Leden 13, 201411 r a co předpínače pásů? nic? nebo je nemáš Crew protect assistant? možná je dobrý na to, že zaškrtí střeva a to hnědé se nedostane až do trenýrek.... někde jsem tu psal, že by mě zajímala funkčnost a to jsem netušil, že ji poznám na vlastním těle, nic příjemného.... nemyslím to přitažení ale to zalepení....
Leden 14, 201411 r Stalo sa mi to 4 krát - 3x v miernej zátačke a raz na priamom úseku. Podmienky boli cca rovnaké - rýchlosť do 60 km/h a rozbitá, hrboľatá asfaltka.
Leden 14, 201411 r XDSo je aktivní jen na Golfech a Seatech. To co píšete je běžný zásah ESPčka...XDSo otestujete tak, že jezdíte kruháč rychleji a rychleji a až se budete bát hooodně moc tak budete mít jistotu, že je v autě.
Leden 14, 201411 r Autor Já jen, že škodovka tvrdí něco jiného = XDS má mít RS a 4x4 v základní výbavě. A ještě by mě zajímalo na základě čeho zasahuje ESP, nebo tedy po novu ESC, na rovině?
Leden 14, 201411 r Nedávná podobná zkušenost jako Hravec. Stoupáček, kousek přede mnou X5 M, tak si říkám jak ho dojedu, levá zatáčka, trochu to říznu a proti mě kamion. Takže instinktivně zamezení střetu, mrsknu pravá, prdel ujíždí, ESP zasahuje, levá, srovnáno, haxna z plynu. Já mám následně lepivec v trenýrkách, páč sem mohl rýt ten cca 15-ti metrový sráz dolů. Vzívám aláha, že neseslal vláhu a tak to na cestě i při uvedeném manévru pěkně drželo. Ani v tomto případě jsem však na maxidotu žádnou hlášku o zásahu ESP nenašel, byť kontrolka evidentně problikla. Jinak O3 2.0TDI 4x4. no já bych řek, že tam možná i byla, ale tys v tu chvíli hypnotizoval očima něco úplně jinýho
Leden 14, 201411 r Jo, nebudu říkat, že v daný moment tam třeba něco neprobliklo, jestli je to teda setinový blik. Následně už probíhala spíš podrobná rekognoskace škod v trenýrkách, než na displeji.
Květen 31, 201411 r moc pěkné video k vysvětlení diferenciálu další již moderní video a zde XDS plus (nepodařilo se vložit) http://youtu.be/Me5vbtZlvW8 Upraveno Květen 31, 201411 r od Hravec
Srpen 3, 201411 r prosím všechny experty o odpověď na dotaz-jste si všichni naprosto jisti , že to XDS je jen o software? Já vím, že tady všichni píší, že jde nakódovat i ventilek (s čepičkou či bez) ale mám furt pocit, že nejen o softu to je. Nepotřebuji detailní vysvětlení, jde mi o odpověď ano-ne. Děkuji
Srpen 3, 201411 r Autor http://www.autorevue.cz/5-technickych-reseni-ktere-ma-octavia-rs-jako-prvni-skodovka/ch-48716 http://cs.autolexicon.net/articles/xds/ http://www.volkswagen.cz/modely/passat_alltrack/vlastnosti/50123_elektronicka_uzav_rka_diferencialu_xds
Srpen 3, 201411 r ANO i NE .... když budeme jako hw brát brzdy s ABS, které pibržďují v zatáčce vnitřní kolo při určitém bočním přetížení, které zase pozná ESP, či nově ESP, což je kombinace hw a sw ... nicméně zapnutí nebo vypnutí XDS je jen sw záležitost, protože ten hw už tam je k jiným účelům....takže XDS žádný další hw nepotřebuje.... Upraveno Srpen 3, 201411 r od Hravec
Srpen 4, 201411 r Děkuji mnohokrát. Takže vlastně diferenciál (či jak to nazvat) s tím jako takový nemá vůbec nic do činění, protože se efekt samosvoru vytvoří přibrzděním kola, které to zrovna potřebuje a kteroužto informaci získáme z čidel ABS (i jiných). A něco málo výkonu motoru proměním v teplo z brzdy. Ještě jednou děkuji. A ty ventilky....no víš co, Hravče, já mám emerického kolegu až z emeriky a ten věří (a to není soustavně na plech...) že do dvou do tří let bude fungovat teleportace a věří tomu zcela bezmezně a kdykoli je ochoten to dokazovat, takže nějaký ventilek ....abych to zúžil na české poměry...kdo z nás ví, co v Tobě, Pawoukovi a nebo třeba ferdovi dříme, že jo....
