Přejít na obsah

Hajmen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení Hajmen

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. hoj, nevim, jestli se to tady už řešilo.....popř. prosím o odkaz potřeboval bych na AUDIENCI adapter na OUT (cinch) prop připojení zesilovače našel jsem toto, ale nevím, zda-li je to přesně ono
  2. tak jinak.....mlhovky do pryč, místo mlhovek ucpávky a do ucpávek napáchat kulaté denní svícení.... co si o tom myslíte?? popř. nějaký proužek cca 4-5 LED
  3. čus chlapi, mladá má Fabku předfacelift a nejraději bych mlhovky (velké hranaté) vyhodil a napáchal tam kulaté denní svícení zapínalo by se klasickým otočným vypínačem na palubce - poloha mlhovky dotaz zní: lze nějak předělat mřížky s mlhovkama z předfaceliftu na facelift
  4. tato pružina mi také vypadla.....ale mám jiný problém: sedačka spolujezdce nejde posunovat!! kamaád si ji dal až dozadu a teď s ní nelze hnout zjistil jsem,že "páka", která odjišťuje čep(ten drží pojezd sedačky) je asi rozbitá.... lze to koupit? jak se to jmenuje? a jak o vyměnit? díky mohu poslat foto (zítra)
  5. řeším také stejné problémy klapku jsem vyčistil.....nepomohlo...nakonec jsem koupil jinou a tu vyčistil....POMOHLO ale pak se objevila chyba na EGRu muj dotaz zní: lze vyčistit tu trubičku přímo v autě? Nebo musím demontovat klapka, EGR a trubička (čistění venku).
  6. tak "překroužkováno". vytlačil jsem cca 7.000,-, tak jsem zvědav každopádně klepání ventilů po startu je výrazně menší a kratší dobu budu sledovat kilometry a stav oleje.....
  7. uffffffffff.....z tohoto zásahu je mi až špatně (jak finančně, tak časově) doufám, že ty kroužky pomůžou.....alespoň částečně
  8. okay, pořeším kroužky a uvidíme (i selským rozumem jsem si říkal, že přes ty gufírka se toho nemůže dostat tolik) pokud to bude žrát 1l/10.000km, tak budu šťastnej Atocia žere 1l/cca 5.000 km a to je hlava celá po repasi (tam to jde ven asi přes turbo)
  9. tak chlapi jak? v PO už mám domluvený servis taky mi říkali, že by to chtělo přetěsnit úplně všechno....ale?!? domluvil jsem se pouze na kroužcích.... mám objednané kroužky + těsnění pod hlavou.....je ještě něco třeba? tedy kromě oleje a filtrů ;-)
  10. rozvody a pumpu jsem už dělal....takže kroužky a těsnění pod hlavu ten silikon určitě budou mít ;-) já to dělat nebudu....ale přivezu si díly, páč jejich ceny jsou někde jinde :-(
  11. čus chlapi, tak se zařazuji do party, která vlastní v rodině Fabku 74kW, která žere olej :-( jak moc....nemám tušení takže rychlý dotaz: stačí pouze překroužkovat? nebo něco anvíc? díly tyto + práce? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/032107301l-sada-pistnich-krouzku-de-9902.html
  12. čus, máme doma Fabii I a Octavii I u obou nefungují zadní zámky (u FAB=P, u OCT=L) opravu znám...už jsem u OCT vyměnil postupně všechny krom tohoto má otázka zní: jsou zámky u OCT a FAB stejné? (vynechám různost L a P) koukám-li na levé zámky jsou čísla u OCT: 3B4 839 015 A a u FAB je: 3B4 839 015 AN a má modrý konektor obě auta mají centrál děkuji
  13. hoj mám motor BBZ a škubání se projevuje za jízdy při vyšším rychlostním stupni, sundám nohu z plynu a nechám-li spadnout otáčky k cca 2000. Pak motor začne poškubávat. Podřadím-li a šlápnu na plyn, vše je O.K. Pozor není to pod hranicí nejnižších otáček! S kterýmkoliv jiným autem se tento jev neprojevuje. VAG nic nenašel ..... jen mi zlobí LAMBDA, ale jen občas. Škubání je i když je lambda O.K. co jsem četl, tak zkusím to čidlo váhy vzduchu....ale pak?
  14. nikoho to nikdy nezajímalo?? napadlo mě to udělat přes nějaký elektromagnet (kdysi jsem to měl ve Favoritu - zavařený kufr) stiskl bych tlačítko na klice a elektromagnet by "zatáhl" za táhlo zámku. Ale jak do toho zakomponovat centrál??
×
×
  • Vytvořit nový...