Stejv Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Zdravím, mám Fabii RS 1,9 PD TDI 96kw rok výroby 2006 a najeto 108 xxx km. Už od koupě, my při zahřátým motoru špatně startovala. Motor se roztočil, ale ne do dostatečných otáček a hned zhasnul. Při delším držením klíčku nastartoval. Ale když se nechal cca 15-20min vychladnout, tak chytl hned (jen na drnc klíčkem) a termostat ukazoval na palubovce pořád 90°C provozní teplotu. Teď když začíná být venku už okolo toho 0°C, tak klasicky počkám na žhavení (někdy žhavím i 2x), otočím klíčkem tak motor chytne hned, ale strašně u toho kucká a pomalu vleze do provozních otáček. V létě když bylo venku 20-35°C tak když nebyl zahřátý taky chytl okamžitě. Baterku sem kupoval novou (Varta Silver Dynamic 77Ah), tak tou to být nemůže. Na autě jsou i nově dělaný rozvody a vyměněný olej. Nejsem si na 100% jistý jestli je to startér, protože i ta spotřeba je dost vysoká. Po Praze s ní jezdím okolo 7,5l/100km a na dálnici to taky není žádná sláva, také okolo těch 7,5l/100km... Nejnižší spotřeba co sem dosáhl byla 5,9l/100km a to sem se musel fakt snažit. Taky se my nezdá, když je motor zahřátý, někde zastavím a nechcípnu motor, tak začne (sice potichu) pískat nejspíš turbo. Můžete my prosím pradit, kde je asi tak zakopaný pes? :-) Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 natoc mi jak ti to startuje a hod na youtube zda se mi,ze amme stejny problem ja teda jezdim 5 km do prace mesto a mam ted prumer taky 7,5 v lete sem jezdil za 5,5 baterku mam teda KO ma trvale napeti jen 12,1 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Příteli okřídleného šípu, na 99,9% ano. Startér. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 26. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Dneska kdyz sem jel do prace tak sem to vse natocil... az pridu domu nahraju na youtube. Mam video startu za studena, cca po 1km a za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 jako za tepla mi to startuje nadherne,ale zastudena je to spatny chyta na 3 valce a jakoby opozdene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 26. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 (editace) Tak zde přidávám slíbená videa: Start za studena: Po ujetí cca 1km (takhle chytá i v létě za studena): Za tepla při provozní teplotě: Editováno: 26. Listopad 2013, autor: Stejv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 ten studeny start mam podobny,ale trosku horsi. rad bych si nastavil lip rozvody mam je v plusu 1,4 a idelane to je -0,5 kdyz jsou nove cim vic do plusu tim vyssi spotreba a horsi start,ale u me to urcite nic nevyresi,protoze v lete to startovalo krasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Podobně špatný starty jsem měl, když mi v zimě měnili rozvody a ty byly špatně nastaveny. Pí nastavení na 0 už mám klasický diesel start To pískání bude nejspíš turbo (osekany lopatky) nebo díra ve výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 27. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Takže mam nechat prověřit rozvody? Je pravda že byli dělaný u známýho a nevim jak je nastavoval... A nebo doporučítě rovnou repasovat startér? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Zkus rozvody, je to na půl hodinky i s diagnostikou. Podle mě je budeš mít hodně v plusu. Na Dieselpower najdes návod, jak na to. Jen bacha, otáčet jen malinko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 teda to co to dělá za tepla spíš vypadá, jak kdyby ti to odpojoval imo... jinak si zkontroluj ty rozvody a žhavení hlavně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 27. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Imobilizér žádnou chybu nehlásí... tak nevim... Já nechám udělat repas startéru a pak dám vědět jestli se to spravilo... pokud to vyjde tak zítra na to zajedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Tohle nedělá starter. Na 90% to dělají ty rozvody. Radši koukni nejdřív na to nastavení, je to během chvilky a jestli máš kamaráda s kabelem, tak i zadarmo. Nejdřív bych zkusil to a pak až starter. Věř mi, dělalo mi to to samý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 ja dneska rikal 2 mechosum co vozim dily jetsli mi to nastavi do minusu,ze mam plus1,4 a oni na me hledeli,ze notas nepouzivaji ani pripravky,ze to daji na carky:D nastartuji a podle zvuku poznaji,ze to je OK. nehadal sem s es nim,ale myslim si o nich,ze jsou docela na palicu to,ze udellai desitky PD neznamena,ze jsou auta na 100% dobre zejo. ja to chci hodit o stupen do minusu ,ale