jirkaK Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 neptám se na servisní síť, ptám se na kohokoliv, kdo to skutečně umí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 JirkaK: Cetl jsem na nemeckych forech o ruznych pokusech, ale podle vseho to nikdo nedotahl do konce. Taky by se mi to hodilo, razeni u 2.0 TDI CR je nekdy otresny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) Tady http://www.hpamotorsports.com/dsgtuning.html , nebo tady http://www.jbsautodesigns.co.uk/category/285/customcode-dsg-tuning Editováno: 1. leden 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 děkuju za snahu pomoct, ale přeci jen bych myslel, že to snad někdo umí i v českých zemích, ne ? Nebo se pletu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 zkus napsat motorpowerovi... ale u těhlech V4 TDI to fakt řadí hrozně, u 1.8 tsi to je už okay.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Nevim o nikom, kdo to by to umel. Jinak, podle tech stranek vyse je to celkem financne narocne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 já se k němu už dlouho chystám. Neustále jezdím kolem, ale nikdy mi nezbyl čas. Pokud by dělal upravu map ř.j., došlo by k posunutí (optimalizaci ) křivky výkonu a kr. momentu, čímž by se alespoň v režimu S částečně docílilo kýženého výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 já se k němu chystám od koupi auta, tj říjen ale nějak sem se tam ještě nedostal a nějak sem nebyl ještě rozhodnut jestli do toho vrazím prachy... a koukal si kolik se standardně zvyšuje vykon u tvého TDI Jirko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 no tam je těžko o nějakých standardech mluvit. Ten motor se začal snad 2012 dávat do Audi a 2013 teprve do VW. Díky tomu je těch úpravců zatím strašně málo. Ale ono to je pořád stejná technika. Když to hodně zjednoduším, tak ta stávající křivka výkonu a kr.m. se posune výš a trochu se roztáhne. V mým případě je to asi 205 koní a 420 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) práce je možná levná, ale díly drahé jak prase... pylový filtr 500 bez dph, litr oleje za 600 a podobné zářezy jsou masakr.. řekl bych, že lidi dávaj auto ke garažníkům pro to, že ti tam daj díly stejné kvality, ale podstatně levnější, např. svíčka místo 400kč za 120 a podobný.. Editováno: 1. leden 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) děkuju za snahu pomoct, ale přeci jen bych myslel, že to snad někdo umí i v českých zemích, ne ? Nebo se pletu ? Žel, aktuálně v ČR nikdo :-( S HPA jsem to i řešil, je to možné řešit poštou, ale je to na dlouho a úpřimně, nešel bych takhle do toho, protože DSG jak víme je velký "paskvil" a pak rešit problémy na dálku je pakárna. Editováno: 2. leden 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 díky swenaku, ušetřil jsi mi alespoň hodně času zjišťováním něčeho, co ty už asi dávno víš. Nedá se tudíž nic dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) No, neni za co:) Mozna casem bude neco, teoreticky APR, pokud jsem to dobre pochopil. Co udajne jde, je napr. rychlost razeni, nebo i launch control. Editováno: 2. leden 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 myslíš to apr, s kterym se nedosáhnou vysledky ktery píšou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 apr ? Nahoď link Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 ) pisu o DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 tak jsem se na základě vyčtených informací tady, obrátil mailem na zmiňovaného pana Sixtu a dostal jsem dnes tuto odpověď :Neupravuji SW nebo HW. Převodovky DSG jsou z důvodů exhalací as potřeby paliva postaveny tak, aby vyhovovali přísným předpisům. Pokud Vám (toho ale neznám) by někdo přeprogramoval ŘJ mohlo by se stát, že všechny ŘJ které dostávají informace po CANBASU by mohli dostávat špatné informace a tudíž by na vozidle se mohli objevovat chyby na jiných el. dílech a nebo vozidlo vůbec nebo špatně pojede.Nejsem elektronik, takže se musíte zeptat jinde.Dle sdělení mých známých techniků ve VW