Pawouk Vloženo 15. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2018 Dopředu upozorňuji, že se tady bude probírat jen motor a nic jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Pouze ze sve zkusenosti s 2.0tsi rv 2013 a najezdem 75t km musim rict, ze zatim jsem naprosto spokojenej. Ikdyz tenhle rok vyroby mel nejspis starou verzi turba, ktery se nehodi na chip a obcas se vysype, tak v serii je bez problemu. Olej to nezere, umi jet usporne kolem 6.5l. Musim ale rict, ze muj najezd probehl v zasade opacne jak bude probihat tvuj, tzn 80% dlouhe trasy nad 100km. Urcite se tu najde nekdo se zkusenostma s vice exemplari a bude znat nejaky nemoci toho motoru. Obecne ale pokrok lepsim smerem oproti predchozi generaci motoru, na tom se asi shodnou vsichni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redfish Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 Nevím, zda jsem ve správném vláknu, ale zkusím ... Dočetl jsem se, že motor EA 888 Gen 3 byl celkem nedávno modernizován na Gen 3B, který má trochu jiné vlastnosti než předcházející generace. Mám Kodiaq TSI 2.0 132 kw vyrobený letos zřejmě ve 24KT. Dotázal jsem se na infolince, jaký mám tedy motor a napsali mi 20. 6. 2018 toto (cituji) : "pokud bude vůz vyroben v KT24, mělo by se jednat o motor B cyklus". Tak jsem pro jistotu hned odepsal, že bych to rád věděl najisto a přidal VIN, aby to mohli lépe dohledat. Od té doby žádná odpověď. Obracím se proto na zdejší odborníky : existuje možnost získání nějakého "výrobního" štítku ke svému autu, kde bych našel veškeré technické údaje včetně kompletní specifikace motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Motor EA 888Gen 3B - použití tzv. B-cyklu dle terminologie VW. Nejedná se o novinku (asi r.2016) ani nenahrazuje původní EA 888Gen 3. Je to jedna z mnoha variant úprav tohoto motoru. Využívá Atkinzonův nebo chcete-li pro přeplňované motory přesněji Millerův cyklus. Důvodem je snížení spotřeby při nižších otáčkách a zatížení motoru. Při plném výkonu se nic nemění, motor pracuje jako klasický zážehový (Ottův) motor. Přepínání zajistí variabilní časování ventilů. Velmi zjednodušeně a nepřesně řečeno konstruktéři si hrají se zavíráním sacích ventilů. Buď zůstávají otevřené i při začátku komprese (M cyklus) nebo se naopak zavírají před dosažením spodní úvratě (B cyklus). Sníží se spotřeba ale i výkon a naopak se zvýší účinnost motoru. Motor je ale celkově jinak naladěn včetně turba. Podrobněji ale viz např.: http://e-hike.net/content/behind-audis-new-rightsized-efficient-ea888-gen3b-family 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redfish Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Nejsem odborník na motory, ale jak píšeš - motor je jinak naladěn. Mně šlo jen o to, abych věděl, s jakou variantou jezdím. Proto jsem psal na infolinku a myslel jsem, že když jim dodám VIN, tak není problém exaktně odpovědět. Kromě toho bych opravdu rád získal nějaký "rodný list" auta, jen tak pro sebe. Třeba když čtu článek právě o motoru GEN 3B, tak nevím, zda se mě týká. Jinak samozřejmě děkuji za vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redfish Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Doplňuji... Konečně zpráva z infoline : "Konzultovala jsem Váš dotaz se specialistou a bohužel Vám více informací sdělit nemůžeme. Jedná se o interní informace ŠKODA AUTO, které Vám nemůžeme poskytnout." Tak jsem dotázal se znovu s tím, že snad nechci nic tajného a nakonec mi poslali toto : "po konzultaci s kolegyní je ve voze s VIN kódem XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (můj VIN) typ motoru EA888 Gen3B." Ještě po telefonu než mi došel mail, říkala, že prý se to taky dá poznat podle kolonky MOTOR - TYP = "CZP" ve velkém TP. Je to vcelku asi jedno, ale že jde o neposkytovanou informaci, tak to mě překvapilo. Ovšem musím je pochválit, že mi ji ve finále dali. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 zajimavej clanek, btw. zachova si nove generace i neprimej vstrik? Nejak jsem se tam o tom nedocetl, ale nekde jsem slysel ze by uz mela mit pouze primej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Myslím, že pouze přímej, neboť jediným motorem 2.0 TSI bude 180 kW, nyní vybavený přímým vstřikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroT Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 V 5. 