oct Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Hmm, tak to se chová jako neorigo vzpěry pro páté dveře OI. Docela vopruz, když je otvíral někdo, kdo nevěděl, že je má přidržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 podle mě jsou slabé, protože neudrží ten dojezd, naštěstí motor se neotvírá tak často jako kufr a většinou ho člověk otvírá sám, tak si může dát pozor---- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Slabé nejsou, jen nemají vychytaný bod, kdy mají zbrzdit. Byla to nějaká druhovýroba (polsko) za 50% origo ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 aha, možná by se daly sehnat jiné nebo je nechat poladit u pána co je renovuje.... někde na fóru je tu kontakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řepík Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Příjde mi smutné, že ještě ani OIII nemá plynové vzpěry kapoty v základu. Proč to tam nedají, když to stojí pár korun...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) Řepík:takových smutných věcí by se našlo víc, bohužel. Edit:navíc máš velký kufr a škrabku a to Škodovce evidentně stačí, aby nás ukojila:-) Editováno: 23. leden 2014, autor: Sanek81 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 To, že vzpěry nedobrzdí, je opravdu velká závada. Levný polský vzpěry kufru u OI šly hned pryč (vrátil jsem je e-shopu bez udání důvodu do 14 dnů), protože mám své auto rád a ty rány mě bolí za něj. "Výrobce" těchto vzpěr si asi pěkně mastí kapsu za takovou shitku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) je mi to jasné a jak jsem psal, motor se neotvírá tak často a dá se to uhlídat, uvidíme.... když tak poladění nebo nové kvalitnější, když budu vědět jaké.... jak jsem psal,l spíš mám trochu obavu z těch šroubů.... protože ta aktivní kapota drží jen na těch dodaných dvou šroubech z blata! obecně nepatřím mezi vraceče zboží... Editováno: 23. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) ukázkové video - dost děs... edit: opraveno - čtěte níže zde vzpěra patří namontovat obráceně! Editováno: 23. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 To tedy jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Paráda,když nabereš chodce,tak ti ho teď ta kapota hodí přes střechu, aspoň ti nezničí přední okno:-) Tomuhle říkám pořádná aktivní kapota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řepík Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Sanek81: to je fakt smutný, no... Hravec: tak to je fakt síla. asi o víkendu natočím, jak to chodí na mém GV, to je zcela něco jiného... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) Pardon - ale fůj..... Poznámka: asi to ke snížení rychlosti zvedání a zpomalení dojezdu nepomůže, ale vzpěry by měly být namontovány opačně. tzn. píst opřenej do blatníku, ne do kapoty. Je to kvůli mazání těsnění pístnice. Každý auto i technické zařízení, kde nejsou vzpěry vodorovně (třeba dveře u traktorů), to tak má. Editováno: 23. leden 2014, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Má pravdu soudruhu... I origo vzpěry u zadního kufru jsou v zavřené poloze (tak zůstávají cca 99% času) pístem dolů...a je to tak i u vzpěr na OII od Milotecu: http://www.milotec-autodoplnky.cz/milotec-autodoplnky/eshop/5-1-Milotec-Skoda-Octavia-II/0/5/439-Milotec-plynova-vzpera-kapoty-motoru-Skoda-Octavia-II Ten dojezt by mohl jít dodělat přes firmy co dělají repasy ... někde se to tady řešilo na fóru, minimálně bych se jich na to zeptal... je to sice blbé.. ale na funci to nemá až tak vliv... asi pořád lepší než to zvedat ručně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Hravec - teda být tebou, tak to vrátím bez debat a to přes to, že nejsi vraceč. Ani já ne, ale tohle prostě neplní správně svou funkci. Oměřil bych rozměry a nechal bych si ty vzpěry vyrobit - pokud by se našlo víc lidí, udělat group buy a třeba by to nevyšlo na nesmysl. Druhá varianta je, že nekdo někde už vyrábí stejný rozměr, jen to najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 attim: a nebo takhle... to mě napadlo, zkusit najít