Wittmann Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 (editace) nevím jestli v každý "klíčkárně", ale není problém nechat dodělat. Přizpůsobení rovněž není problém. Autorizovaný servis nepotřebuješ Editováno: 29. Září 2015, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 Takže když kupuje někdo ojetý tak nemá šanci zjistit jestli si prodávající nechal udělat ještě jeden klíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Nemá. Vybrousit klíček umí každý jouda. Jediné, co je možné regulovat, je přístup k nevybroušeným klíčům - to ale u VW neplatí - polotovary jsou běžně dostupné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Zatím u každého auta jsem si nechal vymazat klíče a nahrát nově jen ty co jsem měl. O1, Sharan, Roomster 07, Touran. U Sharana to byl trochu problém, ale povedlo se. Dělal jsem to neboť mi auto předváděli a byly na svazku dva klíče, ochotně mi auto přivezli druhý den "domů" ale dali mi je jeden klíč!!! Tvrdili, že to byl klíč od jiného vozu... blablabla... Koupil jsem jiný což byl u Sharana II 2003 problém a nechal nakódovat což také byl nakonec problém... U Romstera 2007, jsem koupil, opět s jedním klíčem, na netu koupen kompletní klíč za 950,- a v Kladně mi to firma vymazala stávající klíče a nahráli mi tam jen ty dva co jsem měl. Cena za broušení a práci 500,- Nevím, zda ty nové romstery jdou vymazat a znovu nahrát klíče, ale asi jediná levná cesta k jistotě, že nekdo jiný nemá klíč, kterým nastartuje... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 teď si tedy nejsme jistý jestli tímhle postupem nedaktivuješ akorát dálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Dálku taky, ale hlavně IMO!!!! To je nejdůležitější. Právě že s programováním IMO jsou u některých modelů docela problémy. Musí se vyměnit za nové, které jdou programovat, protože třeba Sharan mě IMO který nejde programovat více jak jednou z výroby... ale 1000,- kč za dva transpondéry je přijatelná částka než 1/4 MEGA za nové auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 A nejde u toho Sharana udělat klon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 no já teda nevím, ale podle mě se každý IMO u VW dá naprogramovat jen jednou. A skoro bych se i vsadil, že pokud tam jednou nahraješ IMO z auta, tak je tam navždy a to překódování klíčů má vliv výhradně na synchronizaci DO. Jinými slovy, že to co popisuješ je úplně k ničemu. V každém případě není problém si nový klíč přizpůsobit přímo v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 U Sharana je atip frekvence DO i transponder, proto je docela problém sehnat a spárovat klíč. Zato roomster 2007 je pohoda... Jinak pro wittmann Ještě jednou a pomalu!!!!! U některých vozů se dají transpondéry v klíčku programovat několikrát a novější klíče se musí nahradit správným transpondérem, který lze naprogramovat - spárovat s vozem (ale pouze jednou). Jsou skleněné např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/874-cip-volkswagen-48-can-a1/ nebo plastové např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/1462-cip-33/ . U mé O1 to šlo přes VAG cca 5 min, u Sharana asi 6 měsíců lítání a schánění DO a trans. aby to šlo společně spárovat. ZJEDNODUŠENĚ napáno. Jsem "lajk" ale byl jsem vždy přítomen u tohoto programování a dokonce mi to předváděl technik, jak tím druhým klíčem prostě s vymazaným transp. nenastartoval a po synch. během 2 min. v klidu nastartoval!!! Viděl jsem to na vlastní oči a řešilo se to i na VW-clubu, kde jsem to vše "vokoukal" a jako jeden z mála jsem si nechal uddělat kompletní funkční náhradní vystřelovací klíč u Sha 2003... Přiznám se že nevím, jak je to teď u nových aut kolem 2010 a novější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 já tomu stále nerozumím. Vždyť do těch klíčů "nahraješ" jen to, co tam bylo, takže "zlodějův" klíč bude mít IMO stále funkční (jen mu nepůjde DO). A i kdyby nebyl, tak pokud bude mít "čistý" transpodér, tak si jej během