Fonci Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 jirkaK : Díky za info, už to mám vyměněné. Pokud je dobrej jak říkáš tak budu jezdit už jen k Jirka. Ještě jednou díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dennyD Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Je možné,že by se to stalo zničeho nic? Mám najeto 116000km,včera vše OK,dnes najednou pokles teploty za jízdy po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Je to možné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 tak ja taky mam nebo mel jsem problem,zatim jsem ho rozebral vycistil a je to ok,uvidim co ukaze cas,diky za info vedouci k odstraneni teto zahady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. leden 2016 Sdílet Vloženo 1. leden 2016 je to zvláštní, ale termostat začíná být asi docela prekérka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. leden 2016 Sdílet Vloženo 1. leden 2016 Ešteže sa v tomto prípade,tak dobre mení .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 jo tak pristup je dobry,je to muj prvni CR motor tak nevim stejne jak to ma fungovat,u PD to vylezlo na 90 a pokud se jelo tak to bylo furt na 90 ikdyz treba motor mel min,tady sem ted v podstate nedosahl ani 70 stupnu spis tak 60-65 a nekdy i min,po vycisteni je to i na 90 ale stejne to kolisa treba i k 75-80 kdyz je ted kosa a jedu pomalu,taky vam to tak ukazuje nebo je jeste porad spatny ten termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 výmena ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 no asi bude vymena je to sice lepsi ale pokud jeszdim tady kolem dokola normalne dle predpisu tak se stejne porad pohybuju kolem 70stupnu kdyz tomu vrznu tak je tam treda i 85 ale jak zas jedu na kochacku tak to spadne,je to urcite lespsi nez predtim ale podle me by to melo drzet provozni teplotu a ne to tak kolisat kdyz normalne jedu,tento motor neznam mam ho 5dni tak nevim,v podstate jezdim porad ve studenym rezimu ne?i spotrebu mam velkou nebo aspon si myslim dsg sem taky nemel tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 tak dnes vymeneno a je to konecne asi ok tak jak to ma byt,zatim malo najeto ale asi to bude fungovat,konecne asi asuto bude jezdit v normalnim rezimu,uz me i otacky po zahrati konecne spadly na cca 800 otacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 To sis měnil sám,nebo servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 sam,je to opravdu jednoduche,cca 10-15minut kdyz mas naradi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janyjany Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Ahoj, ta se přidávám do party...Passat 125kw rok 2011 DSG, vyměněn termoregulátor cena 480,- a vše je ok, teplota na 90st za 5 min.... jen mě to tedy trvalo trošku dýl....cca hoďka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Hlavně že to maká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 makat to maka ale i tak me to prijde nestandartni chovani,podle me by se teplotota do 90 stupnu mela jenom zvedat kdyz porad jedu a ne i trosku spadnout kdyz jedu lazo plazo,ale asi to maji jinak resene no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Bud v pohode, taky mi to zabralo hodku :-) bo to bylo poprve :-) Ahoj, ta se přidávám do party...Passat 125kw rok 2011 DSG, vyměněn termoregulátor cena 480,- a vše je ok, teplota na 90st za 5 min.... jen mě to tedy trvalo trošku dýl....cca hoďka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*F* Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 Stále nikdo nepřišel na řešení v Passatu kód motoru CBAB, kde tento ventil není? Nechám preventivně vyměnit termostat, ale jsem přesvědčený, že to nepomůže, když za vyšších teplot pracuje normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 14. leden 2016 Sdílet Vloženo 14. leden 2016 kamos s tim ma taky problem,ma dsg ale jeste pd BMM a termostat tam taky nema u chladice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odie Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Zdar chlapi, mám stejnej problém ale bez DSG, O2 FL 12/2012 CFHC, dneska -8°C a ani po 27km jsem nepřelezl 65°C, jak jsem zvolnil teplota šla dolů. Najeto 169 tis. Tam asi nebude ten váš ventil že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 CR diesel je hold na tuhý zimy co se týká ohřátí motoru dost blbej.... Když nejsou takovýhle mrazy, mám vodu 90 st - klidně po 10 - 15 km (dle jízdy)Motor ve Škodovce (2011, CFFB) Bohužel začínám ráno vždy 4 km jízdou z kopce a pak už jen skoro furt rovinky.....Foto - 26 min od startu, 19 km, voda cca. 80st, olej 73 - zvýšený otáčkyFoto - 32 min od startu, 26 km, voda cca. 90st, olej 80Venkovní teplota -10 až -12 st C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odie Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Takže více-méně stejný jak já... když bylo třeba -2°C tak jsem to za 20min zahřál, olej trvá dýl, jen mi to oproti starýmu PD přijde, že se to zahřívá strašně dlouho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 je to normální. Při mínus deseti jsem to ohříval na provozní teplotu skoro 20 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Takže ta samá závada mr S II 11/2011 DSG 125kw výměna termotegulátor a zase ten samý problém max teplota 70C jenže DSG má ještě jeden malinký termostat k výměníku a tet vše funguje auto se hřeje meteleskem bleskem :-D takže není přeba měnit hlavní termotegulátor a ten jsem měnil zbytečně ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 keby si si to tady prečítal hneď,tak si mohol ušetriť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 tak ho nezahazuj, může se ještě hodit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.