Přejít na obsah

OII 7 st. DSG


reprom

Doporučené příspěvky

Oni Sixtu otravovat nebudou.

 

Kolik km má auto najeto? Co všechno se v DSG skříni už měnilo, resp. kolikrát byla rozložená? Kde (jaké klimatické podmínky a podmínky prostředí atd.) a jakým způsobem se autem jezdí/jezdilo?

 

Nejjednodušší věc by byla se domluvit s p. Sixtou a zajet za ním do Kosmonos. On si potřebná data vytáhne sám a Tebe/vás to bude stát pár hodin času. Poté ale budeš vědět na čem jsi, resp. je jednodušší diagnostika.

 

Jak psal mike_k; na 7°DSG je v současné době nová celokoncernová svolávačka pro přechod z polosyntetického na minerální olej. Právě z důvodů přehřívání a blbnutí celé mechatroniky. Pokud to ale škube při přeřazování, tak by měl být základ přehrání softwaru. Resp. po výměně oleje se musí tak jako tak provést kompletní elektronické "obrození" převodovky, tj. nový SW, načtení nových adaptačních hodnot atp.

 

A že s tím nemá každý autorizák zkušenosti je jasné při počtu prodaných vozů s touto převodovkou v ČR. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reálných 176 tisíc. Zásah byl asi jedinej před tou "mou" výměnou dvouspojky teď, a to v 45ti...výměna dvouspojky. Proč tak brzo, to nevim.

 

Bydlet v Praze, byla by ta možnost za Sixtou zajet jednodušší. Kdybych tam jel, chtěl bych to rovnou vyřešit. Ale Sixta nechce vidět auto vcelku, bere jenom vyoperovaný převodovky = někde najít u MB člověka, co mi vytáhne DSG, auto uskladnit, pak znova nainstalovat. Nemluvím o tom, kolik mě to už stálo sraní a nervů, proto chci v čistým servise odevzdat klíčky a přebrat to opravený.

 

A tenhle model, kdy oprava takovýho systému vlastně v celé republice stojí na jednom člověku, to mě dostává... :) Sixta bude mít hezkej dům.

Editováno: , autor: Frenchman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co to je za opravnu ten p. Sixta. Snad dovezeš auto, on si ho tam nechá a udělá vše potřebné ne? Dyť ti pak ani nesladí SW na řídící jednotce a převodovce jak píše Honza (ten s tím má asi o hodně větší zkušenosti než já).

 

Jinak nechci ti kazit radost a náladu, ale kupovat problémovou 1.8 s ještě více problémovým 7 stupnovym DSG o kterým mě více lidí tvrdí, že není ideální (např. ve středu Petr z motorpoweru při čipu), tak je to zabijárna ....

 

Každopádně sedačky ti drží ve švech atd (jestli teda máš verzi royalti šedá).

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sixta je taková malá legenda. Jak tomu rozumím, bývalej vývojář u Škodovky, kterej teď dělá opravy DSG na sebe. A jak můžeš ve fóru vyčíst, je zřejmě jedinej člověk v republice, kterej skutečně ví jak se ty zatracený věci opravují.

Podmínkou, aby se tebou zabýval je, že mu dovezeš jen vyoperovanou převodovku, pak tě zase pošle po svých.

Já bych řečím o problémovosti/bezproblémovosti nějakých typů motoru moc nevěřil. Měl jsem několik výborných 66kW 1.9 TDiček, ale i některý rovnající se noční můře. Měl jsem 77kW 1.9 TDi a taky mi během jednoho roku (můj roční nájezd je cca 15tis) odešlo několik věcí.

 

Tomu s těma sedačkama nerozumím, ale jo, mám šedý. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sixta asi umi, ale je nekdy docela arogantni. Krom toho, nebyl myslim na vyvoji, ale na oddeleni pece, nebo tak neco.

Merene hodnoty Ti neudela kde kdo, bezny kabel nestaci, musi se merit tlaky, signaly pro razeni a dalsi data.

Doporucuju uzivatele fr.mottl. nebo tak nejak. Dela na vyvoji ve Skodovce a je velice ochotny a umi sehnat i dily a zaridit vymenu s rozumnou cenou. Jediny problem je ho "uhnat" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych zase nedelal z nejakeho Sixty modlu. DSG se prodalo i v CR minimalne desetitisice a vsechny opravdu neopravuje jeden clovek. Je naprosta pravda, ze v autorizacich i jinych servisech je spousta totalnich fuseru a kretenu, nicmene jsou tam i lidi, kteri umi auto opravit, i kdyz ma zrovna automat. A kdyz neumi, tak maji k dispozici x lidi z MB, kteri to umi. Z tohoto fora by mohl mit neznalec pocit, ze kdyz ma clovek automat, tak je to v podstate neopravitelna vec pokud clovek neuzene jedineho cloveka pod sluncem Sixtu.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sixta ani neni opravar, jiste to neopravuje vse sam, spise je konzultant a dela "speky":) Ja s nim resil problemy s DSG a pak i instalaci jineho diferencialu, nakonec to delal nekdo jiny a stejne se radil se Sixtou a bral od nej dily. A popravde lituju, ze to nedelal Sixta, bylo by to rychlejsi a levnejsi, nez u "profiku" z 2MMotorsport.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jasně, nic není neřešitelný. Jen není moc příjemný být v té fázi, kdy to ještě vyřešený není a desetitisíce hypoteticky lítají jako nic.

