Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 a co předpínače pásů? nic? nebo je nemáš Crew protect assistant? možná je dobrý na to, že zaškrtí střeva a to hnědé se nedostane až do trenýrek.... někde jsem tu psal, že by mě zajímala funkčnost a to jsem netušil, že ji poznám na vlastním těle, nic příjemného.... nemyslím to přitažení ale to zalepení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epi Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Jo čéče, krvavým asistentem můj oř nevládne. Takže možná proto ten lepivec. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro9999 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Stalo sa mi to 4 krát - 3x v miernej zátačke a raz na priamom úseku. Podmienky boli cca rovnaké - rýchlosť do 60 km/h a rozbitá, hrboľatá asfaltka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 XDSo je aktivní jen na Golfech a Seatech. To co píšete je běžný zásah ESPčka...XDSo otestujete tak, že jezdíte kruháč rychleji a rychleji a až se budete bát hooodně moc tak budete mít jistotu, že je v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Já jen, že škodovka tvrdí něco jiného = XDS má mít RS a 4x4 v základní výbavě. A ještě by mě zajímalo na základě čeho zasahuje ESP, nebo tedy po novu ESC, na rovině? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Nedávná podobná zkušenost jako Hravec. Stoupáček, kousek přede mnou X5 M, tak si říkám jak ho dojedu, levá zatáčka, trochu to říznu a proti mě kamion. Takže instinktivně zamezení střetu, mrsknu pravá, prdel ujíždí, ESP zasahuje, levá, srovnáno, haxna z plynu. Já mám následně lepivec v trenýrkách, páč sem mohl rýt ten cca 15-ti metrový sráz dolů. Vzívám aláha, že neseslal vláhu a tak to na cestě i při uvedeném manévru pěkně drželo. Ani v tomto případě jsem však na maxidotu žádnou hlášku o zásahu ESP nenašel, byť kontrolka evidentně problikla. Jinak O3 2.0TDI 4x4. no já bych řek, že tam možná i byla, ale tys v tu chvíli hypnotizoval očima něco úplně jinýho 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epi Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Jo, nebudu říkat, že v daný moment tam třeba něco neprobliklo, jestli je to teda setinový blik. Následně už probíhala spíš podrobná rekognoskace škod v trenýrkách, než na displeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Na nerovném povrchu když auto zrychluje(drží pod plynem) to může udělat leccos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 31. Květen 2014 Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 (editace) moc pěkné video k vysvětlení diferenciálu další již moderní video a zde XDS plus (nepodařilo se vložit) http://youtu.be/Me5vbtZlvW8 Editováno: 31. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 prosím všechny experty o odpověď na dotaz-jste si všichni naprosto jisti , že to XDS je jen o software? Já vím, že tady všichni píší, že jde nakódovat i ventilek (s čepičkou či bez) ale mám furt pocit, že nejen o softu to je. Nepotřebuji detailní vysvětlení, jde mi o odpověď ano-ne. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 http://www.autorevue.cz/5-technickych-reseni-ktere-ma-octavia-rs-jako-prvni-skodovka/ch-48716 http://cs.autolexicon.net/articles/xds/ http://www.volkswagen.cz/modely/passat_alltrack/vlastnosti/50123_elektronicka_uzav_rka_diferencialu_xds Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) ANO i NE .... když budeme jako hw brát brzdy s ABS, které pibržďují v zatáčce vnitřní kolo při určitém bočním přetížení, které zase pozná ESP, či nově ESP, což je kombinace hw a sw ... nicméně zapnutí nebo vypnutí XDS je jen sw záležitost, protože ten hw už tam je k jiným účelům....takže XDS žádný další hw nepotřebuje.... Editováno: 3. Srpen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 A ty ventilky, to je čistý hw, takže přes sw to nejspíš nepůjde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Děkuji mnohokrát. Takže vlastně diferenciál (či jak to nazvat) s tím jako takový nemá vůbec nic do činění, protože se efekt samosvoru vytvoří přibrzděním kola, které to zrovna potřebuje a kteroužto informaci získáme z čidel ABS (i jiných). A něco málo výkonu motoru proměním v teplo z brzdy. Ještě jednou děkuji. A ty ventilky....no víš co, Hravče, já mám emerického kolegu až z emeriky a ten věří (a to není soustavně na plech...) že do dvou do tří let bude fungovat teleportace a věří tomu zcela bezmezně a kdykoli je ochoten to dokazovat, takže nějaký ventilek ....abych to zúžil na české poměry...kdo z nás ví, co v Tobě, Pawoukovi a nebo třeba ferdovi dříme, že jo.