Přejít na obsah

2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor


vilis1

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

jo tak pristup je dobry,je to muj prvni CR motor tak nevim stejne jak to ma fungovat,u PD to vylezlo na 90 a pokud se jelo tak to bylo furt na 90 ikdyz treba motor mel min,tady sem ted v podstate nedosahl ani 70 stupnu spis tak 60-65 a nekdy i min,po vycisteni je to i na 90 ale stejne to kolisa treba i k 75-80 kdyz je ted kosa a jedu pomalu,taky vam to tak ukazuje nebo je jeste porad spatny ten termostat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi bude vymena je to sice lepsi ale pokud jeszdim tady kolem dokola normalne dle predpisu tak se stejne porad pohybuju kolem 70stupnu kdyz tomu vrznu tak je tam treda i 85 ale jak zas jedu na kochacku tak to spadne,je to urcite lespsi nez predtim ale podle me by to melo drzet provozni teplotu a ne to tak kolisat kdyz normalne jedu,tento motor neznam mam ho 5dni tak nevim,v podstate jezdim porad ve studenym rezimu ne?i spotrebu mam velkou nebo aspon si myslim dsg sem taky nemel tak nevim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bud v pohode, taky mi to zabralo hodku :-) bo to bylo poprve :-)

 

Ahoj, ta se přidávám do party...Passat 125kw rok 2011 DSG, vyměněn termoregulátor cena 480,- a vše je ok, teplota na 90st za 5 min....icon_smile.gif  jen mě to tedy trvalo trošku dýl....cca hoďka.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CR diesel je hold na tuhý zimy co se týká ohřátí motoru dost blbej....

Když nejsou takovýhle mrazy, mám vodu 90 st - klidně po 10 - 15 km (dle jízdy)

Motor ve Škodovce (2011, CFFB)

Bohužel začínám ráno vždy 4 km jízdou z kopce a pak už jen skoro furt rovinky.....
Foto - 26 min od startu, 19 km, voda cca. 80st, olej 73 - zvýšený otáčky
Foto - 32 min od startu, 26 km, voda cca. 90st, olej 80
Venkovní teplota -10 až -12 st C

post-24038-0-11869900-1453448686_thumb.j

post-24038-0-31684700-1453448697_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ta samá závada mr S II 11/2011 DSG 125kw výměna termotegulátor a zase ten samý problém max teplota 70C jenže DSG má ještě jeden malinký termostat k výměníku a tet vše funguje auto se hřeje meteleskem bleskem :-D takže není přeba měnit hlavní termotegulátor a ten jsem měnil zbytečně ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...