Borci všechny rady sem, ocením cokoli. Taky mě to napadlo to směřovat víc do Audi, tedy že bych to dal do Porsche Brno. Budu se u nich stavovat příští týden s upřímným dotazem, jestli jsou schopní to udělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příští týden v pátek budu mluvit se známým, který dělá v Brně v Automedii (http://www.automediabm.cz/). Popíšu mu co to +/- dělá a zkusím ti tam domluvit "termín", tzn. aby o tobě věděli, až přijedeš a věděli o co jde. Pokud ti to pomůže.

 

Příp. mi hoď ještě do SZ pár informací, které tě napadnou, kdy se to projevu atp. Prostě něco, co můžu podat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja byt tebou, tak bych jel za tim Sixtou. Je to clovek, ktery se zabyva konstrukci a vyrobou zavodnich prevodovek, dlouha leta pracoval ve Skodovce, kdyz ji opoustel tak bdel nad servisni siti v republice. Skodovka si ho vazi natolik, ze ma pristup ke vsemu co na opravu prevodovky potrebuje, dily v pripade nutnosti vyzvedava osobne primo z fabriky. Sikovny mechanik v autorizaku je schopny tu prevodovku opravit diky jeho radam po telefonu, ten nesikovny mu ji tam vozi.

 

Arogantni se mi nezdal, ba naopak pokud mate zajem a cas je schopny si s vami povidat cele hodiny.

Auto cele videt nechce a ani nemuze, proste na to nema prostory. Vyndat prevodovku z auta je prace v dilne na pul dne, dalsi pul den je montaz. On za tu dobu je schopny dat dohromady dve az tri mechanicke prevodovky. Jeho "dilna" je pulka dvougaraze u rodinneho domu, kde ma uskladnene dily a jeden stul kde ty prevodovky kucha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LiveBomb: Je to jedna z možností, ale dávala by smysl jen pokud bych tam jel už s vykuchanou převodovkou = Sixta musí ode mě předem dostat kompletní bloky hodnot, aby určil problém = ty musím někde sehnat = zatím jsem v Brně nikoho nenašel kdo by to udělal.

Editováno: , autor: Frenchman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím chlapi, tak po dlouhé době se opět ozývám. Novinky asi zas tak moc nejsou. Dodal bych jen toto.

Škodovka mě relativně slušně poslala do hajzlu, situaci řešit nehodlá, tím, že jsem výměnu spojky svěřil, pro ně, neznačkovému opravci (zamci autorizáku Škoda), ještě mě upozornili, že případné kulance jsem si značně zkomplikoval. Dále zprcala veškeré uvedené servisy, i ty, které jsem chválil. Řešení místo strašení, čekal jsem, že to dopadne úplně jinak.

 

Tímto děkuju Honzovi9007, auto je v Automedia a, proboha nechci to zakřiknout, ale chlapi tam vypadají schopně. Dneska měla dorazit nová mechatronika za 30, ještě mi volali, že mi kape vodní pumpa, takže účet za opravu se bude hýbat kolem padesáti. Dám vědět jak bude snad opraveno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak snad je vyřešeno. S novou mechatronikou fakt už řadí krásně, kopání zmizelo. Cena nakonec i s výměnou vodní pumpy, řemene atd 37 a nějaký drobný, auto u nich stálo celkem pět dní.

Tímto bych rád dodal porovnání - Automedia si za veškerou práci - podrobné diagnostiky problému, čištění, rozdělání předku, pohnutí motorem, rozpojení převodovky, výměnu mechatroniky, kompletní výměnu vodní pumpy, což je taky prý nic moc práce, testovací jízdy apod, vzala celkově asi 4800,-. Výše zmíněný pan Hubený si jen za "diagnostiku problému" (na kterou se vy*ral) a výměnu dvouspojky vzal 4500,-. Tím bych rád navedl ostatní, pokud se dostanou do obdobné situace, kašlete na garážníky, autoriz je dneska tak levnej a dostupnej, že nemá smysl riskovat.

 

Ještě jednou dík Honzovi a chlapům v Automedia, snad bude nějakou dobu auto poslouchat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...