Kassel nedoporučují žádné změny do elektronické části DSG převodovky.I.Studíž závěr je asi jasnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 No, závěr je jednoduchý, zatím se opravdu zdá, že DSG RJ tady nikdo neupravuje co do jeho vlastností (kdy a jak řadit, podřazovat, jak dlouho držet jaké otáčky, jak reagovat při zpomalování, zrychlování, stoupání, klesání a podobně). Jinak, p. Sixta HW upravuje, protože třeba záměna diferenciálu za svorný je změna HW a to on dělá, takže je otázka, jak byl položen dotaz na který reaguje Co se týče nedoporučování úpravy SW, tam je to podobné, jako u nedoporučování úpravy RJ motorů. Nedoporučuje se to a stejně si to necháváme udělat :-) Ale je pravdou, že u DSG to asi bude více komplikované, než u motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 SW v DSGčku vám nikdo jen tak neupraví. Citace p. Sixty se toho bodu v jistých bodech opřela - je to komplexní složenec z nejrůznějších ŘJ a změnou jedné se nezmění chování druhé a ani třetí. Jirko, zkus ještě jednu věc: řaď nějákou dobu (+/- 500 km) na manuální režim s řazením ve svých otáčkách. Elektronika se to poté snaží zapamatovat a přenést to i do automatického režimu. Ale jestliže řj vyhodnotí tvoje řazení jako neefektivní, tak bude stejně řadit po svém. Jde to např. použít tehdy, když chceš "posunout" řadící okamžiky max. o sto otáček výš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Honzíku, poslochej, ty jsi asi pěkná hlavička. Já už to před nějakou dobou taky někde slyšel, ale protože jsem naopak blbá hlavička, zapomněl jsem na to. Děkuji a zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 SW v DSGčku vám nikdo jen tak neupraví. Citace p. Sixty se toho bodu v jistých bodech opřela - je to komplexní složenec z nejrůznějších ŘJ a změnou jedné se nezmění chování druhé a ani třetí. Jirko, zkus ještě jednu věc: řaď nějákou dobu (+/- 500 km) na manuální režim s řazením ve svých otáčkách. Elektronika se to poté snaží zapamatovat a přenést to i do automatického režimu. Ale jestliže řj vyhodnotí tvoje řazení jako neefektivní, tak bude stejně řadit po svém. Jde to např. použít tehdy, když chceš "posunout" řadící okamžiky max. o sto otáček výš. Uz zadneho ze tri aut s DSG se mi to nikdy nepovedlo. U Passata jsem s tim takto jezdil skoro mesic po meste a nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 (editace) skodaforum: elektronika i po "zaučení" vyhodnocuje styl jízdy a poměřuje to s uloženými daty. Jestliže jezdíš nehospodárně, tj. neefektivně, pak se elektronika vrátí do starých kolejí. jiná varianta neexistuje. Editováno: 3. leden 2014, autor: Honza9007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Ja nechapu, ze si koupite automat a chcete resit kdy a jak ma radit. Automat mam, abych o necem, co se jmenuje razeni, vubec nevedel a nemusel premyslet. Jestli auto obcas zaradi jinak, nez bych radil rucne, je mi uplne sumak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 No a jelikož dle DSG je hospodární jen jedna křivka, tak abys měl své hodnoty, musel bys jezdit jako automat a tedy je to k ničemu. Krom toho jsem o tom, že by se DSG učilo dle manuálu nikde nečetl. Všude je psáno, že adaptace se dělá dle jízdy v automatickém režimu a manuál je prostě manuál. Kde jsi toto vyčetl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Adaptovat automat v automatickém režimu - když si chroustá svoje data - lze jen velmi omezeně, a to ještě ve smyslu, že chceš řadit dříve než elektronika. Ale nedokážeš řj naučit, aby např. na 4.stupni ještě zrychlovala. Realita vypadá tak, že zrychluješ a elektronika ti tam chrupe převodový stupně. Jedinou výjimkou je případ, kdy začneš svižně zrychlovat a následně na akcelerátoru zpomalíš. Pak je nastavená určitá prodleva v elektronice, která dokáže po dobu zhruba 5ti vteřin udržet vyšší otáčky. To je naprogramováno z toho důvodu, že to může být případ předjíždění kolony, kdy se musíš na chvíli zařadit, aby projelo protijedoucí vozidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.