Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

mám 1,4 TSI v Octě. V dubnu jí bude rok. kromě topení jsem (netopí to, pozor-pokud jezdí 13 km, tak mu kup elektrický papuče) nic podstatného nenašel. Ale spotřeba není nejmenší. Ovšem TDI na 13 km to je skoro jako koupit si Maserati i bydlet na Ivančeně.... fakt ne, motor bude v době prodeje "lehce omydlený" a pokud to neprodá, čekají ho nemalé investice-obecně si myslím, že benzín je "servisno-finančně" rozhodně méně nákladnější než nafta. A to turbo u TSI není skoro turbo (i když jede pěkně)-oběžné kolo turbíny průměr 41mm, kompresoru 39.....to je takový turbíčko spíše, z toho strach neměj

  • 1 rok později...

Zdravím, uvažuji o novém případně spíše ročním voze Yeti. Jaký motor by jste mě doporučili? Co tak vím, tak nejproblematičtější je asi verze 1.2TSI (rozvodové řetězy)? Výkonově mě nejvíc láká 1.4TSI a nebo 2.0TDI 81kw, spíše se ale přiklání k benzínovým variantám i za cenu vyšší spotřeby. 

Já bych Ti doporučil . 1.4 TSI . Jsem s ní spokojen. :kol-47:

Já taky doporučuji 1.4 TSI, 63 tisíc km a zatím bez problémů.

Upraveno od z.docekal

Záleží také jak jezdíš, denní jízdy kratší než 15 sem a 15 zpátky.....benzín, pokud máš cestu do práce a denní pojíždky delší..tak jednoznačně 81kw, 103 nebo 125kw v naftě.

Spotřeba a výkonový potenciál je někde jinde.  Tyto varianty upravuji na 190PS-220 PS a super.

Upraveno od motorpower

Tak, tak ... na kratšie vzdialenosti je asi lepší ten benzín ... ja mám tiež 1,4 TSI a v prevažnej väčšine mám krátke mestské jazdy. Mám ho rok a zatiaľ úplná spokojnosť. :kol-28:

Takhle do práce to mám asi 3-4km přes město a potom 8km po okresce a parkuji před domem, takže v zimě v třeskutých mrazech motor 2.0TDI těžko zahřeju zvlášť když pojede topení,TDI leda s bufikem.Jinak jezdím město a často trasy do 30km, jednou za čas i delší. Přikláním se spíše k TSI, slušný výkon, spotřeba, motor je tišší, auto agilnější, u TSI mám obavu akorát s rozvodů, ale tím 1.4TSI moc netrpí,nejčastěji 1.2TSI a tam už taky né tolik. Zajímalo by mě jak si třeba vedou i 1.2ky, protože těch je u nás nejvíc. S tou 1.2kou jsem jel, ale v jiném autě a proto by mě i zajímalo jak si povede v Yetim. 

Oba motory jsem v Yetim měl.I 1,2 jede s Yetim pěkně,ale ta silnější 1,4 se do toho auta hodí víc.

Řešili se tu ceny 1.2,1.4TSI proti 2.0TDI, takže 1.2TSI se musí koupit nové žádné 1-2staré, to může být problém s rozvody... Když srovnám ceny těchto motorizací co jsem namátkou vybral co by jste volili vy? Koupit TSI nové v holátku, nebo trošku připlatit za roční 1.4TSI či 2.0TDI ve výbavě. Upřímě mě nejvíc láká právě TSI1.4 ve výbavě už i proto, že má vyhřívané sedačky dobrá věc.Nebo třeba ještě chvíli počkat na faceliftovaný model, který ale zase bude dost dražší a u běžných verzi není to plastové obrnění, což se mě docela líbí. 

1.2 TSI Trumf

1.4 TSI Active

1.4 TSI Champion

2.0 TDI Ambition

za 4 příspěvky pod sebou se omlouvám do jednoho se to nevlezlo, někde se stala chyba

Dle tvého profilu tras a preferencí, bych z předložených volil také 1,4 TSI Champion.

  • 9 měsíců později...

Ahoj, za měsíc budu měnit povoz a spíš řeším jestli zase O3 1.4tsi a nebo Yetiho 2.0 81kw. Můžete mi někdo porovnat Yetiho 103kw 4x4 s 81kw bez 4x4?

Ahoj můžu přispět zkušeností 2,0tdi 81kw dvoukola - jezdím 22km denně spotřeba 5,2l  nafta od Eurooilu -moc záleží na stylu jízdy a těžké noze

Opoměl jsem mám Yetiho dálnice při rychlosti 115-120 spotřeba 5,1l

U jiných škodovek (hlavně Fabie) se u motorů 1,2 a 1,4 stále řeší vytahování a přeskakování řetězů. Yeti na to netrpí? Tam je něco jiného?

Není, motory jsou stejné. Ale je jich zde (těchto motorizací) mnohem méně, než u Fabií. Tady na foru je několik Yeti 1.2 TSI po výměně rozvodů. Vím asi o deseti. :kol-32:

tak tady taky... jsem si myslel, že když o tom zatím nepadlo slovo, že to zde funguje bez problémů...

Dost se obávám dynamiky, 81kw a těžký auto. Byl jsem zvyklej na těch 103kw a 4x4 a O3 1.4 je oproti tomu mrštná štika

Wittmann tak sem si zase včera stěžoval na hlučnost rozvodů a přijímací technik se tvářil jako když mě neslyší - prostě ŠA od toho dáva ruce pryč - my nic my muzikanti a že vám to rachtá NO A CO...

Upraveno od hadak11

  • 2 měsíce později...

Dobrý den

Rozhoduji se jaký motor,ale spíš bych šel do 1.4 jak je to u yetaka ted je tam nový motor-respektive přepracované rozvody místo řetězu řemen?(EA211)Bavím se o FL modelu popř jestli někdo nemá zkušenosti s LPG+1.4TSI

A podařilo se na tom něco zlepšit-lepší řetěz nebo tak něco,takže mezí před FL a po není motorově žádný rozdíl?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.