Přejít na obsah

2.0 TDI Škoda x 2.0 TDI VW


radim1234

Doporučené příspěvky

Tak nevím, třeba mne Pawouk sepsuje, ale zkusím to. Odstěhujeme se do lesa na kopec. Potřebuju 4x4. Soudružka nechce automat a já taky ne. Škoda dělá benzín 4x4 jen s automatem. Naftu nechci, ale musím (chci manuál). Kombíka už nepotřebujeme (2 kočáry už nevozíme). A proč nové téma? Ani u Rose (Autocentrum v Brně) mi nedokázal nikdo solidně odpovědět a v Etce jsem to nenašel. Tedy můj dotaz zní . Má motor 2.0 TDI u VW 110kW vyvažovací hřídele? U škodovky nemá (má jen verze pro "ereso" 135 kW). Protože Golf 4x4 2.0 TDI je moje volba nyní-jak cenově, tak velikostí a vlastně momentálně vším. Já vím, že to je spíše dotaz na VW forum, nicméně mně je ta škodovka nějak bližší. Vyvažovací hřídele "způsobují" výrazně kultivovanější chod motoru a problematiku "starých" motorů s vyvažovacími hřídeli a častými poruchami olejového čerpadla a s tím spojeným fatálním koncem jsem pročetl. Nějak se v tom nemůžu orientovat (myslím tím kódy motorů "s a bez") . Pokud tím motoráře s bohatými zkušenostmi nějak výrazně vytáčím, tak se omlouvám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

G7 - CRLB, CRBC, CUNA
OIII - CKFB, CKFC, CRVC

 

Vyvažovací hřídele jsem v Etce také nenašel (nejspíš je to součást bloku motoru bez možnosti samostatné výměny?). Ale jsou tam jako náhradní díly zobrazena víčka kryjící jejich pohon ozubenými koly. A ta jsou jen u těch tří motorů pro G7. Zajímavé je, že u motoru CUPA pro OIII RS tam nikde nejsou. A to pomíjím odlišný tvar bloku válců. Takže z toho usuzuji, že G7 výše uvedných kódů motorů je má. Zbytek je záhada.

post-32075-0-58058200-1391344202_thumb.jpost-32075-0-83571100-1391344208_thumb.jpost-32075-0-59388100-1391344216_thumb.jpost-32075-0-56110300-1391344517_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

děkuju

 

kokta-jenže v supovi je "starý" tsi za "docela uvalené ceny" za který supa škodovka prodává a opravdu už tak velké auto nepotřebujeme

 

kačer-znáš to, v objednávce Ti kód motoru nenapíšou a jsem už dost starý a mám strach z infarktu až by mi to přivezli a zvednul bych kapotu a oni by mi řekli-"co byste chtěl šéfe, za 700 tisíc, to je dobrý"...a nebyl by tam ten motor, který bych rád-nakonec i v tom článku (za který děkuji) je to taky takové "možná, snad..."

 

Pawouk - Tvá databáze, rychlost a ochota jsou super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem  včera v dalším velkém brněnském "salůnu" VW se stejným dotazem....absolutně nic....vzali si kontakt a budou to zjišťovat....docela jsem se tam nudil a tak jsem čuměl....krásná sedadla ergoActive v golfu Highline za pár korun oprodi škodovce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Omlouvám se, tohoto tématu sem si všiml až teď.

 

Stejný problém jsem řešil já, ofic. vyjádření od VW:

-----------

Dobrý den pane !@#$%^&^,

děkujeme Vám za Váš dotaz.

Dle dostupných informací mají všechny 2,0 TDI u modelu Volkswagen Golf VII.
generace vyvažovací hřídele.
Bližší informace Vám případne poskytne autorizovaný prodejce Volkswagen.

------------

 

Golfa jsem si koupil a můžu potvrdit že hřídele má a v porovnání s O2 2.0 TDI je rozdíl obrovský ... Octa byla klidná (bez dunění) až od min. 1600 ot/min. Golf je stejně klidný od 1100 ot/min. Bohužel se to moc neprojevilo na spotřebě ... ta mi připadne cca stejná. Je to tak klidné, že si až říkám jestli ten ukazatel otáček nelže ... ale zas sem si říkal proč by to dělali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dovolte, abychom Vás informovali, že model Golf Variant má pouze jeden vůz s
touto specifikací - 2,0 TDI 110kW 150k 6 st. převodovka 4 Motion linie
Highline.

U modelu Volkswagen Tiguan s vyvažovací hřídelí jsou k dispozici všechny
motorizace 2,0 TDI s 4Motion. Pokud by byl Vámi uveden přesně modelový kód
Vámi vybraného modelu, byla by možnost u modelu Volkswagen Tiguan ještě
ověřit pro 100% jistotu.

Děkujeme za pochopení.

S přáním pěkného dne


Jitka Ibermajerová, DiS.
Informační linka Volkswagen
www.volkswagen.cz
tel.: 844 555 599

 

tak vlastně nevím, jak to je......flekovi píšou to, co píšou,mně píšou něco jiného....fleku zvednul jsi tu hauptnu a fakt to tam máš???? já už teda opravdu nevím...nebo jsem blbej....a to mi od ROSa volali, že tam ty hřídele nejsou nikde (ale písemný důkaz nemám), ještě že to má alespoň klikový a vačkový hřídel (i když,kdybych se zeptal, bůhví, co bych se dozvěděl....Wankel,sériový elektromotor....) a nejlepší je - pokud by byl Vámi uveden přesně modelový kód....já si vybírám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Oproti starým motorům už nejsou vyvažováky součástí toho čarostrojku s pohonem olejového čerpadla, ale jak hodil Pawouk jsou součastí bloku motoru, takže by se nemělo vrátit to co bylo v předcházejíchc generacích.

 

V etce je to hezky vidět u OIII u ben. motorů 1.8 CJSA/B a 2.0 CHHA/B

Editováno: , autor: ka_r_los
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...