2. 2017 na 15:18, Kamca1 napsal: Můžeš sehnat popis k motoru 2.0Tsi/132kW je montován do Tiguanu a bude i v Kodiaku. Diky. Zohnal si nakoniec tento manual? Aj ja by som mal zaujem on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kes Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 (editace) V 15. 8. 2018 na 16:36, Pawouk napsal: Dopředu upozorňuji, že se tady bude probírat jen motor a nic jiného. mám tedy dotázek - po kolika ujetých km se mění řetěz rozvodu - po kolika ujetých km se mění řetěz olejového čerpadla - po kolika ujetých km se mění řetěz vyvažovacích hřídelí prosba na věcirozumějící čili sachverständige ? motor o výkonu 162 kw nebo alespoň 132 kw Editováno: 20. leden 2019, autor: kes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Tyto řetězy nemají výrobcem stanovený interval výměny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kes Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 před 3 hodinami, Pawouk napsal: Tyto řetězy nemají výrobcem stanovený interval výměny. @ _wouk pomohl jsi mne "nastartovat" duplex řetězy mají interval někde až okolo 500 tkm, ale pak je tu příslušenství myslím "šíny a napínák" tam je ten interval 100 tkm až 300 tkm, tak ty si případně nechám vyměnit raději dřív, no a pak je výhoda ještě před výměnou sejmout krytí a shlédnout stav celkového opotřebení. kdo nevěří zdroj zde: https://www.fairgarage.de/steuerkette-wechseln takže pro klidnější rozjímání nad tímto motorem mi schází prorozumět tomu dvojitému čištění oleje, proč to inženýři takto řešili? kdyby se někdo chtěl k tomuto vyjádřit, tak to uvítám dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Výrobcem jsem myslel Škoda Auto. Stačí se podívat do dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 (editace) ... Editováno: 9. Listopad 2019, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 2. Březen 2020 Sdílet Vloženo 2. Březen 2020 ahoj mate nejake info k moturu 2.0 TSI (140kW) zajimaly by mne nejaky technicky veci. resp nejaky pocteni jestli k tomu neco je. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toomass Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 čau chlapi, chtěl bych se zeptat jak je na tom turbo u tohoto motoru, četl jsem ze prý zpočátku výroby se dávaly turba, které z nějakých důvodu odcházela a problém se vyřešil v roce 2014 kdy škodovka začla montovat turba, které už tímto problémem netrpěla... taky by mě zajímalo kolik stojí turbo do tohoto motoru jak origo tak nějaký repas? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo 24. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2020 (editace) V 3. 9. 2018 na 13:38, nixberg napsal: zajimavej clanek, btw. zachova si nove generace i neprimej vstrik? Nejak jsem se tam o tom nedocetl, ale nekde jsem slysel ze by uz mela mit pouze primej. Konkrétne v mojom prípade EA888 gen3B 200kw 10/2018 ma nepriamovstrekove. Editováno: 2. Srpen 2022, autor: OKEJ Nepravdivá informácia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kllrt Vloženo 10. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2021 Pokud se nepletu, tak DLBA má jen přímostřik, že? Docela by mě zajímalo, jak je na tom celkově tenhle motor se spolehlivostí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 (editace) IS20 Turbo fabricka restrikcia znizujuca vykonovy potencial motoru off so setupom od RacingLine hadica,inlet,outlet.Priame hladke vedenie zabranujuce turbolenciam pri vystupe z turba spolu so zvacsenym vstupom,ktory vyrazne zlepsi prietok vzduchu do turba...skorsi nastup turba,rychlejsia reakcia na zoslapnutie plyn. pedalu s vyraznejsim zvukom sania...tssss tssss 😀 + vybrata mriezka (snow guard) zo spodu filterboxu pre lepsie prudenie vzduchu v boxe. Editováno: 11. Srpen 2021, autor: ritch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 19. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2021 Opravdu to něčemu pomůže, kromě zisku prodejce? http://mygolfmk7.com/2019/12/turbo-muffler-delete-testing/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.