Publikováno Listopad 12, 201311 r zdravim stary i novy cleny opet sem se vratil k vozu octavia tdi zakoupil sem ji pred 4 dny najeto 315tis vrci si krasne r.v 2006 ale mam problem kdyz radim z 2 na 3 tak to jde jakoby pres zuby a kdyz je to studeny je to horsi kdyz se ohreje cele auto je to pak lepsi chybi ji olej nebo neco takoveho jak ho popr dolit. 2 dotaz je ohledne spojky kdyz je auto nastartovane neco tam mlati podezreni ze to jde od prevodovky a kdyz vymacknu spojku zvuk zmizi jinak spojka neklouze zabira normalne mam to prisuzovat lozisku nebo necemu takovemu pocital seme ze kdyz koupim auto za 90tis tak ze neco budu muset vymenit spojku komplet ale s prevodovkou sem moc nepocital nebo co to zpusobuje ze to jde pres zuby,auto pravidelne servisovano diky za rady kluci kdyby nahodou nahraju zejtra video a hodim na youtube
Listopad 12, 201311 r Že jde špatně řadit-máš KO synchron.prvně vyměň olej,pokud to nepomůže,bohužel repas. Že ti něco mlátí-dvouhmotnostní setrvačník KO
Listopad 18, 201311 r Vem z cc-autodílů tohle: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-6-6 a máš pokoj. Je to kompletní sada setrvák (dvouhmota)+komplet spojka i s ložiskem. Za tu cenu luxus. Dával jsem minulý týden to stejné. Když bude dole převodovka, tak rovnou vyměň (nebo nech vyměnit) olej v převodovce a uvidíš, zda ti zmizí problémy s řazením. Ale podle popisu to spíš vypadá na synchrony
Listopad 18, 201311 r olej vymení aj na namontovanej prevodovke...tam rozdiel v namontovanej-vymontovanej nevidím...
Listopad 18, 201311 r když měníš olej na vymontované převodovce, vypustíš z toho víc starýho ale moc lidí to nedělá; většina servisů to právě vyměňuje při nasazené převodovce
Listopad 18, 201311 r treba to vypustiť,ako sa má teda cez výpustný+zaisťovací kolík zospodu prevodovky..
Listopad 19, 201311 r Jaká je historie auta? Při 315tis.km je možné, že už byla spojka se setrvačníkem jednou měněna, v tom případě bych řešil jen samotný setrvačník a zbylé peníze ušetřil na jiné opravy, které budou následovat? Pokud by to byla první výměna spojky není o čem diskutovat, jen ja bych šel do sachs, ale to už je tu taky diskutovalo mnohokrát(pozor není možné měnit setrvačníky mezu LUK a Sachs mezi sebou)
Listopad 20, 201311 r Autor tak historie auta jeden majitel firma jako konzultant-nebo prodejce ci jak to nazvat nemocnicniho materialu z brna ale jesi km sedi nereknu v servisce vedeno do 315tis servis skoda coz je i na budikach ale klidne poskytnu vin jesi nekdo neco dohleda spojku vymenim za sachs kamarad ju sezene levnejs nez v cc autodilech i se setrvakem sachs ,prevodovku vymenim za jetou se zarukou na bazosi jich je cena kolem 4tis to zas neni tak hrozny ne jinak jeste sem to nedelal kudy doleju olej do prevodovky na zkouzku jesi to pomuze
Listopad 21, 201311 r Výměna oleje trochu pomůže, ale nečekej zázraky. Jak se mění olej, máš v sekci motor jedno z hlavních témat jinak skvělý návod je i na stránkách převodovkáře sixty i s obrázky. Historii bych si opravdu zjistil 315tkm+ je za hranicí životnosti hodně komponentů (nejen spojky). Je to na tobě, ale s tím co to má najeto tam dávat komplet novou spojku se setrvačníkem, ještě jinou převodovku mi přijde velký luxus. Jestli tam máš původní turbo, alternátor, čerpadlo klimatizace nebo startér tak ty musí být těsně před smrtí, abys pak každý půlrok nevytahoval desítku ze šrajtofle!
Listopad 21, 201311 r Autor preci kazda sranda neco stoji oprava nebude hned ted s tim budu jezdit musim opravdu pomalu radit 3 pak tam jde sama tak skusim vymenit ten olej a pak se uvidi
Listopad 28, 201311 r tam bude spatny synchron nema cenu menit olej. Kup starsi prevodovku i komplet spojku a cekej na dalsi investice
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.