Publikováno Říjen 8, 201311 r Mám problémy so studeným štartom na 1.3mpi 50kw,ked je teplota vonku nad 10+ C auto startuje bez problemov na prvy sup,ked je teplota nižšia tak pri prvom natoceni auto len toci,ked natocim druhykrat vždy hned chytne..Vymenil som preventivne cislo teploty chladiacej kvapaliny,ale nepomohlo..Cim to môže byť?Ak je motor teply toci bez problemov..
Říjen 10, 201311 r Možná zapalovací cívka. Hodně se mluvi že za vlhka moc dobře nefunguje. Když je motor horký tak pak není problém protože je zahřáta. Jak je stará ta cívka?
Říjen 10, 201311 r Autor Netusim,je to prekupena felda..je cudne ze ak tocim druhykrat chyti hned..pri prvom mozem tocit aj 5 sekund a nic..
Říjen 10, 201311 r a nebo to ještě muže dělat zapalovací lišta. ta když je prasklá tak se do ni nahrne vlhkost a nedavá signal na svičky tak jak by mělo. určitě ti tu ještě někdo poradí hodně štěstí s řešením
Říjen 11, 201311 r Čéče, Ty tu střílíš jeden tip za druhým. Však něco vyjde, že? Tak buď cívka nebo lišta, NIKDY ne obojí! Jelikož je to MPI, tak pouze lišta.
Říjen 11, 201311 r no možná bych se zaměřil i na čerpadlo, sítko na něm, popř. ještě paliv.filtr ... přijde mi totiž, že napoprvé nedotlačí beneli do vstřikovací lišty
Říjen 11, 201311 r Zase ale je tam ta "teplotní" závislost, jak je chladno, je problém, pokud je teplo, filda startuje... To nevím jestli odpovídá tomu palivovýmu systému...
Říjen 11, 201311 r Autor Filter vyzera navonok ze bol meneny,neni nejako velmi spinavy alebo prehnity ako posledny co som menil,ak by to bolo cerpadlo robilo by to vzdy,nie len ked je zima..Podla mna skor nieco so vzduchom alebo nejake cidlo co zle indikuje teplotu alebo nieco..
Říjen 12, 201311 r Zkus "váhu vzduchu" - ta může bejz "zasviněná" a pak dává nesprávnej signál. Je to pásek kovu vstrčenej do sacího potrubí před air-boxem, kterej je ohřívanej předem definovaným proudem z ŘJ a jak kolem něj proudí nasávanej vzduch, pásek se víc nebo míň ochlazuje. Tím se mění jeho elektrickej odpor a podle úbytku napětí na tomhle "momentálním odporu" rozpoznává ŘJ množství nasátýho vzduchu.
Říjen 12, 201311 r V takovým případě nezbyde, než aby ses obrátil na někoho, kdo "má šajnu" - buď servis, nebo aspoň dobře obeznámenýho kolegu/kamaráda. Sám můžeš nadělat víc škody než užitku. Navíc je dobrý k tomu mít k dispozici PC diagnostiku - tu samozřejmě taky nemáš, tak se radši poohlídni po někom, kdo má, ví a umí. Sice to bude stát nějakou pětku, ale autu by to mělo pomoct.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.