muze to delat problem az v zime? v lete mi to chytalo pekne. mimochodme rano -2 stupne chytlo relativne pekne odpoledne -2 stupne naporve c napodrzhe zdechlo napotreti chytilo pekne tos kurna jakooo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Já to znám jen v zimě. Moje zkušenost: při předání mi to mechanik nastartoval ve vyhraty dílně. Bez problémů. Vyjedu ven, kouknu a spotřebu na volnobeh-0,4l/h, to už jsem si říkal, že to nebude dobře. Jel jsem to projet, bylo to hodně živí do 2,5tis/ot., pak tomu docházel dech. Zajel jsem domů a chcípnul to s tím, že to pojezdim a uvidim. Ráno chci nastartovat a startoval jsem tak 5 sekund za obcasnyho skytnuti. Jakmile pak motor chvilku běžel, tak už to chytalo bez problémů. Po připojení na diag. jsem měl úhel 5,5stupně, takže k mechanikovi, taky tomu nevěřil, ale donutil jsem ho k tomu to udělat. Od ty doby(je to rok)to mám stále na nule a bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 zajimave,protoze korekce do plusu by mela byt dalkeo vetsi spotreba az nekde k 0,9 kdzy se to da do minusu zere prej min. ja kdyz to nakopnu tka to vali nafty jak svina studeny az 2 l postupne pada na 0,8 po 500 metrech 0,7 ,ale pak az po 5 km 0,6 l a dalsich 5 km 0,5 az dkyz je na 100% zahraty. nicmene ta moje korekce prej neni zase tak hrozna 1,1-1,4 to kolisa vseic mi rikaji,ze idelani to neni,ale poznat byhc to nemel. dneska sem tocil asi 3-4 sekundy pri -6 a chtilo kupodivu na 4 valce. pred 2 mesici sem vymenil 1 zpatny zhavic,ale me to asi nezhavi,protoze kdyz sem obratil fajfky dal tam zhavice a dratem se dotkl bloku pri odpojenem cidle,tak to nezhavilo pritom relatko cvaka nevim jestli chyba kabelaze musim to proverit,protoze ted uz to zhaveni pomaha startu -6 uz je docela zima. jo a baterku mam stale 12,1V:D myslel sem,ze klekne,ale ona je jak nastavena nevim jestli ji nemuze nejak nicit altik mam trvalou chybu signalu DF nebo jak to je(VAG normalne ukazuje dobijeni),ale prej tam muze byt nejaky problem,ze altik trvale odebira proud z baterky a je rpavda,ze kdyz pripojuju baterku hodne jiskri,takze odber klidovy tam asi bude velky bohuzel mam spatny multimetr a jeste sem se nedomeril odberu,takze ja mam asi vicero problemu naraz podle me aj zasrane trysky od jezdeni po meste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 mě kámoš automechanik říkal, že rozvody nastavují na -1 aby to v zimě líp startovalo... jestli to fakt ovlivnuje až tak studeny start netuším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 podle toho co sem cetl,tak s tim souhlasim. ja se snad do toho pustim a bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 3. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Tak ve ctvrtek du k chlapkum od DIESELPOWER na diagnostiku a nejspis i na opravu pokud tam nebude hrat roli nejakej jinej extrem ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 kolik ti to zere? me se ted zvysila spotreba jak svina. v lete sme jezdil mesto okolo 5,5-6 litru a ted jezdim 7,5 minimalne nemuzu se dostat pod 7 litru sice jezdim od 5-10 km,ale aj tak kurna stve me to. ty starty tragedie sice nastartuju,ale kolikrat 2x 3x a chyta to se spozdenim otocim klicek zacne jakoby chytat a az ho mam davno pusteny,tak zapali a jede na 4 valce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 chladný start po ranu s teplotou ca 5stupnu a jizda 4km z kopce a ihned zpet ( dohromady tj 8km ) , spotreba 7litru...... stejna trasa v létě ca 5litru.... auto schované v zime v garazi=nizka spotreba ( predevsim na velmi kratke vzdalenosti ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Tak zavada zjistena a nasledne opravena ;-)... rozvody ani starter to nebyl. Mel sem v motoru vstriky s jinym oznacenim nez je puvodne, tim padem nejak v softwaru to nesouhlasilo a proto to delalo to co to delalo. U DIESELPOWERu my dali na vyber, ze bud novy vstriky a nebo to upravej v softu. Zcolil sem upravu v softu jako levnejsi variantu tak snad to uz bude v pohode :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Nevis, cos tam měl za vstriky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejv Vloženo 5. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 (editace) Přesně nevím. Řekli my, že mají jen na konci jiný označení než který jsou zapsány v ŘJ. Ale, že prý jsou užší než originál. Editováno: 5. Prosinec 2013, autor: Stejv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Divný, to ti to nijak nekuckalo, nebo nepadalo do nouzaku, když jsi na to šlápnul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.