DIAGNOSTIK Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 V kaslíku často blbne spínač,je třeba ho vypodložit.Pak je to už navěky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Ale taky by mě to zajímalo...sám je velký, takže možná zavřel kočku dovnitř, a ona pak řekla Ne vážně, jak jsi to zkoušel? Co tam třeba strčit mobil a pustit kameru? Je to humánnější než kočka, navíc když tam mobil zapomeneš, tak tě Kubišové nepráskne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Jo Jiřík na to kápl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Hm, tak to by mě nenapadlo, asi proto, že mám mobil s kamerou teprve krátce a ještě jsem jí nepoužil. Ale už vím, co budu dělat až budu doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 To já nevím, ale nic jiného mně nenapadlo, co by "koukalo" do zavřeného kastlíku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F16 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Zdravím, chci se zeptat, zda někdo z Vás neřešil podobný problém: Po cca 2 dnech se mi vybije autobaterie (auto je cca 6 měsíců staré). Dal jsem ho do servisu na reklamaci a zjistili, že odběr je 300mA a skokově až 900mA. Odpojili navigaci (Columbus) a HF sadu (originál, ale dodělávaná) a uvedený odběr byl stejný. Napsali do výrobního závodu Škody, jak postupovat dále. Odpověď je - odpojovat postupně všechny řídící jednotky. Vzhledem k tomu, že mi při vyndavání navigace odřeli hranu climatronicu a tvrdili, že navigace byla měněna (místo Nexuse), že to již bylo se děsím, pokud mi budou rozebírat celé auto, jak asi dopadne. Předem děkuji za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 V sekci elektriak už se to řešilo. Nemám teď odkaz, ale zkus projet starší témata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 27. Duben 2008 Sdílet Vloženo 27. Duben 2008 Zdravím, chci se zeptat, zda někdo z Vás neřešil podobný problém:Po cca 2 dnech se mi vybije autobaterie (auto je cca 6 měsíců staré). Dal jsem ho do servisu na reklamaci a zjistili, že odběr je 300mA a skokově až 900mA. Odpojili navigaci (Columbus) a HF sadu (originál, ale dodělávaná) a uvedený odběr byl stejný. Napsali do výrobního závodu Škody, jak postupovat dále. Odpověď je - odpojovat postupně všechny řídící jednotky. Vzhledem k tomu, že mi při vyndavání navigace odřeli hranu climatronicu a tvrdili, že navigace byla měněna (místo Nexuse), že to již bylo se děsím, pokud mi budou rozebírat celé auto, jak asi dopadne. Předem děkuji za reakce. To mě by něco odřeli tak by si to sra.i to opravit nebo vyměnit šmejdi u kterejch umělců jsi byl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F16 Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 To mě by něco odřeli tak by si to sra.i to opravit nebo vyměnit šmejdi u kterejch umělců jsi byl??? AZ servis - Brno Kulkova, a to ještě nebylo vše, když jsem přijel domů, tak jsem zjistil, že mi teče olej z motoru. Dal jsem tam auto na 1. prohlídku po 30t km, při výměně olejového filtru se jim podařilo přes závit roztrhnout těsnění. Nejen, že spodek auta a motor byl celý od oleje (to nakonec čistili), ale díky nim mám od oleje dlažbu ve vjezdu k domu a zničený kus trávníku. Doporučuji se velkým obloukem tomuto servisu vyhnout. Zaslal jsem jim dopis, na který mi ani nedpověděli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 AZ servis - Brno Kulkova, a to ještě nebylo vše, když jsem přijel domů, tak jsem zjistil, že mi teče olej z motoru. Dal jsem tam auto na 1. prohlídku po 30t km, při výměně olejového filtru se jim podařilo přes závit roztrhnout těsnění. Nejen, že spodek auta a motor byl celý od oleje (to nakonec čistili), ale díky nim mám od oleje dlažbu ve vjezdu k domu a zničený kus trávníku. Doporučuji se velkým obloukem tomuto servisu vyhnout. Zaslal jsem jim dopis, na který mi ani nedpověděli. tak pošli kopii toho dopisu i s komentářem na zákaznický odd. do Boleslavi. Když koupíš nový auto, tak pořád otravujou s nějakýma dotazníkama, jak jsi jako spokojen s autem, se servisem apod., no tak jim to řekni, když to chtěj slyšet. Měl jsi štěstí na nějakýho moulu. To mně takhle jeden mlaďas zničil 17" elektron. Někde se to naučit musej, že jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F16 Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 tak pošli kopii toho dopisu i s komentářem na zákaznický odd. do Boleslavi. Když koupíš nový auto, tak pořád otravujou s nějakýma dotazníkama, jak jsi jako spokojen s autem, se servisem apod., no tak jim to řekni, když to chtěj slyšet. Měl jsi štěstí na nějakýho moulu. To mně takhle jeden mlaďas zničil 17" elektron. Někde se to naučit musej, že