Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak s mega zpožděním téměř 4 let zde zakládám vlákno a představím našeho rodinného Rumíka, kterého jako většina z nás beru sobecky za svého :-) S tímto jsem zvážil, že už je načase změnit avatara, což následně někdy učiním též, protože mám co dohánět, vlastně i fotky jsem tvořil až dnes.

 

 

 

Rosso Brunello, 1,4 16V, rok 2010, koupeno nové-v podstatě jeden z posledních kusů předface, nechtěl jsem Tsi. No kdybych věděl, že za rok vyleze face s tímto motorem..............

Paket Duo ( znamená Style+něco navíc) + co jsem doobjednal, prostě jak jsem to odvážel ze salůnu :-)

plnohodnotná rezerva

sklopný stolek vzadu

loketní opěrka vpředu

Přední mlhové světlomety s Corner funkcí

Další 4 reproduktory vzadu

Bez označení motorizace

Ochranná lišta zadního nárazníku

Al. kola 16" Atria letní

Centrál dálkový+elektrika v předních dveřích, zrcátkách

Sunset

Zadní parkováky

Střešní lyžiny 

Rádio Dance

Klimatic

Síťový program

Koberce gumové

Povinná výbava

 

Dokoupeno

Bezpečnostní šrouby

Defend Lock

Pedály RS nerezové

Lišty prahové s nápisem-černé(bez kýčovytých chrom lišt)

Gumový koberec do kufru

Nové černé podložky pod spz. bez "podpisu" prodejce

 

Doděláno

Tempomat- koupeno zde na fóru

Maxidot - sehnáno zde na fóru

Kožený volant tříramínko - koupeno zde na fóru

Zimní kola 15" Antares - koupeno zde na fóru

El. zabezpečení - ubastlil sám :-)

Ledky Stropní + kufr, diadémy ve směrovkách

Zapojení druhé pravé mlhovky

Chip-optimalizace výkonu -  šlo o to, jestli to při této motorizaci budou úplně vyhozené peníze, nebo jen trochu. S úlevou mohu říci, že to byly jen trochu vyhozené peníze, takže dobrý, podrobně jindy.

 

Započato a nedoděláno

plastový kryt pod motor - při vyřezávání malého kousku pro koleno výfuku mi prasknul, k nové akci bych se chtěl ještě vrátit....

 

Chystám se na ...

Chystám se na druhou, zrcadlově umístěnou, lampičku v kufru, samozdřejmě opět LED

Asi dám ty dvě chybějící záslepky na náboje kol

Vytažení zásuvky na palubovku

 

 

Co mě trápí

To že nemáme převodovku jako mají fabiatici, to tu bylo řečeno mnohokrát,

ale ve skutečnosti mě více trápí ty hnusné špalky na ovládačích na palubce, a stále nic nemohu najít, ve skutečnosti mi brání v nějakém bastlu jejich výška, všechno ostatní je totiž nižší... i když by to šlo snížit, ale nevratně :-(

 

Komu všemu patří můj dík za podporu v mém snažení - tímto  děkuji

Spřízněná duše v salůnu

Můj osobní mechanik

Honza72

Galvi

Bojler

a jiní neznámý

Editováno: , autor: dick
Vloženo (editace)

No nazdar, to víš dlouhé zimní večery, ale ta barva bude nemytá, od října do dubna nemyju ! Ze zásady, z principu, z lenosti, a autu to zimní nouzové mytí uškodí víc než ta sůl !

 

No ale někdy nad tou barvou pochybuji, od té doby co mi ji jeden člověk pohanil, že mám stejně blbou barvu jak Paroubek kravatu :-) Dnes bych šel do něčeho dvoubarevného.

Editováno: , autor: dick
Vloženo

Jo s mytím, teda nemytím souhlasím, přes zimu to nemá cenu, jsou to vyhozené peníze, protože po par minutách jízdy je to zase špinavé..

 

Barva je suprová, kašli na kravatu toho pabl*a. Pravě že ta barva je celkem rarita (na autech, ne kravatách  :D  ), není ji skoro vidět a to se mi líbí.

Vloženo

Udělal jsem si radost touto LED lampičkou do výbavy, která se může vždy za tmy hodit. Svítí bíle, červeně, červeně přerušovaně ve tvaru trojúhelníku, na magnet jde připnout na karoserii v případě defektu v noci, jde magnetem připevnit zespoda na plato a osvětlovat zavazadlový prostor. Moc se mi to tuším za 99,-kč líbí.

post-5078-0-52326800-1391286991_thumb.jp

post-5078-0-58335800-1391287000_thumb.jp

post-5078-0-62720500-1391287008_thumb.jp

post-5078-0-26882400-1391287016_thumb.jp

post-5078-0-24594500-1391287022_thumb.jp

post-5078-0-56480900-1391287048_thumb.jp

Vloženo

Mám taky :) kupoval jsem v Auto Kelly, měli to v akci, jestli to mají ještě pořád v akci, nevím  :kol-32:

 

Ovšem že to jde připnout na to plato nevím :D v tom je něco kovového že to drží?

