backus Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Mam O III , 12/, 1.4 tsi, za rok 22 tis. km, dolito cca 2 litry. Myslim ze zalezi na stylu jizdy. V pondeli 250 km do prace, pres tyden mesto (hodne studene starty, kratke vzdalenosti) a v patek zase domu - 250 km. O vikendech nejaky výlet 80 km radius max od domova. pred trema mesici na vymene a garancce, zatim nedolito (nekontroloval jsem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Tak ode dneška se problém s olejem začal řešit, přejímací technik po razantním naléhání a sdělení,že se tento problém u těchto motorů již objevuje a řeší i v zahraničí zavolal do MB, odpoledne mě už volal,že Škoda Auto problém již registruje a moji raklamaci bude řešit, bude se jednat pravděpodobně o menší generálku motoru, překroužkování + nějaký další věci, vůz jsem musel nechat v servisu, nesmím s ním už jezdit kvůli možnému zhoršení problému,příští týden dostane servis potřebné díly a bude vše opravovat,já se ale budu muset na opravě prý podílet 50% z ceny práce(ca. 6000kč),díly budou kompletně na kulanci, jsem z toho docela nasranej, protože za auto jsem dal přes 700tkč a Škodovka chce i v záruční době abych jí platil za její další šlendrián , po 1.8 tsi tedy další průserovej motor, asi to ale byla moje chyba kupovat hned první řočník výroby, u Škodovek to vypadá , že bude třeba vždy koupit až model v posledním roce výroby ,kde už vše bude vychytaný, vypadá to ,že auto půjde asi po opravě z domu, nechci čekat co ještě soudruzi z MB nemají doladěný a dělat jim tak pokusnýho králíka a dojnou krávu , a to jsem s autem jezdil jen delší trasy a choval se k němu max. přívětivě. Editováno: 12. Březen 2015, autor: lakrij Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 To je nějaká divočina - závadu uznali a oprava bude na záruku a přesto chtějí, abys ses na tom finančně podílel? Celkem bych se divil, že uznají vyšší spotřebu oleje, protože tebou udaná spotřeba oleje 0,8 l na 5000 km se v pohodě vejde do výrobcem udávaného limitu až 0.5 l /1000 km. Váhová zkouška proběhla? Nebo ji teprve budou dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Váhovou zkoušku dělali, auto poslední dobou žralo olej čím dál víc, takže už to bylo možná i přes litr na 2000km (dolejval jsem olej po tejdnu z 5L kanystru a nijak to neměřil) a to je podle mě sakra hodně na skoro nový auto.Auto mi dával do servisu otec ale já s nima telefonoval, s tim doplatkem za práci samozřejmě nebudu souhlasit, zatim to bylo jen dle předběžnejch tel. informací ze Škody. V tom servisu už letos prej podobnej problém řešili ale u motoru 1.2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Já mám 1.4 TSi vyrobené 11/2014. Nejdříve po koupi jsem dolel olej po horní rysku (byl přesně mezi ryskami). Teď aktuálně najeto něco přes 5tkm a úbytek téměř neznatelný, jestli ubylo deci, tak je to moc. Ale, poctivě jsem zajížděl až do cca 3tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Váhovou zkoušku dělali, auto poslední dobou žralo olej čím dál víc, takže už to bylo možná i přes litr na 2000km (dolejval jsem olej po tejdnu z 5L kanystru a nijak to neměřil) a to je podle mě sakra hodně na skoro nový auto.Auto mi dával do servisu otec ale já s nima telefonoval, s tim doplatkem za práci samozřejmě nebudu souhlasit, zatim to bylo jen dle předběžnejch tel. informací ze Škody. V tom servisu už letos prej podobnej problém řešili ale u motoru 1.2 TSI. No jo, ale to jsi nikde neuvedl... Pro příště je vhodné uvést všechny podrobnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 Tak jsem včera psal jednomu známýmu co dělá prodejce dílů v servisu Volkswagen, problém jak to vypadá je asi dost známej,měl by se prej týkat motorů vyrobenejch do podzimu 2014,je na to nějakej soupis dílů který se mají vyměnit a hlavním viníkem mají bejt pístní kroužky,nějaká vadná série. , oficiálně se ale člověk asi nic kloudnýho z techniků ve Škodovce i VW nedozví, mlčí jako v případě řetězovejch rozvodů, a tvrdí že se jedná o ojedinělou závadu, jste první komu se to stalo......... a to mi už začíná na tom koncernu dost srát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 17. Březen 2015 Sdílet Vloženo 17. Březen 2015 tak autí zatím ještě nemám,snad už zítra,měli rozebranej celej motor a chybělo jim jedno těsnění a to bude až zejtra,co jsem zaslechl,tak na to mají nějakej papír z automobilky co mají kde vyměnit, týká se to těchto motorů do cca půlky roku 2015,technik to říkal,jako že lidi co si to objednávali na jaře,tak ještě v létě dostávali tyhle motory, takže si tu spotřebu oleje hlídejte!!,tak nakonec přece něco zaplatim, prej tam budu mít zcela nový díly a olej+chl.kapalinu.. ale nebude to víc jak 3000kč , samozřejmě jsem si zase poslechl ty jejich kecy typu že je to ojedinělá závada apod, ale když se kouknu na tomhle fóru na motor 1.2 TSI,tak tam už to řeší taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OIILG Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Do půlky roku 2015 ? To ještě není. Nemělo to být 2014 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 (editace) jo, je to do půlky 2014 Editováno: 18. Březen 2015, autor: lakrij Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 ako dopadla oprava? aj ked to ci olej stale spotrebovava, za par dni asi nezistis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 (editace) tak zatím olej nijak neubejvá,najeto pouze 1100km, spíše mi začala ubejvat chladící kapalina, ale to asi všem tady Editováno: 1. Duben 2015, autor: lakrij Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 mne sa to s tou chladiacou kvapalinou stalo u noveho auta, dvakrat som na zaciatku dolieval, no teraz uz nastastie nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fero201 Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/353059-autotrust-motory-tsi-a-tdi-zeru-aj-liter-oleja-na-1-000-km/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 v clanku sa pise: Väčšina poistených vozidiel má vek štyri až šesť rokov, čo znamená, že predajcovia týchto značiek sa stavajú k problémom dotknutých zákazníkov veľmi „vlažne“. vyzera to skor na predoslu generaciu motorov, ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtra01 Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 (editace) octavia combi III 1,4 tsi, rv 04/2013, do provozu 05/2014 jako skladovka s 0 km. Teď po necelém roce a cca 10 tis. km, se motor při jízdě po dálnici přihlásil o olej. Auto už je v servisu na výměnu oleje (LL oleje neuznávám) a pak to budu hlídat, zároveň toto bude nahlášeno jako reklamace. no uživatel lakrij mi moc radosti neudělal, zkusil jsem servisáka už na téma výmeny dílů v motoru a zatím se k tomu staví velmi negativně...uvidíme, ale už jsem se skoro smířil s tím, že to se Škodou Auto bude prohranej boj... Pokud by měl někdo nějakou radu nebo tip, jak na ně, díky za informaci. Editováno: 27. Duben 2015, autor: xtra01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 daj tomu motoru trochu casu, je mozne, ze si motor este len sada. uvidis po vymene oleja, ak z neho bude ubudat tak vtedy to ries. cital som k tomu viacero diskusii, napr. aj tu: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/ a zavisi to od pripadu k pripadu. su ludia, ktorym TSI motory sluzia k spokojnosti, inym zas nie podla mojho nazoru vela zavisi hlavne od zabehu auta a nasledne aj od stylu jazdy. napr. ja osobne si davam velmi velky pozor na to aby mal olej aspon 90 stupnov, nez motoru nalozim. pozor ale na to, ze olej sa zahrieva o nieco neskor ako tekutina v chladici a ak sa nemylim tak bezna okta nema ukazovatel teploty oleja.takze by som sa necudoval ak by vela majitelov beznych oktaviek nakladalo motoru uz hned po vystupeni teploty chladiacej kvapaliny na prevadzkovu teplotu a tym ten motor uplne zabijaju. zas, na viacerych forach som cital, ze viacero majitelov malo s ubudanim oleja problem predovsetkym u znacky castrol. po zmene znacky problem bud zmizol alebo sa aspon zmensil. moznost je tiez pouzit olej s vyssou viskozitou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3viki Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 (editace) Dnes při jízdě po najeti cca 9000 km se objevila hlaska o kontrole oleje. Shodou okolností jsem mířil do servisu. Olej byl na rysce min. Dolit 1l oleje. Stav na max po doliti. Uvidím jak to půjde dál. Editováno: 17. Červen 2015, autor: o3viki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rizan Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Pro zajímavost tolik oleje mám v novém autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alunakis Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 @Rizan, I see that the car came from the factory with 1/2 of normal oil quantity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro522 Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Po 13 500 km hláška o hladine oleja, doliate 0,7 L. 99% km sú dialničné, auto má 7 mesiacov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 To tak proste vzdycky bude, u TSI se vždycky nějaký to deci ztratí, to je prostě vlastnost. Pokud nechcete dolevat, přejděte na 50200 a 5w40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 V nějakých 9.000 dolito nějakých 0,7 a teď v cca 20.000 před měsícem další cca 0,7. Najeto nějakých 24.000. Golf motor CZCA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerheineken Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Měním po +-10 000km, spotřeba oleje nevýznamná, skoro nepozorovatelná, co naliju, poté skoro ve stejném množství i vyleju asi štěstí, mám auto registrované 12/2013. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 a aky je to tvoj standardny styl jazdy? skor kludny, ci davas motoru aj zabrat? lebo ja osobne si myslim, ze spotreba oleja trapi hlavne tych co davaju motoru zabrat a to hlavne pri nenahriatom motore. az vyleti rucicka pre chladiacu kvapalinu na prevadzkovu teplotu tak tomu naklada a pritom olej este nie je na prevadzkovej teplote ani zdaleka. a potom sa cuduj, ze TSI motory zeru olej. samozrejme, cest vynimkam, kde to moze byt sposobene vyrobnou vadou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.