Přejít na obsah

G450 na BMM, problém se zvukem od klínového řemene, preventivní výměna


Shaarky

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

  1. poradíte mi prosím, který Senzor odchylky tlaku G450 je správný pro 2,0 TDI 103kW PD - typ motoru BMM ? Dle ETKY to je 076 906 051 A, dle eshopů 07Z 906 051 B,tipuji že 07Z 906 051 B.
     
  2. Dále mám problém se "žvejkavým" zvukem (viz. příloha) při studeném motoru od klínového řemene, který cca po 10min zmizí - v autoriz. servisech měnili již myslím volnoběžku?, tak i řemen (po dvou návštěvách...), jednou na chvíli pomohlo mýdlo (známý technik)... nenapadá vás někoho, kde může být problém ? Původně mi to dělalo při teplotách pod bodem mrazu, ale postupně to začalo dělat i při 20-ti stupních Celsia.
     
  3. A ještě poslední věc - kromě problému s G450,doporučili byste preventivní výměnu něčeho dalšího na motoru ? Mám najeto cca 110000km, pravidelně servisováno....diagnostika kromě G450 čistá.

 

Díky.

motor.wav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď mne to posílá do servisu kvůli G235 ( snímač teploty spalin před turbodmychadlem G235 ), jsem zrovna na cestě, tak snad dojedu...jak moc je to závažné, je to nutné měnit ihned ? Chvíli to hlásí na Maxidotu, zvláště při pomalé jízdě,pak to na 15,20 min zmizí atd. Potřeboval bych, aby to týden vydrželo a asi tak 200km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se chystám na výměnu, nějakou dokumentaci jsem našel zde a vypadá to, že by to mohlo odpovídat i v mém případě - http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=4247383&postcount=34. Vypadá to na demontáž zespodu a vytažení vrchem :-(

Ještě bych ocenil, kdyby se něco ze zkušenějších poradil o případném dopadu nefunkčnosti tohoto senzoru - nefunguje regenerace DPF nebo může se stát i něco s Turbem ?

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Libero díky.

 

Tak vyřešeno... žvejkavý zvuk dělal rozvodový řemen, nikoliv klínový. Stačila kapka tekutého mýdla na hranu a je klid. Řemen vypadá, že je OK.

 

Ohledně G235, pro motor BMM 2.0 TDI 103kW jsem koupil čidlo s označením 03L906088BS, je to náhrada za 03G906088AT. Nejdříve jsem si myslel, že jsem koupil jiné čidlo (je kratší), ale ETKA mne vyvedla z omylu. VCDS/VAG pro motor 01, adresa 67 plynule zobrazuje teplotu v spalin před turbem, tak snad bude již pokoj. Demontáž i montáž jsem udělal na nájezdech, demontáž zespodu po sundaní spodního krytu motoru, vrchem kabeláž a "sponky". Je nutné použít speciální přípravek, který jsem si vyrobil flexou z ořechu 17, bez něj to nejde. Povolit to šlo relativně lehce a to jsem neměl ani zahřátý motor, utažení má být 45Nm. Níže obrázky jsou některé mé některé půjčené odjinud (http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=4247383&postcount=34.). Snad to někomu pomůže.

 

post-2707-0-86507500-1380892598_thumb.pn

post-2707-0-83183900-1380892608_thumb.pn

post-2707-0-00864700-1380892636_thumb.pn

 

post-2707-0-43429800-1380892619_thumb.pn

 

pozn. ještě jsem zapomněl dodat, že senzor měl být na závitu opatřen pastou z výroby, ale nebyl...tak jsem na to hodil trochu měděné pasty ve spreji

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...