Přejít na obsah

OII tdi 77Kw prevodovka a spojka


djvlada

Doporučené příspěvky

zdravim stary i novy cleny opet sem se vratil k vozu octavia tdi zakoupil sem ji pred 4 dny najeto 315tis vrci si krasne r.v 2006 ale mam problem kdyz radim z 2 na 3 tak to jde jakoby pres zuby a kdyz je to studeny je to horsi kdyz se ohreje cele auto je to pak lepsi chybi ji olej nebo neco takoveho jak ho popr dolit.

2 dotaz je ohledne spojky kdyz je auto nastartovane neco tam mlati podezreni ze to jde od prevodovky a kdyz vymacknu spojku zvuk zmizi jinak spojka neklouze zabira normalne mam to prisuzovat lozisku nebo necemu takovemu 

pocital seme  ze kdyz koupim auto za 90tis tak ze neco budu muset vymenit spojku komplet  ale s prevodovkou sem moc nepocital nebo co to zpusobuje ze to jde pres zuby,auto pravidelne servisovano diky za rady kluci kdyby nahodou nahraju zejtra video a hodim na youtube

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vem z cc-autodílů tohle: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-6-6 a máš pokoj. Je to kompletní sada setrvák (dvouhmota)+komplet spojka i s ložiskem. Za tu cenu luxus. Dával jsem minulý týden to stejné.

Když bude dole převodovka, tak rovnou vyměň (nebo nech vyměnit) olej v převodovce a uvidíš, zda ti zmizí problémy s řazením. Ale podle popisu to spíš vypadá na synchrony :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaká je historie auta? Při 315tis.km je možné, že už byla spojka se setrvačníkem jednou měněna, v tom případě bych řešil jen samotný setrvačník a zbylé peníze ušetřil na jiné opravy, které budou následovat? Pokud by to byla první výměna spojky není o čem diskutovat, jen ja bych šel do sachs, ale to už je tu taky diskutovalo mnohokrát(pozor není možné měnit setrvačníky mezu LUK a Sachs mezi sebou)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak historie auta jeden majitel firma jako konzultant-nebo prodejce ci jak to nazvat  nemocnicniho materialu z brna ale jesi km sedi nereknu v servisce vedeno do 315tis servis skoda coz je i na budikach ale klidne poskytnu vin jesi nekdo neco dohleda spojku vymenim za sachs kamarad ju sezene levnejs nez v cc autodilech i se setrvakem sachs ,prevodovku vymenim za jetou se zarukou na bazosi jich je cena kolem 4tis to zas neni tak hrozny ne 

jinak jeste sem to nedelal kudy doleju olej do prevodovky na zkouzku jesi to pomuze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna oleje trochu pomůže, ale nečekej zázraky. Jak se mění olej, máš v sekci motor jedno z hlavních témat jinak skvělý návod je i na stránkách převodovkáře sixty i s obrázky. Historii bych si opravdu zjistil 315tkm+ je za hranicí životnosti hodně komponentů (nejen spojky). Je to na tobě, ale s tím co to má najeto tam dávat komplet novou spojku se setrvačníkem, ještě jinou převodovku mi přijde velký luxus. Jestli tam máš původní turbo, alternátor, čerpadlo klimatizace nebo startér tak ty musí být těsně před smrtí, abys pak každý půlrok nevytahoval desítku ze šrajtofle!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...