Vloženo (editace)

Jo v tom platě je nějaká kovová výztuha, a na tu to jde na magnet přichytit, však vidíš na foto. Jinak tato lampa je v prodeji jako originál Profilite, a jako druhovýroba-a možná originál bez toho nápisu Profilite pro určité odběratele. Viděl jsem oboje-není tam žádný rozdíl, k nepoznání. Každou chvíli to má v prodeji i Penny market. V Kelly, tam je to bez akce dražší 171 kč.

Odkaz opravdu není schopen fungovat, mažu, ale dávám jiný za 100 kč.

http://eshop.svitidla.cz/katalog/vyrobce/profilite

Editováno: , autor: dick
Vloženo

Tak jsem si zase udělal radost a koupil konečně snad použitelný klíč na olejoivý filtr, do měsíce půjde 2x do akce . Už mě nebavý propichovat filtry :-)

post-5078-0-99331300-1391451657_thumb.jp

post-5078-0-86436900-1391451668_thumb.jp

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Dnes jsem vyměnil originál žárovky z výroby za Osram Silverstar2 +60%. Na dálková více světla i delší dosvit, na tlumená spíše více jasnějšího světla se širším záběrem, delší dosvit jsem na krátké zkušební jízdě v příměstském světelném smogu moc neregistroval. Ale toto chci řešit ještě na technické, kde požádám o doseřízení v horní možné toleranci.

Proč jsem nevolil všemi chválené NBU? Především delší životnost Silverstarů, protože mám denní svícení v hlavních světlometech, žádné LED a nehodlám to ani měnit. A také nehoním xenon efekt, to je fakt pitomost pro mladé kluky, kde první dotaz zní-svítí to bíle a vypadá to jako xenon :-)

 

malé porovnání základních dat:

NBU                                                             Silverstar2

B3    150  hodin                                            250

Tc    250  hodin                                            450

3600  teplota chromatičnosti                       3200

1500lm+-10%  světelný tok                         1500lm+-10%

cena cca. 529kč                                           359kč

 

Takže data jsou jasná, Silverstar delší životnost, NBU bělejší světlo, ale také dražší.

 

 

B3 - značí hodnotu předčasné poruchovosti žárovky. To znamená, že 3% všech testovaných žárovek selhalo po tomto počtu hodin.
Tc - značí hodnotu poruchovosti 63,2% žárovek po udaném počtu hodin.

 

 

Edit: Tak dnes po pořádném projetí za tmy můžu Silverstary pochválit. Ale hlavně po pořádném prohlédnutí zapnutých světlometů ze předu jsem uviděl tu hrůzu, kdy potkávací světla svítí celkem do běla a parkovačka původní tam svítí žlutě, jak pěst na oko. Takže zítra se jde zkoušet nějaká ledka ze zásob  ;) 

 

Edit 2: Všechny ledky jsou moc"do bílomodra" teď je to zase obráceně ledky v parkovačkách jsou jak pěst na oko, budu hledat dál a ladit sladění barev  :kol-140: 

post-5078-0-35794000-1393626875_thumb.jp

Editováno: , autor: dick
Vloženo

Včera první technická vše OK, však nemám nic najeto. Hned jsem si řekl o doseřízení světel až k horní možné teleranci směrem nahoru. Příjemný pán s tím neměl problém, a se slovy opravdu by to chtělo trochu přizdvihnout to takto doseřídil a nyní v kombinaci s Osram Silverstar+60% konečně spokojenost  :kol-147:  sám se divil, že tovární nastavení bylo poměrně nízko posazené.

Vloženo

Mě technická čeká za chvíli, tuším v květnu.. Dobré vědět, že to tak jde udělat  :kol-47: .. Protože je pravda, že mám o kousek pootočené to kolečko na nastavování sklonu a svítí trochu lépe.. Nikdo na mě zatím neblikl, tak to je ještě asi v normě, že neoslňuji.

Vloženo

Teď přesně nevím, zítra se ti mrknu.. Ale je to tak cca půl centimetru od té hranice, jak to má být. Ale když nad tím přemýšlím, tak já ty světla vlastně nezvedám, ale spíš sklápím dolů.. ne? Protože když se zatíží zadek, tak se světla musí sklopit.. No musím se zítra podívat.

Vloženo

Ano tim ze pridavas k cislum tim je snizujes. Spravne je to na te carce. Polohy světlometů odpovídají přibližně následujícímu stavu zatížení.
- Přední sedadla jsou obsazena, zavazadlový prostor je prázdný.
1 Vozidlo je plně obsazeno, zavazadlový prostor je prázdný.
2 Vozidlo je plně obsazeno, zavazadlový prostor je naložený.
3 Sedadlo řidiče je obsazeno, zavazadlový prostor je naložený.
 

Vloženo

Světla máte běžně nastavené kolečkem až nahoru a při zátěži vozidla(cesty na chalupu, na dovolenou, při narvaném autě a pod :D ) si je můžeme potočením kolečka posadit níže abysme neoslňovali. V této základní poloze při přázdném autě, tedy úplně nahoře se i nastavují! Máte-li to jinak, nebo používáte-li to jinak, je to blbě!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...