticky uzamkne po rozjazde.

 

Absolvoval som len krátku 10km trasu s kľúčom na palubovke, no žiadne iné prebliknutia som už nezaznamenal. Ale bolo to po meste, takže som nemohol celú dobu sledovať kľúč, možno mi nejaké prebliknutie ušlo.

 

@bouchy mám aj ten, ale na inom zväzku kľúčov.. kol108

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 hours ago, Aleš_BX said:

co tím myslíš, že to není vázáno na dveře řidiče?

Že vozidlo opustil spolujezdec s klíčem v kapse a za chvíli to začalo ječet. Jak jsem psal - jiná značka. A pokud jde o umístění antén, když mám klíč v kapse a řeknu 2. osobě, aby odemkla vzetím za kliku z druhé strany, auto se neodemkne.

9 hours ago, Aleš_BX said:

prostě vypnutí motoru? dovedeš si představit že se něco takového stane tobě jak pojedeš přes železniční přejezd? to nemyslíš vážně.....

Přesně na tuhle reakci jsem čekal. Ano myslím. Jestliže někdo páchá trestnou činnost, musí počítat s následky. Na dráze je to jednoznačný win pro vlak a lose pro auto a posádku. Krom toho jsem zdůrazňoval countdown. Zloděj dostal šanci s autem neujíždět. Jak se zachová, je jeho věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co když je to ten druhý případ, že s klíčem někdo omylem vystoupí a chcíplo by ti to na přejezdu? Tohle nemá řešení. Já mám pro případ jednoduchého odcizení construct. Snižuje to užitek z kessy, ale mám klid. 

Editováno: , autor: beuticek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiná značka vozidla.

Že by byl problém s dosahem antény, když DO s knoflíkovou baterkou "dosvítím" dobře 50m daleko, i víc a zámky reagují?...

Zrovna autonomní řízení bych do toho nemotal, podle platné legislativy je za provoz vozidla zodpovědný jeho řidič right here, right now. To on má tu rozhodovací pravomoc. Ta mu sice končí/mění se, pokud má vjet na přejezd (a pak ještě při pár dalších případech, kdy ale není uvážené reagovat zbrkle, teď hned) - protože (nejen) v tu chvíli mají právo přednosti provozu jiní (dokonce absolutní právo, což si mylně přivlastňují i chodci). Takže za mně - povinně zavést řešení situace, kdy klíč není přítomen ve vozidle za jízdy. Pořád si nepochopil ten countdown před zastavením vozidla, ten zajistí vyřešení kritických momentů pro ostatní, ale znemožní beztrestnou jízdu. Dřív bez klíče nešlo odjet, leda na odtahovce nebo s podvrženou jednotkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obmedzený dosah antény je bezpečnostný prvok, aby ti niekto tretí neotvoril auto z druhej strany a nelupol trebárs šrajtofľu zo sedadla spolujazdca, kým ty páliš cigáro s mobilom na uchu a kocháš sa výhľadom na krajinu zo strany vodiča. Má to logiku.

Editováno: , autor: stafa
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...