jo. Dnes jsem dostal od uvedeného servisu omluvný e-mail (po 10 dnech) za vniklé problémy při servisní prohlídce a návrhem řešení poškození panelu. Zároveň chtějí řešit i reklamaci vybíjení baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F16 Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Dnes jsem dostal od uvedeného servisu omluvný e-mail (po 10 dnech) za vniklé problémy při servisní prohlídce a návrhem řešení poškození panelu. Zároveň chtějí řešit i reklamaci vybíjení baterie. Tak závada vybíjení baterie byla odstraněna formou odkódování a opětovného nakódování auta. Udajně to způsobovalo špatně nakódované denní svícení (nevím, zda je to opravdu možné, ale při následném měření bylo údajně vše OK, no uvidíme). Panel klimatizace byl opraven a zdarma mi zapůjčili auto po dobu opravy. Ještě mám slíbeno kompletní umytí motoru od zbytků oleje (dnes jim nefungovala wapka). Přístup už byl opravdu velmi vstřícný, proto výše uvedený příspěvek o servisu berte s rezervou (psáno těsně po provedené servisní prohlídce). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodiak Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 nalepit na vypinaciu packu svetielka pasku o hrubke 0,5 cm a je po probleme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Po problému? Bych neřekl..rozhodně páskou přesně nenahradíš situaci, kdy se dvíčka zavřou..nebo víš, jaké jsou snad kde vůle při zavřených dvířkách? Dost pochybuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 Já jsem si toho všiml taky když jsem si dodělával AUX zdířku. Po uzamknutí auta se světlo vypne. Nicméně to mě taky štvalo a jak má schránka před spolujezdcem drobnou vůli, tak jsem s tím hýbal tak dlouha až se to začalo vypínat správně. Utáhl jsem a je pokoj. Asi se to tím zadkem o něco opřelo aby se ten koncák vypínal při zavření. Jinak to zda to svítí či nikoliv je u mého auta vidět v šeru spárou po levé straně kastlíku. Sice dá hodně práce to najít, protože je to vidět jen z určitého úhlu ale šlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 dnes jsem jednu takovou lampičku opravoval, vymezovací vůle byla 3mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 dnes jsem jednu takovou lampičku opravoval, vymezovací vůle byla 3mm jo jo je to KLUK ŠIKOVNEJ.. opraví i co nemusí.. doporučuji tři ze dvou Žofek Superfattyových.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Kdopak se už potkal stím,že auto bere po půl hodinovém stání a zamčenmí, odběr proudu přes 800mA?Pamět závad věech jednotek je čistá...Jednotky neusnou...Auto je v sériovém stavu a nic není domontováno.R.v 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Netvor Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Zdarec. Vybíjení akumulátoru způsobovalo svého času jedno ze sériově montovaných autorádií bohužel teď ti nepovím jeho název, škoda a.s. na to dělala svolávací akci ovšem už je to nějakej rok zpátky. Vzhledem k roku výroby tvé OII by to mohla být jedna z možností Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Rádio má poslední soft.Tady chyba není.I ř.j motoru s poslední verzí...tyhle věci se dobře hledají...CAN-BUS je dobrý,ale někdy tropí neplechu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 Ja som mal teraz problém s CAN gateway jednotkou, síce mi to baterku nevybíjalo všetky jednotky "uspala" ale potom sa už nevedeli spustiť. Tak mi ju potom menili na VAGu som nemal nič, odhalili to na VASe riadeným vyhľadávaním závad. skús či to nebude niečo podobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 Je to už nalezeno.Je to vadná ř.j v pravých zadních dveřích.Po výměně je tam 35mA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 A jen pro zajímavost, jak jsi to diagnostikoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 (editace) asi měřil, měřil až se doměřil ne, vážně, taky by mě to zajímalo. Editováno: 18. Prosinec 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 (editace) Přes diagnostiku jsem uved auto do SLEEP modu a měřil odběr.V diagnostice datové sběrnice jsem procházel aktivitu jednotlivých sběrnic,až na mně vykoukla hláška,že sběrnice pohonu je v klidu,sběrnice přístrojů v klidu,info v klidu a komfortuní je neustále v činnosti.V bloku hodnot jsem potom hledal jednotlivé jednotky pro konfort.Aktivní byla pouze pravá zadní....Po výměně už byl jasný výsledek.......Tohle je takový stručný postup.Když se to takhle napíše,tak to zní velmi jednoduše,ale než jsem se dopátral nějakému výsledku ,tak to trocha uběhlo.Hledání závad v elektrice na OCT II je prostě slast.... Editováno: 18. Prosinec 2008, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.