Publikováno Únor 2, 201411 r Tak nevím, třeba mne Pawouk sepsuje, ale zkusím to. Odstěhujeme se do lesa na kopec. Potřebuju 4x4. Soudružka nechce automat a já taky ne. Škoda dělá benzín 4x4 jen s automatem. Naftu nechci, ale musím (chci manuál). Kombíka už nepotřebujeme (2 kočáry už nevozíme). A proč nové téma? Ani u Rose (Autocentrum v Brně) mi nedokázal nikdo solidně odpovědět a v Etce jsem to nenašel. Tedy můj dotaz zní . Má motor 2.0 TDI u VW 110kW vyvažovací hřídele? U škodovky nemá (má jen verze pro "ereso" 135 kW). Protože Golf 4x4 2.0 TDI je moje volba nyní-jak cenově, tak velikostí a vlastně momentálně vším. Já vím, že to je spíše dotaz na VW forum, nicméně mně je ta škodovka nějak bližší. Vyvažovací hřídele "způsobují" výrazně kultivovanější chod motoru a problematiku "starých" motorů s vyvažovacími hřídeli a častými poruchami olejového čerpadla a s tím spojeným fatálním koncem jsem pročetl. Nějak se v tom nemůžu orientovat (myslím tím kódy motorů "s a bez") . Pokud tím motoráře s bohatými zkušenostmi nějak výrazně vytáčím, tak se omlouvám.
Únor 2, 201411 r Ty motory spodky jsou konstrukčně jiný. Jinak podle kódu motoru! Motory TDI EA 288 historie,současnost a budoucnost.pdf
Únor 2, 201411 r G7 - CRLB, CRBC, CUNAOIII - CKFB, CKFC, CRVC Vyvažovací hřídele jsem v Etce také nenašel (nejspíš je to součást bloku motoru bez možnosti samostatné výměny?). Ale jsou tam jako náhradní díly zobrazena víčka kryjící jejich pohon ozubenými koly. A ta jsou jen u těch tří motorů pro G7. Zajímavé je, že u motoru CUPA pro OIII RS tam nikde nejsou. A to pomíjím odlišný tvar bloku válců. Takže z toho usuzuji, že G7 výše uvedných kódů motorů je má. Zbytek je záhada.
Únor 2, 201411 r Autor děkuju kokta-jenže v supovi je "starý" tsi za "docela uvalené ceny" za který supa škodovka prodává a opravdu už tak velké auto nepotřebujeme kačer-znáš to, v objednávce Ti kód motoru nenapíšou a jsem už dost starý a mám strach z infarktu až by mi to přivezli a zvednul bych kapotu a oni by mi řekli-"co byste chtěl šéfe, za 700 tisíc, to je dobrý"...a nebyl by tam ten motor, který bych rád-nakonec i v tom článku (za který děkuji) je to taky takové "možná, snad..." Pawouk - Tvá databáze, rychlost a ochota jsou super.
Únor 2, 201411 r Jasně to chápu ale když jsem objednával RSo tak jsem myslím na objednávce měl i kód motoru CUPA.
Únor 5, 201411 r Autor Byl jsem včera v dalším velkém brněnském "salůnu" VW se stejným dotazem....absolutně nic....vzali si kontakt a budou to zjišťovat....docela jsem se tam nudil a tak jsem čuměl....krásná sedadla ergoActive v golfu Highline za pár korun oprodi škodovce...
Únor 15, 201411 r Autor VW na oficiální dotaz za 1 týden neodpověděl nic. Dnes píšou, že Scout bude mít diesel jako RS OIII, takže asi jdu do toho a přestanu hledat dál. Neboť tato volba mi přijde velmi zajímavá i když bude s automatem, takže velké nebezpečí kolem mne.....
Březen 5, 201411 r Omlouvám se, tohoto tématu sem si všiml až teď. Stejný problém jsem řešil já, ofic. vyjádření od VW: ----------- Dobrý den pane !@#$%^&^,děkujeme Vám za Váš dotaz.Dle dostupných informací mají všechny 2,0 TDI u modelu Volkswagen Golf VII.generace vyvažovací hřídele.Bližší informace Vám případne poskytne autorizovaný prodejce Volkswagen. ------------ Golfa jsem si koupil a můžu potvrdit že hřídele má a v porovnání s O2 2.0 TDI je rozdíl obrovský ... Octa byla klidná (bez dunění) až od min. 1600 ot/min. Golf je stejně klidný od 1100 ot/min. Bohužel se to moc neprojevilo na spotřebě ... ta mi připadne cca stejná. Je to tak klidné, že si až říkám jestli ten ukazatel otáček nelže ... ale zas sem si říkal proč by to dělali.
Březen 14, 201411 r Autor dovolte, abychom Vás informovali, že model Golf Variant má pouze jeden vůz stouto specifikací - 2,0 TDI 110kW 150k 6 st. převodovka 4 Motion linieHighline.U modelu Volkswagen Tiguan s vyvažovací hřídelí jsou k dispozici všechnymotorizace 2,0 TDI s 4Motion. Pokud by byl Vámi uveden přesně modelový kódVámi vybraného modelu, byla by možnost u modelu Volkswagen Tiguan ještěověřit pro 100% jistotu.Děkujeme za pochopení.S přáním pěkného dneJitka Ibermajerová, DiS.Informační linka Volkswagenwww.volkswagen.cztel.: 844 555 599 tak vlastně nevím, jak to je......flekovi píšou to, co píšou,mně píšou něco jiného....fleku zvednul jsi tu hauptnu a fakt to tam máš???? já už teda opravdu nevím...nebo jsem blbej....a to mi od ROSa volali, že tam ty hřídele nejsou nikde (ale písemný důkaz nemám), ještě že to má alespoň klikový a vačkový hřídel (i když,kdybych se zeptal, bůhví, co bych se dozvěděl....Wankel,sériový elektromotor....) a nejlepší je - pokud by byl Vámi uveden přesně modelový kód....já si vybírám...
Červen 21, 201510 r Zaujímalo by ma či aj Octavia Scout 2,0 TDI 110 kw/340nm má vyvažovacie hriadele . Kód motora mám CRMB.
Červen 21, 201510 r Oproti starým motorům už nejsou vyvažováky součástí toho čarostrojku s pohonem olejového čerpadla, ale jak hodil Pawouk jsou součastí bloku motoru, takže by se nemělo vrátit to co bylo v předcházejíchc generacích. V etce je to hezky vidět u OIII u ben. motorů 1.8 CJSA/B a 2.0 CHHA/B Upraveno Červen 21, 201510 r od ka_r_los
Červen 23, 201510 r Autor CRMB nemá. Podle Etky z nafty jen má jen CUNA. Ale to já tady nesmím napsat :-) Protože CUPA ho má prý taky :-) Tady jsou obrázky bloků. S "hrbem" na boku (ůůůůů) Upraveno Červen 23, 201510 r od radim1234
Prosinec 3, 20186 r Zrovna dneska jsem vymontoval vyvažovací hřídele na 4x4 CBBB mám 142tkm a myslím že právě včas to dělám,šestrihran už mám pěkně ojetý :) Upraveno Prosinec 3, 20186 r od matesfox
Prosinec 3, 20186 r před 8 hodinami, matesfox napsal: Zrovna dneska jsem vymontoval vyvažovací hřídele na 4x4 CBBB mám 142tkm a myslím že právě včas to dělám,šestrihran už mám pěkně ojetý CBBB sem netahej.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.