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 ječte k tomu XDS - všechny O III mají v podstatě opak XDS, s názvem EDS EDS brání protáčení jednotlivého kola poháněné nápravy. Pokud se kolo začne protáčet, EDS ho přibrzdí a přenese hnací sílu na druhé kolo nápravy. Tím pomáhá při jízdě na vozovce s rozdílnou přilnavostí pod jednotlivými koly poháněné nápravy. Pokud by hrozilo přehřátí brzdy brzděného kola, EDS se automaticky vypne. Vozidlo zůstane schopné provozu a má stejné vlastnosti jako vozidlo bez EDS. Jakmile se brzdy ochladí, EDS se znovu automaticky aktivuje. XDS je rozšířením elektronické uzávěrky diferenciálu. XDS však nereaguje na protáčení hnacího kola, ale na odlehčení vnitřního kola poháněné nápravy při rychlém průjezdu zatáčkou. Automatickým brzdným zásahem na odlehčené kolo zabrání XDS jeho protáčení. Tím se zlepší trakce a vozidlo je schopné se udržet v požadované stopě. a trochu OT .... ona v podstatě teleportace už možná opravdu je - mimo to že proběhla experimentálně teleportace atomů, fotonů či laresu, lze to již nyní a to pomocí 3D tisku, není to sice čistá teleportace, ale když jsem se zajímal kdysi o 3D tisk, tak ten je výplodem potřeby přenášet předměty a jídlo na oběžnou dráhu země na ISS - sice fazicky tam někdo musí dopravit materiál na 3D tisk, ale na zemi lze předmět zkonstruovat nebo modifikovat a pošlou se jen jedničky a nuly namísto celého předmětu s nákladem několika miliard USD .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 děkuji Hravče- já myslím teleportaci mne :-) (ročně cca 100.000 mil v letadle) a mně by se to líbilo. Omluva za OT 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 viděl jsi jistě film Moucha - to chceš taky tak dopadnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 (editace) Myslíte si, že by mohla ABS jednotky hlídat veškeré stavy a když uvidí, že tohle je fakt mimo možnosti Vašeho vozu tak Vás přenese k Vám domů.....rozhodně zajímavá myšlenka. Nebo lepší použití při policejní kontrole - kam se hrabe řídila osoba blízká. :'> :'> Editováno: 4. Srpen 2014, autor: ferda25 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 V ceníku od 26.9.2014 je XDS standartně pro všechny výbavy a motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Tak u mě nakódován XDS, uvidíme jak zafunguje. Ale doufám, že jej nebudu potřebovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Vie tu niekto dat spolahlivy navod ako otestovat pritomnost xds? Originál som to nemal teraz by to malo byt dokodovane, ale neviem ako to vyskúšať - poradite niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Stačí se podívat o pár příspěvků výše. Viz: XDSo otestujete tak, že jezdíte kruháč rychleji a rychleji a až se budete bát hooodně moc tak budete mít jistotu, že je v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 jo, když se budeš bát už hoooodně móc a nic se nestane tak to funguje a když si natlučeš hubu tak to tam nemáš... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Ano, tuto metodu som si vsimol, ale nemyslim si ze je v praxi pouzitelna, nakolko neviem porovnat ake je to bez aktivneho XDS. urcite musi existovat aj iny sposob, napr pre servisy by mala byt nejaka testovacia procedura, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) No já bych do toho taky samozřejmě nešel. Asi jedině, že to někdo jiný píchne na diagnostiku a řekne jestli je to zapnuté. Editováno: 20. Listopad 2014, autor: Sighart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.