Přejít na obsah

OII 7 st. DSG


reprom

Doporučené příspěvky

já se k němu už dlouho chystám. Neustále jezdím kolem, ale nikdy mi nezbyl čas. Pokud by dělal upravu map ř.j., došlo by k posunutí (optimalizaci ) křivky výkonu a kr. momentu, čímž by se alespoň v režimu S částečně docílilo kýženého výsledku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tam je těžko o nějakých standardech mluvit. Ten motor se začal snad 2012 dávat do Audi a 2013 teprve do VW. Díky tomu je těch úpravců zatím strašně málo. Ale ono to je pořád stejná technika. Když to hodně zjednoduším, tak ta stávající křivka výkonu a kr.m. se posune výš a trochu se roztáhne. V mým případě je to asi 205 koní a 420 Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

práce je možná levná, ale díly drahé jak prase... pylový filtr 500 bez dph, litr oleje za 600 a podobné zářezy jsou masakr.. řekl bych, že lidi dávaj auto ke garažníkům pro to, že ti tam daj díly stejné kvality, ale podstatně levnější, např. svíčka místo 400kč za 120 a podobný..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

děkuju za snahu pomoct, ale přeci jen bych myslel, že to snad někdo umí i v českých zemích, ne ? Nebo se pletu ?

Žel, aktuálně v ČR nikdo :-( S HPA jsem to i řešil, je to možné řešit poštou, ale je to na dlouho a úpřimně, nešel bych takhle do toho, protože DSG jak víme je velký "paskvil" a pak rešit problémy na dálku je pakárna.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se na základě vyčtených informací tady, obrátil mailem na zmiňovaného pana Sixtu a dostal jsem dnes tuto odpověď :

Neupravuji SW nebo HW. Převodovky DSG jsou z důvodů exhalací as potřeby paliva postaveny tak, aby vyhovovali přísným předpisům. Pokud Vám (toho ale neznám) by někdo přeprogramoval ŘJ mohlo by se stát, že všechny ŘJ které dostávají informace po CANBASU by mohli dostávat špatné informace a tudíž by na vozidle se mohli objevovat chyby na jiných el. dílech a nebo vozidlo vůbec nebo špatně pojede.
Nejsem elektronik, takže se musíte zeptat jinde.
Dle sdělení mých známých techniků ve VW Kassel nedoporučují žádné změny do elektronické části DSG převodovky.
I.S


tudíž závěr je asi jasnej.   :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, závěr je jednoduchý, zatím se opravdu zdá, že DSG RJ tady nikdo neupravuje co do jeho vlastností (kdy a jak řadit, podřazovat, jak dlouho držet jaké otáčky, jak reagovat při zpomalování, zrychlování, stoupání, klesání a podobně). Jinak, p. Sixta HW upravuje, protože třeba záměna diferenciálu za svorný je změna HW a to on dělá, takže je otázka, jak byl položen dotaz na který reaguje ;)

Co se týče nedoporučování úpravy SW, tam je to podobné, jako u nedoporučování úpravy RJ motorů. Nedoporučuje se to a stejně si to necháváme udělat :-) Ale je pravdou, že u DSG to asi bude více komplikované, než u motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SW v DSGčku vám nikdo jen tak neupraví. Citace p. Sixty se toho bodu v jistých bodech opřela - je to komplexní složenec z nejrůznějších ŘJ a změnou jedné se nezmění chování druhé a ani třetí. :(

 

Jirko, zkus ještě jednu věc: řaď nějákou dobu (+/- 500 km) na manuální režim s řazením ve svých otáčkách. Elektronika se to poté snaží zapamatovat a přenést to i do automatického režimu. Ale jestliže řj vyhodnotí tvoje řazení jako neefektivní, tak bude stejně řadit po svém. Jde to např. použít tehdy, když chceš "posunout" řadící okamžiky max. o sto otáček výš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SW v DSGčku vám nikdo jen tak neupraví. Citace p. Sixty se toho bodu v jistých bodech opřela - je to komplexní složenec z nejrůznějších ŘJ a změnou jedné se nezmění chování druhé a ani třetí. :(

Jirko, zkus ještě jednu věc: řaď nějákou dobu (+/- 500 km) na manuální režim s řazením ve svých otáčkách. Elektronika se to poté snaží zapamatovat a přenést to i do automatického režimu. Ale jestliže řj vyhodnotí tvoje řazení jako neefektivní, tak bude stejně řadit po svém. Jde to např. použít tehdy, když chceš "posunout" řadící okamžiky max. o sto otáček výš.

Uz zadneho ze tri aut s DSG se mi to nikdy nepovedlo. U Passata jsem s tim takto jezdil skoro mesic po meste a nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skodaforum: elektronika i po "zaučení" vyhodnocuje styl jízdy a poměřuje to s uloženými daty. Jestliže jezdíš nehospodárně, tj. neefektivně, pak se elektronika vrátí do starých kolejí. :( jiná varianta neexistuje.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a jelikož dle DSG je hospodární jen jedna křivka, tak abys měl své hodnoty, musel bys jezdit jako automat a tedy je to k ničemu. Krom toho jsem o tom, že by se DSG učilo dle manuálu nikde nečetl. Všude je psáno, že adaptace se dělá dle jízdy v automatickém režimu a manuál je prostě manuál. Kde jsi toto vyčetl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adaptovat automat v automatickém režimu - když si chroustá svoje data - lze jen velmi omezeně, a to ještě ve smyslu, že chceš řadit dříve než elektronika. Ale nedokážeš řj naučit, aby např. na 4.stupni ještě zrychlovala. Realita vypadá tak, že zrychluješ a elektronika ti tam chrupe převodový stupně. Jedinou výjimkou je případ, kdy začneš svižně zrychlovat a následně na akcelerátoru zpomalíš. Pak je nastavená určitá prodleva v elektronice, která dokáže po dobu zhruba 5ti vteřin udržet vyšší otáčky. To je naprogramováno z toho důvodu, že to může být případ předjíždění kolony, kdy se musíš na chvíli zařadit, aby projelo protijedoucí vozidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...