Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Gufera na vodítkách jsou už muška jeniom zlatá, kruhy na pístech jsou základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajmen Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 tak chlapi jak? v PO už mám domluvený servis taky mi říkali, že by to chtělo přetěsnit úplně všechno....ale?!? domluvil jsem se pouze na kroužcích.... mám objednané kroužky + těsnění pod hlavou.....je ještě něco třeba? tedy kromě oleje a filtrů ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 No už ti Ekkar napsal. Měli by se i guferka na vodítkách. Budou ztvrdlé a volné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Tohle ti úplně přesně nikdo neřekne. Vodítka mohou být OK i úplně KO. Jak jsem psal, před lety se to tady řešilo horem dolem. Většina názorů byla, že někdo někde něco slyšel. Pak tu kdosi metodou pokus omyl nakonec svépomocí přetěsnil celý motor a problému se zbavil úplně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Moje info o zhruba 80% vině popuštěnýho materiálu stíráků na žravosti oleje u 74kW "jednačtyřek" je od člověka, kterej se tím živí. Ty gufírka na ventilech jsou jen třešinka na vršku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajmen Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 okay, pořeším kroužky a uvidíme (i selským rozumem jsem si říkal, že přes ty gufírka se toho nemůže dostat tolik) pokud to bude žrát 1l/10.000km, tak budu šťastnej Atocia žere 1l/cca 5.000 km a to je hlava celá po repasi (tam to jde ven asi přes turbo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 jasně udělej kdoužky a určitě se to podstatně zlepší, možná úplně vyřeší. A hlavně dej pak vědět, jak to dopadlo. jinak třeba tenhle uživatel to dělal komplet: http://forum.skodahome.cz/topic/37811-moje-holka/page-2#entry1499556 A když jsem to viděl, tak jsem si vzpomněl, na další třešničku a tou jsou písty - příliš volný žlábek, navíc vymačkaný od špatného kroužku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajmen Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 uffffffffff.....z tohoto zásahu je mi až špatně (jak finančně, tak časově) doufám, že ty kroužky pomůžou.....alespoň částečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 pomůžou určitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajmen Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 tak "překroužkováno". vytlačil jsem cca 7.000,-, tak jsem zvědav každopádně klepání ventilů po startu je výrazně menší a kratší dobu budu sledovat kilometry a stav oleje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfo Vloženo 21. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2016 Zdravím, dokáže mi někdo poradit, kolik litrů oleje je od střední meze na rysce po spodní okraj rysky? Motor 1.4 16V 55kw BKY. Jde o to, že po ujetých 1300km mi hladina oleje klesla ze střední části rysky (uprostřed mezi MAX a MIN) po spodní rysku MIN a chtěl bych to nějak vyjádřit ve spotřebovaných litrech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 21. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2016 Dle me min - max bude tak litr takze od stredu to bude cca pul litru.Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.