Tak se mi stalo, že jsem i po opakovaném startu vůbec nenastartovat. Někoho to nepřekvapí, mne však velmi. Motor 1,4 63kW je velmi citlivý na paliva s příměsí biosložky, ale tato informace se pro venek nesděluje. Výsledek je ten, že po postupné záměně snímačů otáček a teploty, vstřikovačů, cívek atd. do jiného vozidla tyto byly shledány jako plně funkční. Výsledkem celé závady je to, že ventily a celý spalovací prostor se zanáší tvrdými usazeninami, které po schládnutí ve výsledku zabrání těsněnému dosednutí ventilů (zejména sacích) a motor nemá trvale patřičný kompresní poměr a nenastartuje. Tímto děkuji malému dílenskému mechanikovi, který se k celému postupu obětoval a podle mého názoru mi nějakou korunu jistě ušetřil. Mám jen nové kroužky a gufera na ventilech, vyčištěnou hlavu (i svou) a auto startuje bez plynu napoprvé podle návodu. Jen pro info - značkový servis ohodnotil cenu opravy na 30+ tkč.