Přejít na obsah

DSG a plachtění


jets

Doporučené příspěvky

Ahoj, vím že se podobné téma řeší u Passatů (na VW-clubu).

Jen můj názor...

...nepřišel jsem na to co mi tato funkce přidá?

Vzhledem k tomu, že DSG v režimu D má snahu řadit poměrně brzy na vyšší kvalt, tak když pustím nohu z plynu tak to sice brzdí motorem, ale ne moc. DSG brzdí motorem víc, až když šlápnu na brzdu a to je samozřejmě žádoucí.

 

• Potřeba paliva k udržení rychlosti / 0% paliva když pustím nohu z plynu (brzdím motorem)

                                                            VS

• plachtění - kdy motor potřebuje palivo k udržení rychlosti /po ubrání plynu sice nebrzdí motorem, ale jde tam palivo na volnoběh

 

výsledek? 0,1 - 0,2 l/100km ? ... naopak stylem jízdy ovlivním i několik litrů, ne?

 

Navíc "jízda na neutreál" zhoršuje chlazení oleje, nebo to mají novější DSG jinak?

 

To je jak vyhazování kvaltu u manuálu, nebo jízda z vyšlápnutou spojkou, aby to nebrzdilo motorem.... né, to opravdu u manuálu nedělám :-D

 

 

Děkuji za Váš názor.

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já na neutrál jezdím v místech kde to uznám za vhodné. Nikomu neberu jeho názor jestli je to tak dobře nebo ne, každý ať si jezdí jak chce. Každopádně jsem někde četl že to DSG umí a v mém SII to nejde. V nastavení maxidotu to jde na na OIII. Samozřejmě si můžu vyřadit ručně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím,

 

nechci zakládat nové téma a nic podobného jsem nenašel, takže moje otázka zní....Je možné, během jízdy na DSG z D přeřadit na S? nebo se kvůli tomu musí zastavit? Z D na sekvenci vím, že není problém, ale na S? Musí se stisknout pojistka na páce a pak přeřadit na S? Je to možné? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem DSG v Oktávce. Bez problém jsem přeřazoval z D na S - S na D a klidně i na manuální řazení. Když byl dlouhej kopec dolu a věděl jsem, že budu a chcípat motor tak jsem v pohodě hodil i N, aby se mě trošku dochladilo turbo :-). Oktávku jsem prodával s nájezdem cca 150 000 Km a nikdy žádnej problém :-)

 

Editováno: , autor: -.Brumla.-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Nojmik napsal:

Zdravím,

 

nechci zakládat nové téma a nic podobného jsem nenašel, takže moje otázka zní....Je možné, během jízdy na DSG z D přeřadit na S? nebo se kvůli tomu musí zastavit? Z D na sekvenci vím, že není problém, ale na S? Musí se stisknout pojistka na páce a pak přeřadit na S? Je to možné? 

bez obav ano, změní se jen logika řazení, nic víc. Ta pojistka je tam jen kvůli komfortu toho, aby člověk nemusel počítat polohu páky při řazení na D, jelikož se D bere jak výchozí poloha pro pohyb vpřed.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...