Srpen 4, 201411 r ječte k tomu XDS - všechny O III mají v podstatě opak XDS, s názvem EDS EDS brání protáčení jednotlivého kola poháněné nápravy. Pokud se kolo začne protáčet, EDS ho přibrzdí a přenese hnací sílu na druhé kolo nápravy. Tím pomáhá při jízdě na vozovce s rozdílnou přilnavostí pod jednotlivými koly poháněné nápravy. Pokud by hrozilo přehřátí brzdy brzděného kola, EDS se automaticky vypne. Vozidlo zůstane schopné provozu a má stejné vlastnosti jako vozidlo bez EDS. Jakmile se brzdy ochladí, EDS se znovu automaticky aktivuje. XDS je rozšířením elektronické uzávěrky diferenciálu. XDS však nereaguje na protáčení hnacího kola, ale na odlehčení vnitřního kola poháněné nápravy při rychlém průjezdu zatáčkou. Automatickým brzdným zásahem na odlehčené kolo zabrání XDS jeho protáčení. Tím se zlepší trakce a vozidlo je schopné se udržet v požadované stopě. a trochu OT .... ona v podstatě teleportace už možná opravdu je - mimo to že proběhla experimentálně teleportace atomů, fotonů či laresu, lze to již nyní a to pomocí 3D tisku, není to sice čistá teleportace, ale když jsem se zajímal kdysi o 3D tisk, tak ten je výplodem potřeby přenášet předměty a jídlo na oběžnou dráhu země na ISS - sice fazicky tam někdo musí dopravit materiál na 3D tisk, ale na zemi lze předmět zkonstruovat nebo modifikovat a pošlou se jen jedničky a nuly namísto celého předmětu s nákladem několika miliard USD ....
Srpen 4, 201411 r děkuji Hravče- já myslím teleportaci mne :-) (ročně cca 100.000 mil v letadle) a mně by se to líbilo. Omluva za OT
Srpen 4, 201411 r Myslíte si, že by mohla ABS jednotky hlídat veškeré stavy a když uvidí, že tohle je fakt mimo možnosti Vašeho vozu tak Vás přenese k Vám domů.....rozhodně zajímavá myšlenka. Nebo lepší použití při policejní kontrole - kam se hrabe řídila osoba blízká. :'> :'> Upraveno Srpen 4, 201411 r od ferda25
Listopad 10, 201410 r Tak u mě nakódován XDS, uvidíme jak zafunguje. Ale doufám, že jej nebudu potřebovat.
Listopad 19, 201410 r Vie tu niekto dat spolahlivy navod ako otestovat pritomnost xds? Originál som to nemal teraz by to malo byt dokodovane, ale neviem ako to vyskúšať - poradite niekto?
Listopad 20, 201410 r Stačí se podívat o pár příspěvků výše. Viz: XDSo otestujete tak, že jezdíte kruháč rychleji a rychleji a až se budete bát hooodně moc tak budete mít jistotu, že je v autě.
Listopad 20, 201410 r jo, když se budeš bát už hoooodně móc a nic se nestane tak to funguje a když si natlučeš hubu tak to tam nemáš...
Listopad 20, 201410 r Ano, tuto metodu som si vsimol, ale nemyslim si ze je v praxi pouzitelna, nakolko neviem porovnat ake je to bez aktivneho XDS. urcite musi existovat aj iny sposob, napr pre servisy by mala byt nejaka testovacia procedura, nie?
Listopad 20, 201410 r No já bych do toho taky samozřejmě nešel. Asi jedině, že to někdo jiný píchne na diagnostiku a řekne jestli je to zapnuté. Upraveno Listopad 20, 201410 r od Sighart
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.