Karlos93 Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 (editace) Zdravim panové opět mám problém s felinou... po tom co jsem s auta vytahl na tachometru 140 km/h mi auto ztratilo vykon a dneska jsem zjistil že se mi tvoří bilá emulze ve vičku oleje. potřebuju vědět co to zpusobilo jestli prasklé těsnění nebo hlava... diky moc PS: napište mi kolik by tak cca vyšla oprava abych věděl jestli to má vubec cenu... Editováno: 3. Říjen 2013, autor: Karlos93 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Ještě nemusí být tak zle a nemusí to mít se ztrátou výkonu souvislost. V tomhle období, kdy je chladno plus nejezdíme dlouhé trasy, se kondenzuje vzdušná vlhkost a ta vytváří tuto emulzi ve víčku. Horší by bylo, kdybys vytáhl měrku oleje a ta místo od oleje bude od emulze. Pak už je to voda v oleji na stopro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 4. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 No voda se neztrácí a olej má normální barvu bez nějaké emulze. Je pravda že jsem asi 3 krát po sobě jel vzdálenost 1 km takže krátká trasa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 no tak to bude tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 4. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 no jinak dneska jsem zjistil že se mi teda dostavá olej do vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 tak pak ti přece jenom asi fouklo těsnění pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 4. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 no a zjisil že to už asi začlo jak jsem to auto koupil před pul rokem takže už vím proč se ta osoba chtěla toho zbavit za jakoukoli cenu ale řešit to nebudu nemám na to abych platil 3 tisice neli vic... EDIT: mám takový dotaz to těsnění se nachazí kde pod vikem nebo ještě níž?? vypadá to totiž že mi prosakuje olej pod tim víkem ventilů... a druhý dotaz včera jsem vyměnil vodu v chlazení jelikož tam byla normalní bez fridexu ale ted co je fridex se ta emulze netvoří mohlo to být i tím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Těsněním pod víkem ventilů se olej do vody dostat nemůže. Nemá jak. Tím, že tam byla čistá voda a teď Fridex, tím to není. Prostě jsi vyměnil vodu. Emulze se nevytvoří hned. Teda podle toho jak intenzivně prosakuje olej, jestli prosakuje. Pojezdi trochu, sleduj a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 5. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 jj uvidime co to ted bude dělat ale je divné že už to je asi pul roku prasklé to těsnění a furt to jede... jak dlouho ten motor to muže vydržet protože představa že jsem stim jel až do brna a zpatky je celkem zajimavé že jsem někde nezustal vyset... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 VYset budeš, to je jistý - i s naprasklým pakunkem ten motor jede, záleží na tom, jestli je prasklina jen mezi mazacím a chladicím kanálem, nebo mezi některým kanálem a spalovacím prostorem - to je ten horší případ, kdy jeden válec náhle ztratí kompresi a z motoru jde bílej kouř (chladicí kapalina nebo hůř kapalina i olej dohromady ve spalovacím prostoru). S tím se pak už jet nedá, to je na rychlý uvaření a zadření. Ale i jen naprasklý těsnění může uvařit/zadřít motor - když ho rychle nevyměníš, buď nateče moc kapaliny do oleje a motor se přidře, nebo prosákne olej do chlazení, tam zasere všecko na co přijde a motor se přehřeje - případně obojí. Každopádně neváhej a ne toč, ale mazej s tím k někomu, kdo umí měnit pakung pod palicí a má momentovej klíč, aby tu palici ve správným pořadí šroubů a správným momentem přes novej pakung utáhnul zpátky k bloku... Každopádně musíš i s pakunkem vyměnit olej v motoru a dobře propláchnout saponátovou vodou celý chlazení, než do něj naleješ ČERSTVEJ Fridex - ten dosavadní je už určitě kontaminovanej olejem a nebude dělat dobrotu, kdybys ho použil znovu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 6. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 No ted momentalně jsem měnil celý fridex a kolik mysliš že by tak přišla oprava ??? kompletní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Počítej: - samotný těsnění je pakatel - pár stovek, daleko větší položka je hodinovka práce; - plus k tomu novej volej a novej filtr; - plus nějaká voda se saponátem na opakovaný vypláchnutí = vymytí volejový sračky z chlazení; - plus novej Fridex a destilka na zředění; Kompletně se to dá odhadnout tak na celej den času plus ty věci - nějaká ta tisícovka na to určo padne, vo tom nepochybuj. Kdybys nebyl lempl a to těsnění nechal vyměnit dřív, stálo by to tak 2500 jen za těsnění a jeho výměnu plus volej, takhle se to celý několikanásobně protáhne tím vymejváním voleje z chlazení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Do lemplů mu nenadávej, je pravděpodobné, že tohle zanedbal už předchozí majitel a Karlos93 o tom vůbec nevěděl. Třeba i k prodeji byla voda vyměněná aby to nebylo hned vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Nj, je to zajíc a netrklo ho, že snaha prodat za každou cenu má asi nějakou příčinu. Tím spíš měl samozřejmě bejt podezřívavej, nenapsalo se tady toho o takovým prodeji za každou cenu málo... Každopádně, já bych v jeho případě počítal s nákladama v řádu "bankocetle s tatíčkem Masarykem", jestli ne většíma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Taky bych to neviděl tak černě. Nevidím důvod, proč by mělo praskat těsnění mezi mazacím a chladicím kanálem. Když praskne (podfoukne se) těsnění, tak mezi spalovacím prostorem a chladicím kanálem. Nikde jinde není tak velký tlak. Takže jezdit a sledovat hladiny. Olej ve vodě už může být z minule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 tady to nikam nevede, 1000x řešené téma, jiné se dávno zamykají ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos93 Vloženo 6. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 (editace) no ono já jsem tu cenu spíše smlouval protože to bylo reznuté a další mouchy to mělo... jinak problémy stim začaly už jak jsem vyměnil samotné svíčky a pak to pokračovalo dál a najednou z opravou jsem se dostal na nějaké 3 tisice člověk si řekne je to od znameho bude to ok ale v dnešní době prodat za každou cenu a jen zapírat :/ uvidim ještě jestli to budu řešit kdyby to vydrželo do konce roku tak pak to jde pryč jelikož už beru jiné auto. diky za rady všem EDIT: ještě poznatek že za těch 7 měsicu co auto mám stihlo ujet stimto stavem v jakem je nějakých 6 tisic km... Editováno: 6. Říjen 2013, autor: Karlos93 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuomasn Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 lempl je každej druhej v tom případě zaléží taky kolik měl nejetých km ja jsem měníl těsnění pod hlavou a auto mělo asi 102 000 km a už bylo dobře prožrané voda se mi zatím ale neztrácela tak to bylo ok ja jsem měnil zrovna rozvody vodní pumpu fridex olej tesnění pod hlavou těsnění dříku ventilů zbroušení hlavy a vyšlo mě to asi na 3000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.