Přejít na obsah

bilá emulze ve vičku od oleje


Karlos93

Doporučené příspěvky

Zdravim panové opět mám problém s felinou... po tom co jsem s auta vytahl na tachometru 140 km/h mi auto ztratilo vykon a dneska jsem zjistil že se mi tvoří bilá emulze ve vičku oleje. potřebuju vědět co to zpusobilo jestli prasklé těsnění nebo hlava... diky moc PS: napište mi kolik by tak cca vyšla oprava abych věděl jestli to má vubec cenu... :(

Editováno: , autor: Karlos93
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě nemusí být tak zle a nemusí to mít se ztrátou výkonu souvislost.

V tomhle období, kdy je chladno plus nejezdíme dlouhé trasy, se kondenzuje vzdušná vlhkost a ta vytváří tuto emulzi ve víčku.

Horší by bylo, kdybys vytáhl měrku oleje a ta místo od oleje bude od emulze. Pak už je to voda v oleji na stopro  :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a zjisil že to už asi začlo jak jsem to auto koupil před pul rokem takže už vím proč se ta osoba chtěla toho zbavit za jakoukoli cenu :( ale řešit to nebudu nemám na to abych platil 3 tisice neli vic...

 

EDIT: mám takový dotaz to těsnění se nachazí kde pod vikem nebo ještě níž?? vypadá to totiž že mi prosakuje olej pod tim víkem ventilů... a druhý dotaz včera jsem vyměnil vodu v chlazení jelikož tam byla normalní bez fridexu ale ted co je fridex se ta emulze netvoří mohlo to být i tím??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsněním pod víkem ventilů se olej do vody dostat nemůže. Nemá jak.

 

Tím, že tam byla čistá voda a teď Fridex, tím to není. Prostě jsi vyměnil vodu.

Emulze se nevytvoří hned. Teda podle toho jak intenzivně prosakuje olej, jestli prosakuje. Pojezdi trochu, sleduj a uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj uvidime co to ted bude dělat ale je divné že už to je asi pul roku prasklé to těsnění a furt to jede... jak dlouho ten motor to muže vydržet protože představa že jsem stim jel až do brna a zpatky je celkem zajimavé že jsem někde nezustal vyset... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VYset budeš, to je jistý - i s naprasklým pakunkem ten motor jede, záleží na tom, jestli je prasklina jen mezi mazacím a chladicím kanálem, nebo mezi některým kanálem a spalovacím prostorem - to je ten horší případ, kdy jeden válec náhle ztratí kompresi a z motoru jde bílej kouř (chladicí kapalina nebo hůř kapalina i olej dohromady ve spalovacím prostoru). S tím se pak už jet nedá, to je na rychlý uvaření a zadření. Ale i jen naprasklý těsnění může uvařit/zadřít motor - když ho rychle nevyměníš, buď nateče moc kapaliny do oleje a motor se přidře, nebo prosákne olej do chlazení, tam zasere všecko na co přijde a motor se přehřeje - případně obojí. Každopádně neváhej a ne toč, ale mazej s tím k někomu, kdo umí měnit pakung pod palicí a má momentovej klíč, aby tu palici ve správným pořadí šroubů a správným momentem přes novej pakung utáhnul zpátky k bloku... Každopádně musíš i s pakunkem vyměnit olej v motoru a dobře propláchnout saponátovou vodou celý chlazení, než do něj naleješ ČERSTVEJ Fridex - ten dosavadní je už určitě kontaminovanej olejem a nebude dělat dobrotu, kdybys ho použil znovu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítej:

- samotný těsnění je pakatel - pár stovek, daleko větší položka je hodinovka práce;

- plus k tomu novej volej a novej filtr;

- plus nějaká voda se saponátem na opakovaný vypláchnutí = vymytí volejový sračky z chlazení;

- plus novej Fridex a destilka na zředění;

Kompletně se to dá odhadnout tak na celej den času plus ty věci - nějaká ta tisícovka na to určo padne, vo tom nepochybuj. Kdybys nebyl lempl a to těsnění nechal vyměnit dřív, stálo by to tak 2500 jen za těsnění a jeho výměnu plus volej, takhle se to celý několikanásobně protáhne tím vymejváním voleje z chlazení...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj, je to zajíc a netrklo ho, že snaha prodat za každou cenu má asi nějakou příčinu. Tím spíš měl samozřejmě bejt podezřívavej, nenapsalo se tady toho o takovým prodeji za každou cenu málo...

Každopádně, já bych v jeho případě počítal s nákladama v řádu "bankocetle s tatíčkem Masarykem", jestli ne většíma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to neviděl tak černě. Nevidím důvod, proč by mělo praskat těsnění mezi mazacím a chladicím kanálem. Když praskne (podfoukne se) těsnění, tak mezi spalovacím prostorem a chladicím kanálem. Nikde jinde není tak velký tlak. 

 

Takže jezdit a sledovat hladiny. Olej ve vodě už může být z minule. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ono já jsem tu cenu spíše smlouval protože to bylo reznuté a další mouchy to mělo... jinak problémy stim začaly už jak jsem vyměnil samotné svíčky a pak to pokračovalo dál a najednou z opravou jsem se dostal na nějaké 3 tisice :( člověk si řekne je to od znameho bude to ok ale v dnešní době prodat za každou cenu a jen zapírat :/ uvidim ještě jestli to budu řešit kdyby to vydrželo do konce roku tak pak to jde pryč jelikož už beru jiné auto. diky za rady všem

 

EDIT: ještě poznatek že za těch 7 měsicu co auto mám stihlo ujet stimto stavem v jakem je nějakých 6 tisic km...

Editováno: , autor: Karlos93
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

lempl je každej druhej v tom případě zaléží taky kolik měl nejetých km ja jsem měníl těsnění pod hlavou a auto mělo asi 102 000 km a už bylo dobře prožrané voda se mi zatím ale neztrácela tak to bylo ok

ja jsem měnil zrovna rozvody vodní pumpu fridex  olej  tesnění pod hlavou těsnění dříku ventilů zbroušení hlavy a vyšlo mě to asi na 3000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...