Shaarky Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Ahojte, poradíte mi prosím, který Senzor odchylky tlaku G450 je správný pro 2,0 TDI 103kW PD - typ motoru BMM ? Dle ETKY to je 076 906 051 A, dle eshopů 07Z 906 051 B,tipuji že 07Z 906 051 B. Dále mám problém se "žvejkavým" zvukem (viz. příloha) při studeném motoru od klínového řemene, který cca po 10min zmizí - v autoriz. servisech měnili již myslím volnoběžku?, tak i řemen (po dvou návštěvách...), jednou na chvíli pomohlo mýdlo (známý technik)... nenapadá vás někoho, kde může být problém ? Původně mi to dělalo při teplotách pod bodem mrazu, ale postupně to začalo dělat i při 20-ti stupních Celsia. A ještě poslední věc - kromě problému s G450,doporučili byste preventivní výměnu něčeho dalšího na motoru ? Mám najeto cca 110000km, pravidelně servisováno....diagnostika kromě G450 čistá. Díky. motor.wav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 1.drž sa ETKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 11. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Díky,ETKA seděla,G450 vyměněn za 30 min včetně základního nastavení. Zbytek vyřešený nemám, zvláště ten žvejkavý zvuk řemene.... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 19. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Tak se mi ozvaly žhavící svíčky, zajímavé že téměř zároveň s G450. K tomu klínovému řemenu, nikoho nic nenapadá ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 -žhaviče vymeň... -bez toho klinového si to neskúšal?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 20. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2013 Samo, žhavící svíčky právě vyměněny, všechny. Ad řemen, nezkoušel, popravdě bych asi nevěděl, ani jak ten řemen sundat. Nicméně dělá to jen 5-10 min po nastartování, pak to ztichne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 no patrilo by sa to skusit bez toho remena,aby sa vylucili komponenty ,ktore klinak pohana.. pisane cez mobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Tak teď mne to posílá do servisu kvůli G235 ( snímač teploty spalin před turbodmychadlem G235 ), jsem zrovna na cestě, tak snad dojedu...jak moc je to závažné, je to nutné měnit ihned ? Chvíli to hlásí na Maxidotu, zvláště při pomalé jízdě,pak to na 15,20 min zmizí atd. Potřeboval bych, aby to týden vydrželo a asi tak 200km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 30. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2013 (editace) Tak se chystám na výměnu, nějakou dokumentaci jsem našel zde a vypadá to, že by to mohlo odpovídat i v mém případě - http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=4247383&postcount=34. Vypadá to na demontáž zespodu a vytažení vrchem :-(Ještě bych ocenil, kdyby se něco ze zkušenějších poradil o případném dopadu nefunkčnosti tohoto senzoru - nefunguje regenerace DPF nebo může se stát i něco s Turbem ? Editováno: 30. Září 2013, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 na turbo by to vplyv mať nemalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 4. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 (editace) @Libero díky. Tak vyřešeno... žvejkavý zvuk dělal rozvodový řemen, nikoliv klínový. Stačila kapka tekutého mýdla na hranu a je klid. Řemen vypadá, že je OK. Ohledně G235, pro motor BMM 2.0 TDI 103kW jsem koupil čidlo s označením 03L906088BS, je to náhrada za 03G906088AT. Nejdříve jsem si myslel, že jsem koupil jiné čidlo (je kratší), ale ETKA mne vyvedla z omylu. VCDS/VAG pro motor 01, adresa 67 plynule zobrazuje teplotu v spalin před turbem, tak snad bude již pokoj. Demontáž i montáž jsem udělal na nájezdech, demontáž zespodu po sundaní spodního krytu motoru, vrchem kabeláž a "sponky". Je nutné použít speciální přípravek, který jsem si vyrobil flexou z ořechu 17, bez něj to nejde. Povolit to šlo relativně lehce a to jsem neměl ani zahřátý motor, utažení má být 45Nm. Níže obrázky jsou některé mé některé půjčené odjinud (http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=4247383&postcount=34.). Snad to někomu pomůže. pozn. ještě jsem zapomněl dodat, že senzor měl být na závitu opatřen pastou z výroby, ale nebyl...tak jsem na to hodil trochu měděné pasty ve spreji Editováno: 4. Říjen 2013, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.