několika vteřin přizpůsobí v autě - pokud bude klíček pasovat do zámku (ostatně není problém rovnou celý imobilizér vyřadit). Teď vycházím z vlastní zkušenosti s přizpůsobováním klíčů po kompletní výměně zámků. Nikomu jsem přes rameno nekoukal, dělal jsem to sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 (editace) Obecně platí, že každý klíč má v sobě vlastní identifikaci a ta musí být zapsaná v budíkách...tj. i když někde existuje klíč v kterém jsou nahrána data k vozu, ale není uloženo jeho ID v imobilizéru(budíkách) tak s tímto klíčem stejně nejde nastartovat. Přiučit čistý čip není u face Fábie2 vůbec žádný problém, ale musí být přítomen naučený klíč(tj. klíč, který má sobě zapsaná data od vozu a jeho ID je uloženo v imobilizéru). Existují bohužel přístroje, které dokáží udělat klon čipu a to je celkem vážný problém v celém systému. Pak bohužel u vozu z druhé ruky je nejlépe vyměnit všechny čipy ve všech klíčí a ty přiučit k vozu(tím má člověk jistotu, že neexistuje ani klon ani jiný klíč, který by dokázal s vozem odjet). Jednou přiučený čip se po přiučení zamkne a nejde už víckrát přiučit k jinému autu(cena čipu není tak závratná, aby člověk kupoval speciální přístroje, které dokážou čip smáznout a odemknout). Informace o klíčí lze najít v jednotce na adrese 25 v Advanced-ID(bližší identifikace) - jsou zde vidět identifikátory všech naučených klíčů + aktuálně aktivní načtený. Ty klíče by měli mít alespoň první dvě písmena shodná, abych uvěřil tomu, že nikdo nic s autem nevymýšlel(tj. od výroby existují k vozu stále pouze 2 stejné klíče, které jdou v sérii za sebou). Pokud není klíč přítomen, tak bez rozebrání budíků to nejde. Vypínání imobilizéru v motoru není žádné standardní řešení. Editováno: 30. Září 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 A jéje. Ještě, že moje otázka s autem z druhý ruky byla jen teoretická a mam auto úplně nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 to ferda25 - dík za objasnění Akorát když jsem před lety přizpůsoboval nové klíče (s novým zámkem) na Fabii, tak bych řekl, že jsem ty staré už neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 A jéje. Ještě, že moje otázka s autem z druhý ruky byla jen teoretická a mam auto úplně nový. to je bohužel úplně jedno. Při krádeži auta je netěžší ho nějak zhodnotit. Absence klíče je překážka zcela okrajová. Ten imobilizér je tam jen pro srandu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 2. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2015 Můj kolega by s tebou nesouhlasil, když si (před 6 roky) přivezl auto z bazaru, zaparkoval před barákem a ráno auto fuč... tak šel a přetočil si záznam z kamer na domě a viděl jak přišel chlápek dálkou odemkl, sedl do auta nastartoval a odjel s autem za 300 tisíc.... minulý rok mu volali z kriminálky a auto mu vrátili, tak si pro něj přijel a nastartoval původním klíčem!!! (které si nechal celou dobu doma.) Žádné poškození zámků!!! Tudíž zloději měli komplet klíč... Kdyby stačil přehrát klíč, asi by zloděj jen tak neodjel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 3. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2015 No. Ještě že do toho vrtam. Jinak bych neměl ani tuchu jaký s těma klíčkama jde dělat bejkárny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barborka017 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 (editace) Nevie mi niekto z vás poradiť niekoho z východu SR okolie S co by vedel helfnut s nakodovanim nového kľúča kúpil som Rooma s jedným kľúčom a chcem dať spraviť ešte jeden náhradný myslel som že objednal odtiaľ nejaký co bude sedieť frekvencia a pod http://www.ekluce.sk . A dám ho nafrezovat ale bude potreba ešte zapáliť immo však ? Ak tomu dobre chápem ak nie poprosil by som o objasnenie ďakujem. Px neviete mi poradiť aký kľúč potrebujem na rooma r.v. 2009 ďakujem Editováno: 6. Březen 2016, autor: barborka017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.