Březen 26, 201510 r tak vcera opet plna a rucicicka je uz skoro na plno dojezd sem mel 30 km a narval sem tam 53litru takze tam jeste asi 7 cca litru bylo coz odpovida jeste pres 100km dojezdu,nevim proc je to tak divne kalibrovane po dotankovani na me skocil udaj dojezdu 1190km kez by to tak bylo v realu Nádrž je na 55 litrů, takže Ti to ukazuje správně.
Březen 26, 201510 r jo melo by to tak byt z toho vychazim si myslim ze se tam vejde stejne tak 62 urcite az po hrdlo tak tam nekde lita 9litru na dojezd 30km
Březen 27, 201510 r mne sa napr niekedy stane ze mi nejde zacvaknut ten cudlik na "samotankovanie" aj ked tam mam hadicu strcenu dobre.
Březen 28, 201510 r Kdyz palubak ukazuje dojezd 0 km, jeste muzu najet tak 80 km - vyzkouseno... (55l nadrz, 1.9 TDI.)
Březen 29, 201510 r Tak to jsi dobrý borec až takhle na dno to zkoušet. Já z nutnosti na 0 najel ještě 40km a to jsem měl strach jak při maturitě.
Březen 29, 201510 r No ja poslednich 20 km uz mel taky strach. Ale benzinka nikde... Nastesti to dobre dopadlo. Muj zaver je takovy, ze s prakticky jakymkoliv stylem jizdy lze na 0 najet jeste alespon 50 km.
Březen 29, 201510 r Možná u diesela, mně při dojezdu 5 km vyšel zůstatek v nádrži při dotankování 1,76 l. Víckrát to zkoušet nehodlám.
Březen 29, 201510 r Taky bych to tak viděl. Je pravda že se mi povedlo na dieselu natankovat nejvíc 53l a to tankuji pořád stejně až po hrdlo. Takže dle mého soudu tam musí při dojetí na 0 zbývat tak kolem 5l. Zřejmě nouzová rezerva rezervy. Táta má 1,2TSI a když jsem mu tankoval tak se mi jednou povedlo natankovat 54,2l. Takže ten jel už jen na výpary. Upraveno Březen 29, 201510 r od Sniper_2003
Březen 30, 201510 r Jen to dopocitat do 55 l nestaci. Zbyva tam proste vic paliva (alespon u me). Rekordy v tankovani mam: 58,58 l 56,31 l 56,04 l 55,93 l 55,79 l Vzdy tankovano az po hrdlo...
Březen 30, 201510 r Co to je po hrdlo? Já tankuji vždy na první vypnutí pistole. Je mi jasné, že se tam toho vejde víc, ale s benzínem nehodlám dělat pokusy, kdy mi odejde nádobka s aktivním uhlím.
Březen 30, 201510 r To znamena tak, ze uz tam vic natankovat nejde. Pistole vypne, tak ji vytahnes a lijes to tam dal. Az nafta skoro preteka... Nesnazim se nekoho navadet, at takto take tankuje. Jde o to, ze Sniper takto natankoval maximalne 54,2 l, kdezto ja 58,6 l. (Nevim, jestli je u TSI jina nadrz, ale 55 l by mela mit stejne jako ta moje.) Jinymi slovy tam mel jeste minimalne 4,4 l, takze by jeste tech 50 km dal. Upraveno Březen 30, 201510 r od LucasCZE
Březen 30, 201510 r Se jenom zeptám Jen to dopocitat do 55 l nestaci. Zbyva tam proste vic paliva (alespon u me). Rekordy v tankovani mam: 58,58 l 56,31 l 56,04 l 55,93 l 55,79 l ........................... A netankoval jsi jen na jedné benzínce?? Ty tvoje hodnoty spíš vypovídají o podvodnících a nebo že ti nafta vytekla ven pod auto. Čistě teoreticky mám nádrž 55l k tomu přidám 3l na palivo které je v nálevce a hrdle. To je 58l necheš mi tedy říci že jezdíš do suché nádrže?? Zde bych řekl že je něco špatně.
