ferryk Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 Zdravím, mám takový problém....při studeném motoru, pokud otáčky motoru přesáhnou cca 2,5 tis. otáček přecvakne relé, probliknou potkávací světla. To samé se děje i když otáčky padají...ale vždy při cca 2,5 tis. otáček a vždy jen při studeném motoru....jakmile se motor lehce ohřeje, sepne relé a pak se už tento problém nevyskytuje....poradí mi někdo čím by to mohlo být? Předem moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 Zbytek fóra má věšteckou kouli a ví jaký máš motor. Proto jsi to nepsal, že? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferryk Vloženo 28. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Jezisi omlouvam se..vubec jsem si toho nevsiml...mam octavii 1, 1.9Tdi 81Kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Dělá to úplně vždy nebo jen když je venku chladno? TDI mají vyhřívání chladící kapaliny: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 studeny motor netocim tak vysoko :-) ... myslim ze to tym nebude, pise, precvakne rele, tzn asi ho pocuje, a tie dve vonku nebude pocut...za dalsie, tento zaciatok zimy ci chladnejsieho pocasia este nebolo tak zima aspon u mna , aby som to videl zapnute... mam ledky na palubke takze vidim ci su zopnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 No, mně to jen tak rychle napadlo. Řekl jsem si, že to musí být nějaký větší spotřebič aby to poznal na světlech. Vím, že přihřev vody má své podmínky, teplota, zátěž na altíku, otáčky. Je fakt, že těch dva a půj je dost vysoko, to by to skoro nikdy netopilo. Nevím, ale já sám ty relátka taky neslyším a ani nijak jinak nepozoruji nikdy změny ve svítivosti a pod. kdy by měly spínat. Ale s poznatky, že to lidí slyší a pozorují jsem se tady setkal. Asi taky záleží na kondici aku a alternátoru. Pokud jsou oba v cajku nesmí v celém rozsahu otáček od volnoběhu po omezovač, při jakékoliv zátěží (žádná "tuningová", ale normální sériová), palubní napětí nijak kolísat. Už vůbec ne tak aby to bylo poznat na svítivosti světel a pod. Už vůbec ne u dízlů, obecně mají silnější alternátory a větší akumulátory, kterých větší kapacity a startovací proudy jsou důležité k obecně těžším startům, ale pro běžný provoz jsou spíš předimenzované - z pohledu instalovaného příkonu. Instalovaný příkon se u TDI nijak výrazně neliší od instalovaného příkonu takové 1.6/55kW (až na příhřev vody, který běží v podstatě jen chvilku a jen někdy - v horizontu života auta). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 presne jak pises , a uz vobec ten prihrev nefunguje systémom jak popisuje zeby sa to chovalo podla tych otacek. to ked zapne tak to chvilu zhavi a ne na otacky, to by cvakalo pri radeni a rozbehoch v kuse. ale ved od toho je forum,viac hlav viac rozumu, kazdeho nieco ine moze napadnut a niekto moze mat s niecim konkretnu skusenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Nějaké to vlákno na téma "příhřev vody" tu je, takže info o tom tam půjde získat. Mně to až tak nezajímá, vím, že to v mém autě je, má to definovanou fci, kterou neovlivním. Prostě to neřeším, nechávám to žít vlastím životem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferryk Vloženo 2. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Me to prave dela vzdy..at je zima nebo teplo..proste dokud teplota na budiku nezacne stoupat od 50stupnu( v tu dobu slysim secvaknout rele nebo co) a od te doby ten problem neni..ale pokazde co je motor studeny, otacky stoupnou na 2,5 tisice svetla probliknou..to same ikdyz otacky padaji tak okolo 2,5 tis. secvakne a probliknou svetla...aku byla nabita do plna a stejnak...u altiku jediny problem mam s volnobezkou, musim ji nechat vymenit ale nevim zda v tim je ten zakopany pes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.