Martingeff Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Zdravím ouvažuji koupit do Supíka tento olej - nemáte s ním někdo zkušenosti? MILLERS OILS EE Longlife C3 5w30 (Nanodrive) 5l [4] Popis produktu: Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej kategorie mid SAPS vhodný pro nejmodernější benzínové a naftové agregáty. Sestaven s ohledem na plnění náročných požadavků současných motorů s dalším přínosem ve formě aditivace nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí motoru a snížení spotřeby paliva. Součást řady produktů Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology. APLIKACE: Vhodný pro benzínové a naftové motory splňující emisní normy Euro IV/V, které vyžadují olej specifikace ACEA C3. Zejména doporučen pro vozy Mercedes-Benz a BMW s variabilními servisními intervaly a další moderní aplikace vyžadující vysoce výkonný olej přispívající k úspoře paliva. UŽIVATELSKÉ VÝHODY: Aditivace nanočásticemi poskytuje následující výhody. • Výrazné snížení tření - až o 27% ve srovnání s jinými oleji specifikace C3 5w30. • Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti zatěžovaného agregátu - až o 14% ve srovnání s jinými oleji specifikace C3 5w30. • Koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá, což výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin. • Vyšší výkon a kroutící moment. • Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady. • Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů. • Díky "mid SAPS" formulaci (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) kompatibilní s moderními katalyzátory a filtry pevných částic (DPF). • Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd. VÝKONOVÝ PROFIL: • API SN, CF • ACEA C3-10 • BMW Longlife 04 • Mercedes-Benz 229.51 • GM/Opel Dexos 2 CHARAKTERISTIKA: SAE viskozita: 5w30 Hustota při 15°C: 0.850 Kinematická viskozita při 100°C: 10.9cSt Kinematická viskozita při 40°C: 65.0cSt Viskozitní index: 160 Bod skápnutí: -36°C Bod vzplanutí: >200°C Viskozita při studeném startu -30°C (CCS): 6, 600cP max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Motor SII 2.0 TDI má mít specifikaci WV 507 00 tento olej nemá, a je drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) tento olej má mít brzo již specifikaci 507.00 a lejt ho tam můžeš uplně v klidu i klidně tenhle na krátky interval: http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 pokud chceš záruku nebo kulanci, tak ovšem musíš furt lejt 507.00. v autorizáku prodávají 5 litru za 3500kč, takže je levný Editováno: 30. Listopad 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Myslím, že olej Millers oils s nano technologií nemůže být horší než Castrol 5w-30 long life. Ten jsem tam dával doposud, ale nyní uvažuju právě o tom Nanodrive. Teď jen nevím jestli tam dát 5w-30 nebo 5w-40 jak doporučuje výše Kokta7?? Cenově je tam rozdíl 200,-kč a to už je skoro jedno. Je fakt, že Castrol 5l člověk sežene za 800,-Kč a ten Miller Oils nanodrive je kolem 1550,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeFSI Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Tak když myslíš, tak ho tam nalej a neřeš to.. Jinak NANO vládne světem, koukám :-).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Zdravím.Mam S II 2,0tdi CR 103kw CFFB po výmene oleja mi svieti na palubaku zlta olejnicka.Pise to chybne cidlo oleja.Treba to len vymazat tu chybu?Do teraz no problem.Oleja je dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Zkontroluj dráty k čidlu a když budou OK tak KO čidlo,nic neobvyklého... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 A kde to cidlo najdem ?Je na vani alebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Ano,na vaně zespod vedla výpustného šroubu. Takto vypadá : http://www.skoda-dily.cz/eshop/1j0907660f-snimac-stavu-oleje.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 (editace) Takze problem vyrieseny.Moj mechanik to cidlo vyresetoval sice neviem ako ale vsetkoje ok. Editováno: 21. Červenec 2015, autor: Viki39004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Tak ho asi zapomněl zapojit když ti měnil olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 I to se může stát,závada naskočí buď při vadném snímači nebo jak píše dominkg při nezapojení. Hlavně že už je to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal080 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Ahoj, jsem čerstvý majitel Superbu 2.0 TDI 103 KW DPF RV 12-02, asi tu už někdě je ale nemohu to najít jaký je vhodný lej do tohoto motoru s 15000 intevalem z toho co se píše v dokumentaci vůbec nejsem chytrý ta norma VW 507 00 mě nic neříká nemohl by mě někdo polopaticky říci např 5w30 pro motory s DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 polopaticky 5w30 s normou 50700 (C3 kvůli DPF), zajímavý hodnoty v poměru cena x vlastnosti má např. Mobil 1 ESP Formula 5w30 http://maziva.heureka.cz/mobil-esp-formula-5w-30_1-l/?ppcbee-adtext-variant=Se+slevou&gclid=CKr3m5aZr8wCFa0V0wodluoHJQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Ja som daval Shell Helix Ultra 0W30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Ak ti ide o cenu, tak Total Quartz INEO LongLife 5W-30, ak ti ide o cenu a chces znizit riziko nakupu pancovaneho, tak treba kupit nejaku menej pouzivanu znacku, napr. Q8 Formula VX-Long 5W-30 alebo Valvoline SynPower XL-III 5W-30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plynař Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 A co tenhle, šlo by to do CBBB? Yacco LUBE DE 5W-30 https://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/69-1-Motorove-oleje/180-2-5W-30/5/1680-Yacco-LUBE-DE-5W-30-5l-VIF-zdarma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plynař Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Ještě jsem našel tento STATOIL LAZERWAY LL 5W-30 http://www.bonatrade.cz/q8-formula-vx-long-life-5w-30-4l/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 yacco bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Je lepsi davat radsi 5W40 nebo 5W30? Jedna se o CBBB. Jde mi spise o kvalitu cena/kvalita. Pokud to chapu dobre, tak to druhe cislo znamena, na jak vysoke teploty je ten olej staveny. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Měl bys dávat podle normy VW 507 00 to je 5w30 už se to tady řešilo stačí hledat . Ale jinak můžeš dát co budeš chtít je to tvoje auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 4. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 Tak dam tam to co je predepsane, ale zase mi prijde, ze tan 5W30 neni idealni na vyssi teploty, rad se pripejka pri vetsi zatezi. Tak proto se ptam, ne ze bych chtel usetrit, ale spis tam dat to nejlepsi pro danou oblast/teploty. Zimy uz nejsou tak extremni jak byly, ale oproti tomu je cim dal tim vice tepleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 4. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 nj, ale s 5W40 odděláš DPF, takže to není adekvátní otázka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 4. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 Aha, tak to jsem nevedel, ok, takze ta 5W30...ono ta norma 507 je jen pro ten 5W30 , nedela se jeste i jine spektrum oleje s tou normou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.