Publikováno Únor 27, 201411 r před časem jsem četl že DSG umí plachtit - vyřadit rychlost např při jízdě z kopce. Moje DSG naopak při jízdě z kopce podřazuje a brzdí. Jak to je? Umí SII DSG plachtit?
Únor 27, 201411 r Umí když to najdeš v Maxi-Dotu v rámci menu Nastavení(položka: VOLNOBĚH). První co to umí jsou ale MR2013
Únor 28, 201411 r Ahoj, vím že se podobné téma řeší u Passatů (na VW-clubu). Jen můj názor... ...nepřišel jsem na to co mi tato funkce přidá? Vzhledem k tomu, že DSG v režimu D má snahu řadit poměrně brzy na vyšší kvalt, tak když pustím nohu z plynu tak to sice brzdí motorem, ale ne moc. DSG brzdí motorem víc, až když šlápnu na brzdu a to je samozřejmě žádoucí. • Potřeba paliva k udržení rychlosti / 0% paliva když pustím nohu z plynu (brzdím motorem) VS • plachtění - kdy motor potřebuje palivo k udržení rychlosti /po ubrání plynu sice nebrzdí motorem, ale jde tam palivo na volnoběh výsledek? 0,1 - 0,2 l/100km ? ... naopak stylem jízdy ovlivním i několik litrů, ne? Navíc "jízda na neutreál" zhoršuje chlazení oleje, nebo to mají novější DSG jinak? To je jak vyhazování kvaltu u manuálu, nebo jízda z vyšlápnutou spojkou, aby to nebrzdilo motorem.... né, to opravdu u manuálu nedělám :-D Děkuji za Váš názor. Upraveno Únor 28, 201411 r od prassat
Únor 28, 201411 r Autor já na neutrál jezdím v místech kde to uznám za vhodné. Nikomu neberu jeho názor jestli je to tak dobře nebo ne, každý ať si jezdí jak chce. Každopádně jsem někde četl že to DSG umí a v mém SII to nejde. V nastavení maxidotu to jde na na OIII. Samozřejmě si můžu vyřadit ručně....
Březen 5, 201411 r Pochybuji, že na MaxiDotu mám takové nastavení. Hned zítra se na to podívám, ale hádám, že bych si tam toho všiml dříve. (MR2014)
Leden 20, 20178 r Zdravím, nechci zakládat nové téma a nic podobného jsem nenašel, takže moje otázka zní....Je možné, během jízdy na DSG z D přeřadit na S? nebo se kvůli tomu musí zastavit? Z D na sekvenci vím, že není problém, ale na S? Musí se stisknout pojistka na páce a pak přeřadit na S? Je to možné?
Leden 20, 20178 r Měl jsem DSG v Oktávce. Bez problém jsem přeřazoval z D na S - S na D a klidně i na manuální řazení. Když byl dlouhej kopec dolu a věděl jsem, že budu a chcípat motor tak jsem v pohodě hodil i N, aby se mě trošku dochladilo turbo :-). Oktávku jsem prodával s nájezdem cca 150 000 Km a nikdy žádnej problém :-) Upraveno Leden 20, 20178 r od -.Brumla.-
Leden 20, 20178 r před 1 hodinou, Nojmik napsal: Zdravím, nechci zakládat nové téma a nic podobného jsem nenašel, takže moje otázka zní....Je možné, během jízdy na DSG z D přeřadit na S? nebo se kvůli tomu musí zastavit? Z D na sekvenci vím, že není problém, ale na S? Musí se stisknout pojistka na páce a pak přeřadit na S? Je to možné? bez obav ano, změní se jen logika řazení, nic víc. Ta pojistka je tam jen kvůli komfortu toho, aby člověk nemusel počítat polohu páky při řazení na D, jelikož se D bere jak výchozí poloha pro pohyb vpřed.
Leden 20, 20178 r Pri razeni z D na S je potreba zastavit, vypnout zapalovani a odpojit baterii na 5 minut aby se resetovala ridici jednotka prevodovky a po te je mozne nastartovat, zaradit S a zacit predjizdet :-)
Leden 20, 20178 r nechtěl jsem ho zbytečně strašit, ale když už to teda má dělat předpisově, tak by měl ještě zkontrolovat kapalinu od odstřikovačů a tlak v pneumatikách, než to přepne do řežimu Světelné rychlosti...
Leden 23, 20178 r Samej vtipálek tady koukám njn první zkušenost s automatem, tak se raději ptám "profesionálů"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.