podobné tlumiče... ale to nebude jen o rozměrech, bude potřeba taky správná síla atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) Což o to, přímých výrobců vzpěr (technicky je to plynová pružina) je v ČR několik, stačí použít Googl. A hodnota síly je na tý plynový pružině, co má Hravec, určitě uvedena. Celková vysunutá délka a zdvih jsou taky známé. Problém bude jen v tom, že je potřeba mít různé kulové čepy (M6 do blatníku a M8 do kapoty?) a to ty firmy standardně nedodávají, vždy se dělá stejný rozměr. Proto se Hravcovi zdají ty kulové čepy z bláta, aby pasovaly, nebudou originální. Samozřejmě OEM řešení u dodavatelů asi půjde, ale asi by to musela být větší série. A ještě poznámka: kromě chybícího tlumení dojezdu se mě podle tý příšerný rychlosti zvedání kapoty zdá, že plynová pružina má předimenzovanou sílu, tzn. není odladěná síla vs.hmotnost kapoty vs. pákové poměry uchycení a těžiště kapoty. Toť mé pracovní zkušenosti. Editováno: 23. leden 2014, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) .... ale vzpěry by měly být namontovány opačně. tzn. píst opřenej do blatníku, ne do kapoty. Je to kvůli mazání těsnění pístnice. Každý auto i technické zařízení, kde nejsou vzpěry vodorovně (třeba dveře u traktorů), to tak má. Má pravdu soudruhu... I origo vzpěry u zadního kufru jsou v zavřené poloze (tak zůstávají cca 99% času) pístem dolů...a je to tak i u vzpěr na OII od Milotecu: .... přátelé, kamarádi jste fakt borci! mám Vás rád i toto fórum, včetně Pawouka.... nejste někdo, tipoval bych mikliska absolventem Mendlovky? klobou dolů jestli ano, doc. Červinka, doc. Pospec, ty kapacity Vás to určitě naučili.... otočil jsem vzpěry (popravdě hned se mi to nezdálo, protože jsem vzpěru měl na O II i O II FL, díval jsem se na kufr, se vzpěrama se vcelku kmarádím na O II jsem měl pružiny na kufru), ale když to ti kokoti to prodají bez návodu a mají všude fotky s otočenýma vzpěrama, namontoval jsem to podle nich: a výsledek po otočení vzpěr? zde je: ještě jednou - jsou to kokoti - ještě jednou děkuji - a tedy doporučuji - fungují! - ale: JE TŘEBA JE NAMONTOVAT OPAČNĚ NEŽ JSOU NA FOTKÁCH VŠECH SHOPŮ !!! Editováno: 23. leden 2014, autor: Hravec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Což o to, přímých výrobců vzpěr (technicky je to plynová pružina) je v ČR několik, stačí použít Googl. A hodnota síly je na tý plynový pružině, co má Hravec, určitě uvedena. ... 260 N Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) Hravec: já mám jen rok "strojárny" na VUT , a navíc už je to dávno, to už se skoro nepočítá... Ale super, výsledek perfektní... jinak nápad to byl od Mikliska, tomu patří hlavní dík... Editováno: 23. leden 2014, autor: Napalm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Když to zavíráš, je potřeba vyvíjet velký tlak proti pístu? Jako myšleno: zvládne to i 50-kilová blondýna? Když jí pochopitelně někdo vysvětlí jak se to dělá .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) takže asi doc. Knoflíček, doc Marek, doc. Škopán ti možná něco říkají... opačně, spíš větší tlak (tah) je třeba při otvírání, zavírání je v pohodě, právě jsem při tom natáčení videa s kapotou při otvírání trochu zápasil, když jsem tel. držel pravou rukou a kapotu levou s ustoupením co nejvíc dozadu aby to bylo dobře vidět alespoň na půlce auta... po otočení to chodí krásně nahoru i dolu... doufám že tě příště uvidíme na našem dalším privátním srazu O III, je to od minula tzv. Brno reunion O III open - tedy i pro majitele jiných škodověn... je přislíbena účast růžových O III i s jejich uživatelkami :-) Editováno: 23. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Já mám strojárnu střední a dva roky ČVUT. A 21 let se tím živím. Ale i tak díky za uznání, potěší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 ještě jednou díky zemědělská technika je bombastická záležitost, kam se mnohdy technicky hrabou osobní auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 nooo,to je jiná,trnitou cestou ku zdárnému výsledku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.