Březen 30, 201510 r Byly to ruzne benzinky. U tech 58 l se divim taky a divil jsem se hned na miste. Na zem urcite nic neteklo. Je mozne, ze zrovna na te benzince jsou podvodnici... Ale dalsi tankovani jsou urcite spravne (ruzne benzinky). Kdysi dokonce nekdo s dieselovou OIII zkousel, kolik na 0 jeste ujede a vyslo mu neuveritelnych 180 km. Tady je jeho prispevek. U OII to samozrejme bude trochu jine... Upraveno Březen 30, 201510 r od LucasCZE
Duben 6, 201510 r Já jsem nejvíc u TFSI tankoval přes 53 litrů, do prvního cvaknutí a dojížděl jsem aspoň 20 km s dojezdem 0.
Duben 17, 201510 r když jsem se svým novým S2 jel z autosalonu, dal jsem do něj 58L, pak už jen kolem 54-57. Víc to zkoušet nechci, jednak časem jsou v nádrži kaly a hrozí ti, že nasaješ nějakej bordel, za což tě filtr moc nepochválí, navíc zavzdušnění common-railu mi říkali v Bosch servisu, že je opravdu blbá a drahá sranda, neboť počínaje turbem, co se naftou maže, se může zadřít čerpadlo a pro vstřiky to může být taky infarkt.... to se nevyplatí fakt pokoušet....
Duben 19, 201510 r tak nevím. Nejsem odborník,ale přece nebudou míchat olej pod tlakem s naftou. K čemu tam potom je interkoler a tlak oleje. Kde si to vzal že to maže naftou. Sice nejsem odborník,ale tohle je určitě hloupost
Duben 20, 201510 r Áaaaa, sorry chlapi, šotek, turbo se mi tam připletlo z tématu olej (tam někdo řešil, že nahradí 5W30 za 5W40, aby ušetřil, viděl jsem rudě, neb znam jednoho co vedle DPF řeší i KO turbo, tak se mi to smíchalo) . Samo, turbo olejem bez nafty..., ale zbytek platí
Duben 21, 201510 r tak agip brat nebudu,kamos me dnes v praci rikal ze dostaly pokutu za nekvalitni palivo takze eurooil to jisti shell nejezdim vubec Ono je to takové sporné... Řekl bych, že je to spíše o tom, kdo tu danou pumpu provozuje. Nikdy jsem u Agipu neměl problém. Mimochodem... pokutu (a je jedno, jestli se jedno o pokutu 10 tisíc nebo 2 miliony) dostalo snad všech X desítek provozovatelů čerpacích stanic v ČR. Nevím o jediné značce, která by nedostala pokutu kvůli nějaké blbosti, chybce nebo přešlapu. Pokuta není o tom, že by bylo hned něco špatně, spíše je to jen a jen buzerace ze strany kontrolního úřadu. Vidím to u nás ve firmě pořád...
Duben 21, 201510 r jasny ja sem myslel u nas tady,konkretne kunovice dostaly pokutu za nekvalitni palivo
Duben 21, 201510 r ..........................Pokuta není o tom, že by bylo hned něco špatně, spíše je to jen a jen buzerace ze strany kontrolního úřadu. Vidím to u nás ve firmě pořád... To s tebou nemohu souhlasit. Pokud dostane kterákoliv pumpa pokutu tak to je vždy za nedodržení předepsaných norem. A ty normy tu k něčemu jsou. Byl bych třeba zvědavý, jak by jsi k tomu přistupoval, kdyby se ti vysypalo čerpadlo, nebo zadřeli vstřiky vinou špatné nafty. Upraveno Duben 21, 201510 r od Sniper_2003
Duben 21, 201510 r Ano já samozřejmě nenamítám, že dost pokut je oprávněných, ale také se najde hodně takových, které nejsou podstatné a je to jen z důvodu masírování ega.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.